این ردیاب ها مصارف گوناگونی دارند

قانون به طور واضح میگوید کسی اجازه نصب و راه اندازی جی پی اس روی خودروی شخص دیگری را، بدون رضایت او ندارد. و اینکه آیا خرید و فروش هرنوع از ردیاب و نصب آن برای هر کسی قانونی است؟ این دستگاه دارای مدلهای مختلف با امکانات متفاوتی می باشد ما در این مطلب برخی از موقعیت هایی که خرید یک ردیاب جی پی اس می تواند به نیروی پلیس کمک کند را معرفی می کنیم. ردیابها یک وسیله امنیتی محسوب میشوند که با داشتن قابلیت پیگیری مکان خودرو، کار را برای سارقین و مجرمان سخت میکنند. اما همین قابلیت گاهی تبدیل به فرصتی برای سوءاستفاده گران میشود.

جی پی اس یا ردیاب باید از قابلیت کنترل بهوسیله تلفن همراه و کامپیوتر برخوردار باشد. اندازه جی پی اس GM100 فقط ۳٫۵ در ۳٫۵ سانتیمتر است و در حال حاضر کوچکترین ردیاب در جهان است. با استفاده از GM100 در هر لحظه امکان ردیابی شخص مورد نظر خود در هر نقطهای از ایران را خواهید داشت. ردیاب GM100 جدید ترین ردیاب شخصی در ایران است که با ابعاد بسیار کوچکی که دارد میتوان در هر نقطهای از خودرو، جیب و کیف اشخاص و… معمولا ردیاب های داخلی خودرو نیاز به برق کشی دارند. همچنین با استفاده از سنسورهای جدیدی که روی دستگاه قرار گرفته میزان مصرف باتری به طور چشمگیری کاهش داده است.

جی پی اس همراه کوچک دارای یک باتری با حجم 800 میلیآمپر است و با بکار بردن بهترین تکنولوژی ممکن در تولید و ساخت آن، بهراحتی بین 7 تا 10 روز میتوان از دستگاه استفاده کرد. یکی از بهترین و پرفروشترین محصولات این بازار، جی پی اس خودرو است که بدون هیچ مشکلی قانونی در حال خرید و فروش است. خرید ردیاب خودرو برای ماشین خودمان هیچ مشکل قانونی ندارد و جرم محسوب نمیشود. جی پی اس شخصی یکی از انواع مدل های ردیاب در جهان است که کاربرد های متنوع و زیادی داره، این دستگاه ها معمولا جزء کوچکترین مدل هاست ، امروزه از GPS شخصی برای تامین امنیت افراد استفاده های بسیاری میشود، که در ادامه بیشتر باهاش آشنا خواهید شد.

از دستان خود برای افزایش دسترسی خود استفاده کنید. بنابراین حتی در هنگام نصب جی پی اس برای هر یک از اقوام یا دوستان خود، حتما از او کسب اجازه کنید. حتی بسیار از مراجع قانونی بر نصب جی پی اس خودرو تاکید میکنند تا روند سرقت یا گم شدن خودروها کاهش پیدا کند. بعضی از اشخاص با نصب پنهانی جی پی اس به خودرو فردی دیگر، مقاصد شوم و غیر قانونی دارند. سوالات و نظرات خود را در بخش دیدگاه ها از ما بپرسید. به عنوان پدر و مادر، ممکن است در زمستان وقتی فرزند شما خانه را به مقصد مدرسه یا تمرین ترک می کند بسیار نگران کننده باشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از چگونه با جی پی اس شخصی را پیدا کنیم ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.