آموزش تعمیرات موبایل و آموزش PLC؛ آموزشگاه فن آموزان – زومیت

اما اسن سیستم عامل ممکن است به دلایل مختلف دچار خرابی ها و مشکلات متعددی گردد که در اکثر مواقع قابل برطرف شدن می باشند. با استفاده از نیروی خلاقیت و ابتکارات خود می توانید با بهینه سازی خروجی سیستم های مختلف صنایع و صرفه جویی در مصرف انرژی توجه کارخانجات و شرکت های بزرگ را به سمت خود جلب کنید و امتیازات ویژه ای را برای خود رقم بزنید. دوره آموزشی تعمیرات سخت افزار موبایل دوره ای دو ماهه تحت استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه ای است که به صورت تئوری و عملی برگزار می شود. فروشنده تلفن همراه شغلی است در حوزه الکترونیک که دارای شایستگی های کاربری تلفن همراه، دریافت سفارش و معرفی کالا، تست و تحویل گوشی فروخته شده، پذیرش و تحویل گوشی تعمیراتی، قیمت گذاری ، تست و خرید گوشی کارکرده، کار با نرم افزار های مدیریت فایل ، ساختن رایانامه به نام مشتری و ایجاد حساب کاربری، نصب و لغو نصب نرم افزارهای کاربردی، نصب گلس و خش گیر، انجام امور مالی و وظایف قانونی می باشد .این شغل با تعمیر کفار نرم افزار و سخت افزار تلفن همراه در ارتباط است.

این دوره ها با سپری کردن دوره های عمومی تعمیرات موبایل انجام می شود. در دوره های عمومی کارآموزان با انواع مشکلات برندهای گوشی و همچنین نحوه ی تعمیر آنها آشنا می شوند و با همین آموزش ها می توانند وارد بازار کار شوند. در این صورت نیاز است تا آن را نزد تعمیرکار موبایل برده تا به رفع مشکلات آن بپردازد. در نتیجه این مساله منجر به صدمه زدن به بقیه قسمت های گوشی و یا دلسردی تعمیر کاران می گردد. بنابراین یک تعمیر کار خوب باید با تمامی زیر و بم های فنی موبایل ها آشنا باشد. ولی یک تعمیرکار مجرب موبایل باید با تمامی نرم افزارهای موبایل اعم از اندروید و غیر اندروید آشنا باشد. تیم مجرب موبایل کمک با گذراندن دورههای کامل و تخصصی، تاکنون تلفنهای بسیاری را از برندهای مختلف تعمیر کرده است که میتوانید نحوه تعمیر آنها را در این صفحه وبسایت مشاهده کنید.

این آموزش توسط تیم آموزشی آموزشگاه فیدار تهیه شده است و بسیار کاربردی برای تعمیرات تمام وسایل الکترونیکی مثل تلوزیون موبایل لب تاپ کامپیوتر اسپیکر و تعمیر هر نوع قطعه الکترونیکی موجود در بازار میباشد. افرادی که دوره آموزشی را به پایان رسانده اند و نیاز به کار کردن دارند تا مهارت تعمیرات موبایل خود را ارتقا دهند، این مهم در آکادمی البان برایشان فراهم است. موفقیت فروشنده در گروي برخورداري از مهارت فني و تخصصي و مهارت برقراري ارتباط و تعامل با ديگران است. اگر مدام گرم میشود، سعی کنید تلفن خود را در مکانی جدید جابهجا کنید و از گرمای خورشید دور نگه دارید. سیم پیچ: سیم پیچ از دیگر اجزای برد موبایل بوده که که وظیفه ی آن محافظت از موبایل می باشد و اگر دچار خرابی شود فرآیند روشن شدن موبایل را با مشکل مواجه می کند. 20. فراموشی پسورد آیفون: اگر شما هم مانند سایر افراد، رمز گوشی خود را تغییر دادهاید و یا مدتهاست از حفظ کردن آن میگذرد، دچار فراموشی پسورد گوشی خود خواهید شد و این باعث میشود عملاً نتوانید هیچ کاری در گوشی خود به انجام برسانید.

مشکل هاردبریک معمولاً خطرناکتر از مشکل سافت بریک است و بایستی با دانش، تجربه، عیبیابی دقیق و تعویض قطعات در صورت نیاز انجام شود. مدرک ارائه شده می تواند برای کارآموزان بسیار مفید واقع شده و به عنوان یک گواهینامه بین المللی که نشان از مهارت در انجام تعمیرات موبایل دارد شناخته شود. آموزش سخت افزار موبايل به صورت كاربردي، بهترين جنبه از آموزش بوده و مراكز آموزشي بر اين جنبه تاكيد كرده و هنرجويان دوست دارند كه ميزان مهارت خود را در اين جنبه توسعه و گسترش داده و مهارت هاي خود را تقويت كنند. خرابی قطعات سخت افزاری معمولا در اثر ضربه و فشار و یا دمای بالا اتفاق می افتد و معمولا این قطعات به راحتی تعمیر یا تعویض می گردند. شما به عنوان یک متخصص پی ال سی کمترین توقعی که می توانید داشته باشید استخدام و آینده درخشان این کار می باشد. مطمئنا تجاوز به حریم خصوصی دیگران یک کار غیر اخلاقی است که متاسفانه در بازار امروزی تعمیرات موبایل چندان به آن اهمیت داده نمیشود و گاها با موارد این چنینی مواجه هستیم که بسیار آزاردهنده هستند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از آموزش تعمیرات موبایل شیراز دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.