بهترین سس کرن بری کم کربوهیدرات (کتو، پالئو، مناسب دیابت)

شما نمی توانید یک شام شکرگزاری مناسب بدون یک شام زیبا داشته باشید، سس کرنبری یاقوتی رنگ روی میز. و در حالی که نسخه های کنسرو شده همان چیزی است که من در آن بزرگ شده ام، هیچ چیز با ساخت خود شما قابل مقایسه نیست. وقتی فهمیدم چقدر سریع و آسان است، هرگز به عقب برگشتم. و حالا که می توانم آن را با کربوهیدرات کم درست کنم حتی بهتر است!

شاید باورش سخت باشد، اما دستور العمل های سس کرن بری سنتی معمولا مقدار کمی شکر اضافه دارند. و دلیل خوبی دارد. کرن بری در هر فنجان فقط 4 گرم قند طبیعی دارد و به شدت به چیزی نیاز دارد تا ترشی شدید دهان چروک خود را متعادل کند. شکر، یا بهتر است بگوییم شیرینی شکر، چیزی است که آن توت های قرمز ترش کوچک و زیبا را به چیزی خوراکی تبدیل می کند. اما برای این دستور غذا، شکر را کنار می‌گذاریم و کالری و کربوهیدرات‌های خالی در آن کم است.

سس کرن بری کم کربوهیدرات

در عوض، ما شیرین کننده بدون کالری و بدون قند مورد علاقه خود – SPLENDA® Stevia Sweetener را جایگزین می کنیم. این 100٪ کاملا طبیعی است و 100٪ طعمی مانند شکر واقعی دارد. این با عصاره برگ استویا ساخته شده است که غنی از چیزی به نام Rebaudioside (Reb D) است. این عصاره همان چیزی است که به برگ استویا طعم شیرین و خوش طعم می دهد. اکثر محصولات دیگر استویا امروزه با عصاره Rebaudioside (Reb-A) ساخته می‌شوند که می‌تواند طعم تلخ و ناخوشایندی عجیبی بدهد. SPLENDA Stevia نیز غیر GMO و عاری از هرگونه طعم، رنگ یا مواد نگهدارنده مصنوعی است. اگر کم کربوهیدرات، کتو، سرخپوشان یا دیابتی هستید اما می خواهید کمی شیرینی در زندگی خود داشته باشید، عالی است. همچنین فقط یک گزینه روزانه سالم تر برای شیرین کردن چیزهایی مانند قهوه، چای، یخ چای یا لیموناد است.. در زیر جزئیاتی در مورد مکان پیدا کردن آن و اندازه های مختلف موجود داریم. حالا روی سس.

سس کرن بری کتو

تهیه سس زغال اخته یک معامله یک دیگ است.

در اینجا طرز تهیه سس کرن بری کم کربوهیدرات آورده شده است!

با شستشوی محتویات یک کیسه 12 اونسی کرن بری تازه شروع کنید و هر چیزی را که احساس نرمی یا کبودی به نظر می رسد دور بریزید. می توانید آنها را در بخش محصولات فروشگاه مواد غذایی خود پیدا کنید. سپس یک فنجان آب به یک قابلمه کوچک با دو چوب دارچین (به طول تقریبی 3 اینچ) اضافه می کنیم و شروع به حرارت دادن می کنیم تا بجوشد. ما با ½ فنجان شیرین کننده SPLENDA® Stevia که برابر با شیرینی 1 فنجان شکر سفید است. اگر چوب دارچین ندارید، نیازی به دویدن به فروشگاه نیست، فقط به جای آن ۱ قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده اضافه کنید.

سس کرن بری کم کربوهیدرات

سریع هم بزنید تا حل شود و وقتی دیدید آب شروع به حباب زدن کرد، بقیه مواد شامل کرن بری، پوست پرتقال و عصاره وانیل را به قابلمه اضافه کنید. اضافه کردن پوست یک پرتقال تازه، جوهره پرتقال را بدون شکر، کربوهیدرات یا کالری به ما می دهد، در حالی که عصاره وانیل طعم گلی گرمی را اضافه می کند که واقعاً طعم ترش و شیرین را در این سس متعادل می کند.

سس کرن بری دوستانه کتو

این معجون کوچک کرن بری را روی حرارت ملایم قرار دهید و حدود 8 تا 10 دقیقه بپزید. متوجه خواهید شد که زغال اخته ها با پختن شروع به ترکیدن می کنند. وقتی سس کرن بری تمام شد آن را از روی حرارت بردارید و قبل از انتقال به ظرف سرو بگذارید تا به دمای اتاق خنک شود. سس کرن بری را تا زمانی که آماده سرو کنید در یخچال نگهداری کنید. اگر دوست ندارید سس شما خیلی سرد باشد، اجازه دهید حدود 30 دقیقه قبل از سرو در دمای اتاق بماند. پیشنهاد می کنیم این سس کرن بری را از شب قبل درست کنید. این واقعاً به طعم ها اجازه می دهد تا توسعه پیدا کنند و به شما زمان بیشتری برای استراحت و گذراندن با خانواده خود می دهد.

ما مشخصات غذایی را برای 8 وعده از این دستور العمل سس کرن بری کم کربوهیدرات محاسبه کردیم. هر وعده بر اساس یک وعده ¼ فنجان برابر با 4 قاشق غذاخوری یا 2 اونس است.

