آموزش تعمیرات موبایل از صفر تا صد

بنابرین شاید عاقلانه باشد که قبل از وارد شدن به حرفهای که در نظر دارید یک عمر با آن زندگی کنید، حداقل سه ماه تحقیقات دقیق و میدانی انجام دهید. یک لغزش کوچک توسط جراح عمر تلفن همراه را برای همیشه از بین ببرد. ترک خوردن صفحه تلفن برای پزشک مانند شکستن انگشت است – آنها حتی می توانند آن را قطع کنند و شما همچنان زنده خواهید ماند. شما احتمالاً زنده خواهید ماند و با یک انگشت تغییر شکل یافته زندگی خواهید کرد. هدف دوم کمک به خود اشتغالی بعد از فارغ التحصیلی در آموزشگاه می باشد به این معنی که کارآموز با گرفتن مشاوره به طور مثال بعد از پایان دوره آموزش تعمیرات موبایل در کلانشهر تبریز بتواند بهترین مکان و بهترین تجهیزات ممکن را برای شروع کار و خود اشتغالی تهیه نماید. البته این نکته هم حائز اهمیت است که بهتر است مغازه خود را نزدیک به فروشگاهها و پاساژهای تلفن همراه دیگر اجاره کنید.

بیایید به طور خلاصه مسیر شغلی تعمیرکار موبایل را بررسی کنیم. چرا آموزشگاه تعمیرات موبایل فن آموزان را انتخاب کنیم؟ از دیرباز این اصل را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم و در این راه همواره سعی کرده ایم ایده های نو را با کیفیت بالا اجرا کنیم. برای مثال اگر گوشی شما کلا به دوربینی با کیفیت نه چندان مطلوب مجهز باشد، هیچ راه حلی به جز خرید یک گوشی جدید با دوربین قویتر پیش رویتان قرار نخواهد داشت. اساس این دورهها بر تلاش برای تعمیرات قطعات تعمیرپذیر بوده و سعی شده تا کارآموزان این دوره تمام فوتهای کوزه گری مربوط به تعمیرات بردهای گوشی را در درجه اول فرا بگیرند و در اولویت بعدی کارهای آسانتری مثل تعویض قطعات نیز به طور کامل آموزش داده خواهد شد. تمامی دستگاههای تعمیر موبایل از قبیل هیتر و هویه و مولتیمتر گرفته تا دستگاههای آی آر و تعویض گلس و میکروسکوپ های حرفه ای در تعمیرگاه موبایل کامتک مهیا است. در کامتک بیش از ۱۰۰ مدل برد گوشی برای تمرین مهیا شده است پس نگران بدست آوردن مهارت در این مراحل نباشید.

آموزش عملی و تمرین و تکرار بسیار موضوع مهم دیگری است که باید برای ورود به این رشته به آن توجه داشته باشید. دقت داشته باشید که نسخه با شماره سریال و شماره ساخت گوشی شما تطبیق آموزش تعمیرات موبایل به صورت تخصصی داشته باشد. پس از تشخیص مشکل ، می توانید با تماشای آموزش های آنلاین تعمیر DIY را انتخاب کنید یا می توانید با متخصصان تعمیر حرفه ای تماس بگیرید یا در صورت عدم موفقیت به دنبال جایگزینی باشید. در درجه اول درآمد موبایل بسته به مکان مغازه تعمیرگاه موبایل و سپس حالت بازاریابی شما دارد. فرق نمیکند کدام حرفه باشد، درآمدزا باشد یا نه، نیاز به تحصیلات داشته باشد یا نه، در هر حرفه و تخصصی که پشت کار و ثبات قدم وجود داشته باشد امکان ندارد بعد از حدود ۱۰ سال به درآمد بالا و موفقیت عالی نرسد. دلیل بروز این مشکل با اپلیکیشنهای مخرب و ویروسی که در گوشی شما نصب است ارتباط دارد!

برای رفع این مشکل می توان حافظه Micro SD را فرمت کرد. او ممکن است نگران از دست رفتن داده ها باشد و بسیاری اوقات هزینه تعمیر را نمی توان به راحتی با یک جستجوی ساده در گوگل یا فیس بوک تعیین کرد. به دلیل پیچیدگی های مادربرد ، این کارها فقط باید توسط تکنسین های مجرب انجام شود. زیرا وقتی مادربرد کار نکند ، زنگ هشدار به صدا در می آید. اکثر کارآموزان فنی مایل هستند از بین دورههای آموزش فنی مختلف، دوره آموزش تعمیرات موبایل را بگذرانند و همین امر باعث شده روزبهروز به مغازهها و تعمیرگاههای تعمیرات تخصصی تلفن همراه اضافه شود. این امر ابهام را به حداقل می رساند و شانس شما را برای تعمیر موفقیت آمیز گوشی افزایش می دهد. حتی اگر یک ماه به طور مداوم ویدیوهای YouTube را تماشا کنید ، نمی توانید این کار را انجام دهید. همه این عوامل باعث ایجاد استرس و عصبی شدن در صاحب تلفن می شود.