بهترین کارهای سگ پسند برای انجام در لانگ بیچ، کالیفرنیا • بلوند در خارج از کشور

لانگ بیچ دوستدار سگ

ایستگاه اصلی غوطه ور آفتاب در جنوب کالیفرنیا، لانگ بیچ، همه چیزهایی را که برای یک آخر هفته عالی نیاز دارید، دارد.

روز خود را با برانچ در یکی از غذاخوری های محلی شروع کنید. بعدازظهر خود را به پارو زدن بگذرانید، با قایق دافی از میان کانال ها عبور کنید، یا سوار بر یک گوندولا ونیزی شوید. پس از غروب آفتاب، از میان بارهای شراب و کوکتل‌های بی‌شمار می‌نوشید، سپس در یکی از کاخ‌های دوستدار حیوانات خانگی شب را دراز می‌کشید.

در سمت LA در مرز اورنج کانتی و لس آنجلس، این یک توقف ضروری و بسیار ارزشمند است. این شهر آفتابی و ساحلی با فضایی متنوع و مهمان نوازی دوست داشتنی همه چیز را دارد.

و بهترین بخش: لانگ بیچ فوق العاده سگ پسند است!

به‌عنوان مادری که مشتاق شادی‌های چهارپایی هستم، همیشه وقتی از فضای بیرون لذت می‌برم یا دور از خانه سفر می‌کنم دلم برای پسر کوچکم تنگ می‌شود. در سفرم به لانگ بیچ، بیلی را برای سواری با خود آوردم و خوشحال شدیم.

می خواهید دوست پشمالو خود را دور کنید؟ در اینجا راهنمای شما برای فعالیت های سگ پسند در لانگ بیچ، کالیفرنیا است!

کجا بمانید

هتل های دوستدار سگ در لانگ بیچ به طرز شگفت آوری آسان است. ما تصمیم گرفتیم در ساحل زیبای وستین لانگ بمانیم زیرا بهترین همه چیز را ارائه می داد و در موقعیت عالی قرار داشت.

لانگ بیچ یکی از قابل پیاده‌روی‌ترین شهرهای ایالات متحده است و می‌توانید در اینجا از آن نهایت استفاده را ببرید. درست بیرون در، رستوران‌های شگفت‌انگیزی وجود دارد و ده دقیقه پیاده‌روی از دهکده ساحلی و آکواریوم اقیانوس آرام فاصله داشتیم.

در اینجا خلاصه ای کامل از تمام هتل های دوستدار سگ در لانگ بیچ آمده است:

  • هتل مایا: بخشی از دابل تری بای هیلتون، این هتل الهام گرفته از لاتین با باغی سرسبز استوایی در قلب شهر پوشیده شده است.
  • جریان هتل: این نقطه کوچک زیبا اتاق‌های مهمان دنج و آپارتمان‌های بزرگ را در محلی مدرن ارائه می‌دهد.
  • وستین لانگ بیچ: این هتل مجلل چهار ستاره همه زنگ ها و سوت هایی را دارد که شما و دوست پشمالویتان برای یک فرار عالی به آن نیاز دارید.
  • رزیدنس این لانگ بیچ در مرکز شهر: این هتل تمام سوئیت که در سواحل رودخانه لس آنجلس قرار دارد، آشپزخانه‌های کوچک، صبحانه گرم و چشم‌اندازهای زیبای کنار آب را ارائه می‌دهد.
  • هایت ریجنسی لانگ بیچ: یکی دیگر از جواهرات ساحلی در مرکز شهر، این هتل برنده جایزه، پایگاه عالی برای کاوش است.
  • Hyatt Centric The Pike: این هتل مجلل در مرکز بهترین مناطق خرید شهر واقع شده است و یک رستوران مزرعه تا میز در محل دارد.
  • هیلتون لانگ بیچ: برای خدمات استثنایی و محیطی شیک، دیگر دنبال آن نباشید.

اتاق زیر شیروانی

مک و چیتوس

غذاخوری سگ دوستانه در لانگ بیچ

برای قرار شام با سگ خود آماده اید؟ لانگ بیچ جایی است که باید باشید. من و بیلی تجربه خوبی در اتاق زیر شیروانی داشتیم، جایی که او توانست منوی خود را از منوی مخصوص سگ انتخاب کند.

در حالی که ممکن است منوهای جفت کردن توله سگ معمولی نباشد، بیشتر رستوران هایی که پاسیو دارند سگ پسند هستند.