8 وعده (هر وعده ¼ فنجان) = 2.5 کربوهیدرات خالص در هر وعده

کربوهیدرات کل 4.2 گرم

فیبر رژیمی 1.7 گرم

کل قند 1.6 گرم

4.2 گرم (کل کربوهیدرات) – 1.7 گرم (فیبر رژیمی) = 2.5 کربوهیدرات خالص در هر وعده

** اگر به کنار برچسب Splenda Naturals Stevia نگاه کنید، 3 گرم کربوهیدرات از اریتریتول در هر قاشق چایخوری خواهید دید. اما نگران نباش اریتریتول نوعی الکل قندی است که بدن آن را هضم نمی کند و از طریق ادرار از بدن خارج می شود. هیچ تاثیری روی قند خون ندارد بنابراین کربوهیدرات خالص استویا نچرالز صفر است و کالری آن صفر است.

بهترین ویدیوی آموزشی سس کرن بری کم کربوهیدرات را در زیر تماشا کنید!

دستور غذا را دریافت کنید!

سس کرنبری بدون شکر کم کربوهیدرات

بهترین سس کرن بری بدون قند کم کربوهیدرات (کتو، پالئو، مناسب دیابت)

هدر لاکورت

تارت، شیرین و به آرامی ادویه‌دار این سس کرن‌بری بسیار آسان و بدون کربوهیدرات کم با پوست پرتقال، دارچین و وانیل طعم‌دار می‌شود و سپس با شیرین‌کننده مورد علاقه ما، Splenda Stevia شیرین می‌شود. ایده آل برای میز تعطیلات شما، هرگز شکر را از دست نخواهید داد!

زمان آماده سازی 5 دقیقه

زمان پخت 10 دقیقه

دوره سس، مخلفات

غذا آمریکایی

تجهیزات

  • مرکبات زستر یا رنده

  • قاشق

  • قابلمه کوچک

  • قاشق های اندازه گیری

  • کاسه سرو

عناصر

  • 1 فنجان اب
  • 2 چوب دارچین 3 اینچی یا 1 قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده
  • 1/2 فنجان Splenda Naturals Stevia (شیرینی یک پیمانه شکر)
  • 1 12 اونس کیسه زغال اخته تازه، شسته و چیده شده است
  • 1 پوست پرتقال
  • 1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

جهت ها

  • آب و چوب دارچین را در یک قابلمه کوچک روی حرارت متوسط ​​به بالا اضافه کنید. وقتی دیدید آب شروع به حباب زدن کرد، Splenda Stevia را اضافه کنید و هم بزنید تا حل شود. زغال اخته، پوست پرتقال و عصاره وانیل را اضافه کنید و هم بزنید. قابلمه را روی حرارت ملایم قرار دهید و سپس حرارت را کم کنید تا قره قاط حدود 10 دقیقه بجوشد.

  • زغال اخته، پوست پرتقال و عصاره وانیل را اضافه کنید و هم بزنید. قابلمه را دوباره روی حرارت ملایم قرار دهید و سپس حرارت را کم کنید تا کرن بری ها حدود 8 دقیقه دیگر بجوشد، اگر دوست دارید توت کامل بیشتری در سس باشد یا 10 دقیقه برای سس نرم تر. با سرد شدن به غلیظ شدن ادامه خواهد داد.

  • قابلمه را از روی حرارت بردارید و بگذارید تا دمای اتاق خنک شود. با سرد شدن به غلیظ شدن ادامه خواهد داد. به ظرف سرو منتقل کنید و تا زمانی که آماده سرو شوید در یخچال نگهداری کنید. حدود 2 فنجان می شود. لذت بردن!

یادداشت

♥ اگر دمای اتاق سس کرن بری خود را ترجیح می دهید، آن را حدود 30 دقیقه قبل از سرو از یخچال خارج کنید.
♥ برای کمی تند این سس زغال اخته، سعی کنید چند عدد فلفل سیاه آسیاب شده با دارچین اضافه کنید.
♥ سایر ادویه هایی که در این دستور غذا به خوبی کار می کنند عبارتند از بادیان ستاره ای (از 1 عدد کامل)، فلفل دلمه ای (1/4 قاشق چای خوری آسیاب شده) یا میخک (2 تا 4 عدد کامل).
♥ اگر شکر را قطع می کنید، اما نمی خواهید پرتقال را هدر دهید، یک هات پات پرتقالی-دارچینی را امتحان کنید تا عطری طبیعی به خانه خود اضافه کنید. پرتقال را برش بزنید و به یک قابلمه بزرگ اضافه کنید یا آرام پز (درب بسته) پر از آب در مرحله بعد، یک چهارم فنجان میخک به همراه 2 چوب دارچین (می توانید از سس کرن بری دوباره استفاده کنید) و مقداری عصاره وانیل اضافه کنید. بجوشانید و خانه شما بوی خدایی خواهد داد!

کلمه کلیدی کرن بری، آسان، کتو پسند، کم کربوهیدرات، سرخپوشان، سس، بدون شکر

➡ Splenda Stevia را اینجا سفارش دهید!

تعطیلات شاد!

سس کرنبری بدون شکر اضافه شده