سشوارهای ارزان قیمت به سختی پیدا می شوند، اما این یکی در گروه برتر است. سشوار خانگی فیلیپس دارای موتور DC است، جمع و جور است، سرعت و توان خروجی پایینی دارد و نسبت به موتور AC به طور مداوم کار می کند. این محصول علاوه بر اینکه برای مصارف خانگی بسیار مناسب است، از استفاده مکرر از سشوار نیز جلوگیری می کند. علاوه بر متمرکز کننده ها، یک سری شانه نیز دارد. سشوار از شرکت Saiona است و از یک موتور AC برای ارائه سطح بالایی از قدرت پرتاب هوا استفاده می کند. این محصول علاوه بر اینکه سشوار حرفه ای است، در آن دسته قرار می گیرد.

استفاده از سشوار با وات بالا روی موهای ضخیم می تواند روند خشک شدن را تسریع کند (و از آسیب حرارتی جلوگیری کند). فر از 2C تا 3A: پخش کننده برای توزیع یکنواخت گرما و بهبود استایل طبیعی شما ضروری است. اگر قرار نیست مستقیماً خشک شود، ممکن است به آنقدر نیرو نیاز نداشته باشید. برای جلوگیری از افتادن فر، سرعت فر را کم کنید یا موج بزنید. سشوار برسی ارزان مو (4A-4C): گرمای مداوم می تواند به مو آسیب برساند و باعث شکستگی مو شود، بنابراین به دنبال سشوارهایی با تنظیمات دمای متغیر و فناوری یونی باشید.

سشوار چرخشی مک استایلر شبیه یک برس گرد است که می تواند برای سشوار کردن موها نیز استفاده شود. این بدان معناست که می توانید همزمان مسواک بزنید و خشک کنید. به علاوه این عامل کیفیت برس زدن و مرتب شدن موها را بهبود می بخشد و زمان کمتری را می گیرد. دارای توان 1200 وات است که برای این نوع سشوار مناسب است. چنین دستگاه هایی را می توان در خانه یا در آرایشگاه ها استفاده کرد. همچنین یک سری دستگاه های اضافی در سایز کوچکتر برای بهبود عملکرد این دستگاه در نظر گرفته شده است.

یکی از مزایای سری نازل این است که پس از نصب سفت می شوند. وزن خوبی هم دارد. باد بهتری نیز با شکل کشیده و حرفه ای آن فراهم می کند. به نظر من بهترین است. به خواست خدا تهیه کنید و از آن به خوبی استفاده کنید. اینو چند روز پیش گرفتم البته از بازار همه چی عالیه طرح و کیفیت و حرارت و سرعت باد جعبه محصول هم کاملا حرفه ای بودنش رو نشون میده هر قسمت سشوار داخل پلاستیکه که پیشنهاد میکنم بخرید واقعا عالیه این برند یون را در سطحی غیرقابل مقایسه با برندهای دیگر تولید می کند

برندی مانند Surfer از آنجایی که بسیار جدید است، اما با محصولات باکیفیت به عنوان یک نام پیشرو مطرح شده است، توانسته جایگاه ویژه ای در بین کاربران به دست آورد. سشوار Surfer DW-7281 دارای موتور DC و توان 2200 وات است که آن را به محصولی بسیار زیبا و در عین حال بسیار کارآمد تبدیل کرده است. این دستگاه را می توان با توجه به نوع مو و سرعت کاربر طراحی کرد تا بتواند از آن به طور کامل استفاده کند. دارای ویژگی منحصر به فردی است که از خشکی بیش از حد یا آسیب جدی موهای شما در هنگام استفاده از دستگاه جلوگیری می کند.

به عنوان مثال، برخی از سشوارها اگر سر و صدای کمتری نسبت به مدل های دیگر داشته باشند، قیمت بیشتری دارند. سشوارهای با کیفیت بالا برای سلامت موهای شما مفید هستند و به آن آسیب نمی رسانند. می توان به قدرت موتور و وات سشوارهایی که مدل های مختلف را می سازد به عنوان تفاوت اصلی آنها اشاره کرد. به طور کلی هر چه وات بیشتر و دمای سشوار کمتر باشد بهتر است. دمای بالا به موها آسیب می رساند و هیچ نتیجه خوبی از خود به جای نمی گذارد. ما می توانیم مدل های خانگی، مدل های حرفه ای و مدل های نیمه حرفه ای را تشخیص دهیم.

با استفاده از سری های غلیظ کننده و پخش کننده می توانید موهای خود را صاف یا حجم دهید. این یک سشوار است که توسط Rozetti برای آرایشگران و کارگران سالن ساخته شده است. علاوه بر این، این سشوار برای مصارف خانگی فوق العاده مناسب است. این موتور برقی سشوار یکی از بادوام ترین موتورهای موجود در بازار است که 10000 ساعت کار می کند. با تکنولوژی به کار رفته در این سشوار می توانید از ریزش مو جلوگیری کرده و مدل موهای خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنید. یک دکمه شات خنک روی بدنه سشوار موجود است.

بنابراین در حین خرید، به دنبال سشوار با وزن حدود یک پوند یا حدود 450 گرم باشید. زمانی که سشوار دارای دکمه هوای سرد نیز باشد، با فشار دادن این دکمه، جریانی از هوای خنک به موهای تازه خشک شده دمیده می شود. کار استفاده از این درمان می تواند به مهر و موم شدن کوتیکول مو کمک کند و اطمینان حاصل کند که موهای شما در تمام طول روز براق هستند. اگر موهای نازکی دارید، ویژگی تنظیم دما ضروری است. تنظیمات دمای بالاتر زمان خشک شدن مو را در صبح کاهش می دهد، زمانی که موها باید در اسرع وقت خشک شوند.