بزرگ شدن سینه در آقایان یا ژنیکوماستی چیست؟

و از طرف دیگر یک بار دیگر ثابت میشه که صنعت IT و اینترنت چقدر میتونه خدمات خارق العاده ای به ما بدهند. سرطان پستان در مردان چقدر جدی است؟ سرطان پستان در مردان یک مورد نادر است ولی توصیه می شود به علائم آن که در متن گفته شد به خوبی دقت کنید البته فراموش نکنید که این سرطان بیشتر در افراد مسن دیده می شود. البته نا گفته نماند که ژنیکوماستی در بین نوزادان پسر نیز شایع است که نگران کننده نبوده و پس از گذشت چند هفته و یا چندین ماه بر طرف خواهد شد. اگر شما هم در سن نوجوانی هستید و به این عارضه مبتلا شده اید، جای نگرانی نیست و این مشکل در دو الی سه سال خود به خود برطرف خواهد شد. گاهی بعد از درمان این موارد مشکل خود به خود درمان می شود . بیمار را رها نکرد.چون شدیدا مشکوک به مشکل دار بودن تیروئید است. ژنیکوماستی معمولا با معاینه توسط پزشک تشخیص داده میشود، در زمان هایی که بافت پستانی حداقل به اندازه دو سانتی متر لمس گردد .در شرایطی که شکی در این رابطه وجود داشته باشد و یا مشکوک به سرطان پستان باشیم از روشهای تصویربرداری مانند ماموگرافی و سونوگرافی استفاده میشود.

در این موارد نیاز به بررسی بیشتر وجود دارد. بهتر است با دیدن علائم زود به فکر چاره باشید و برای تشخیص و درمان این بیماری اقدام کنید. علایم و نشانمه های سرطان پستان را جدی بگیرید و برای درمان آن زود اقدام کنید. در برخی موارد مشاهده میشود که این عارضه به خودی خود از بین می رود و نیازی به درمان برای این عارضه نمی باشد، اما زمانی که این مشکل مزمن شده و از بین نرود باید به فکر درمان از طریق جراحی بود هرچند که رعایت رژیم غذایی و ورزش های مناسب می تواند تاثیر به سزایی در کاهش میزان بزرگی سینه داشته باشد اما ممکن است که بافت سینه مردان به دلیل چاقی زیاد دچار کاهش حجم نشود در صورتی که چاقی سینه به دلیل چاقی فرد باشد این یک امر طبیعی محسوب میشود و میتوان با کاهش وزن بافت سینه را دچار کاهش حجم کرد زیرا این نقطه از بدن مانند سایر نقاط برای ذخیره چربی آمادگی دارد. خانم های باردار که جهت زایمان مراجعه می کنند باید مدارک شناسایی خود و همسرخود (شناسنامه و کارت ملی) را همراه داشته باشند و در موارد اورژانسی که مدارک را همراه ندارند باید تا قبل از ترخیص به بخش مربوطه ارائه دهند.

میتوانید دو هفته پس از جراحی کوچک کردن سینه فعالیت جنسی خود را آغاز کنید. ایستادنهای طولانیمدت، راه رفتن و بازی کردن برای افرادی که لیپوساکشنهایی در حد متوسط تا وسیع انجام دادهاند، قبل از ۴ هفته ممنوع است. بنابراین، چربی اضافهی قفسهی سینه، تنها با پیروی کردن از یک برنامهی کاهش چربی کل بدن، از بین میرود. لیپوساکشن برای افراد سالمی با شاخص توده بدنی BMI بین ۱۹ تا ۲۷ مناسب است. مناسب برای افراد با سینههای نامتقارن. توجه داشته باشید که اگر کبودی و ورم نقاطی که لیپوساکشن انجام شده، بیش از ۱۸۰ روز ادامه یابد، ترمیم جای زخم معمولا ۲۴ ماه طول میکشد، اما صافشدن محل جراحی، کمتر از شش ماه طول میکشد که با پمادهای شیمیایی و گیاهی، میتوان جای زخم را ترمیم کرد. تغییرات ساده مانند راه رفتن به جای رانندگی یا استفاده از پله به جای آسانسور می تواند به شما در سوزاندن کالری و چربی کمک کند. عمل جراحی لاغری با وسایل و امکانات چینی، هزینه کمتری نسبت به وسایل اروپایی دارد.

متقاضیان عمل لیپوساکشن همواره از متخصصان پوست و پلاستیک درباره عوارض انجام عمل لیپوساکشن سؤال میکنند. برخی از متخصصان توصیه میکنند که اگر میزان مکش چربی از بدن شما زیاد بوده است، از انجام فعالیتهای بدنی سنگین تا شش ماه پرهیز کنید. این نوع عملهای لاغری، متابولیسم و فیزیک بدن شما را تغییر میدهد. I-lipo Ultra لیزر درمانی کم توان ((LLLT) برای بیماران یک گزینه لیزر لیپولیز غیر تهاجمی موثر و ایمن با هیچگونه از کار افتادگی ارائه میدهد. غذاهای سرشار از تستوسترون عبارتند از گوشت گاو ارگانیک با چربی متوسط، گوشت مرغ ارگانیک ترجیحاً همراه با پوست، ماهی سالمون و تن ارگانیک، مغزهای گیاهی مانند بادام، پسته، بادام هندی، آجیل برزیلی و گردو، آووکادو، نارگیل خام، انواع زیتون، تخممرغ، خرچنگ، اسفناج، کدو حلوایی، کدو سبز، میگو، لابستر، نخود زرد و لوبیا قرمز . اختلالات اندام جنسی مردان (تست) می تواند منجر به کاهش تولید تستوسترون و تولید بیشتر استروژن،و در نهایت منجر به ژنیکوماستی شود . داروهای ایدز: ژنتیکوماستی می تواند در مردان مبتلا به HIV که درمان رژیمی خاصی دنبال می کنند نیز ممکن است ژنیکوماستی و کم کاری تیروئید ایجاد شود. اگر شرایط بیمار بهگونهای باشد که اضافهوزن و داشتن چربی تهدیدی برای سلامتی وی باشد و این عمل بیشتر از اینکه عمل زیبایی باشد، عملی برای درمان و سلامتی او محسوب شود، براساس ضوابط و مقررات شرکت بیمهای که بیمهپرداز (بیمار) با آن توافق کرده و دفترچه خدمات بیمه گرفته است، میتوان درصدی از هزینههای عمل را از بیمه گرفت.