در اینجا نگاهی به رستوران‌های دوست‌دار سگ‌پسند من در لانگ بیچ داریم:

  • بار صبحانه: چه به دنبال یک صبحانه کلاسیک با تخم مرغ و مریم خونی باشید یا غذاهای راحت مانند کاسرول و کلوچه گوشت، این یک نقطه ابتدایی برای شروع روزتان است.
  • Modica’s Deli: این اغذیه فروشی به سبک ایتالیایی برای یک ناهار ساندویچ سریع یا یک شام پاستا دلچسب عالی است.
  • خانه ماهی پادشاه: اینجا مکانی برای دوستداران غذاهای دریایی و دوستان چهارپای آنهاست.
  • کافه سویا: تاپاس و سنگریا را امتحان کنید، سپس دوباره روی زمین رقص احساس گرسنگی کنید.
  • خانه سگ: سگ خود را برای هات داگ به این مکان سوسیس بیاورید.
  • خانه حیاط اصلی: برای بهترین ها در صنایع دستی و واردات آبجو به همراه یک بار ورزشی مجلل، این مکان مناسبی است.

  • اتاق زیر شیروانی: این مکان متنوع که برای مک و چیتوس شناخته شده است، همه چیز از شاکشوکا گرفته تا وافل بلژیکی و پوتین دارد.
  • بابا: این میخانه شیک غذاهای لاتین و کوکتل‌های صنایع دستی مانند مارگاریتای خیار را سرو می‌کند.
  • معمولی: با دکورهای خنک و گزینه‌های عالی برای برانچ یا شام، این غذاخوری یک انتخاب برتر است. اگر برای صبحانه به اینجا می‌روید، حتماً از رومیزی‌های آن‌ها سفارش بگیرید!

ساحل سگ رزی

ساحل سگ رزی

بسیاری از سواحل این منطقه سیاست های سختگیرانه ای برای ممنوعیت سگ دارند. یکی از پنجه ها منطقه سگ پسند ساحل سگ رزی است. تنها ساحل بدون بند سگ لانگ بیچ چهار هکتار فضای رایگان برای پرسه زدن سگ ها ارائه می دهد.

در بلوار اوشن بین خیابان گرانادا و رویکرافت، این تکه بهشت ​​سگ همه روزه از ساعت 6 صبح تا 8 بعد از ظهر باز است.

سایر پارک های سگ دوست در لانگ بیچ

  • پارک سگ در مرکز شهر: این کانون جدید سگ‌ها در مرکز شهر در پارک لینکلن در نزدیکی خیابان برادوی و پاسیفیک واقع شده است. این مکان دارای مناطق مجزا برای سگ‌های بزرگ و کوچک است، این یک واحه شهری برای توله‌های مسافر است.
  • K-9 Corner Dog Park: این مکان سازگار با محیط زیست که به خوبی سازماندهی شده است، مکان مناسبی برای سوپراستار چهار پا شماست تا به وسایل خود بپردازد.
  • پارک تفریحی سگ ها: با توپ های تنیس پراکنده در سراسر و امکانات حمام انسان، این مکان همه جعبه ها را نشان می دهد.
  • پارک سگ بالای شهر: نزدیک پارک شرر، این مکان دوست‌داشتنی دارای مناطق سایه‌دار، یک فواره آب و همه چیزهایی است که سگ شما دوست دارد.

نانوایی سگ لانگ بیچ

نانوایی سگ

هیچ سفری با بچه خز خراب بدون سفر به نانوایی سگ کامل نخواهد بود. از کیک تولد گرفته تا غذای خام، سگ شما مدت‌ها قبل از اینکه به صندوق‌فروشی برسید، آب دهانتان می‌ریزد.

یک قایق دافی اجاره کنید

برای تجربه اساسی در جنوب کالیفرنیا، باید به قایق سواری دافی بروید. در خلیج آلامیتوس حرکت کنید و کانال های زیبای لانگ بیچ را کشف کنید.

ما کروز دو ساعته را انتخاب کردیم و به محض اینکه تمام شد آماده برگشتیم. اگر می‌خواهید خودتان را درمان کنید، می‌توانید تنقلات و نوشیدنی‌های خود را به همراه داشته باشید یا در Boathouse On The Bay برای خرید پروسکوو و صدف تاب بخورید.

این یکی از تجربیات مورد علاقه ما در لانگ بیچ بود و نباید آن را از دست بدهید. می توانید به تنهایی یا بخشی از یک گروه بزرگتر بروید (فضای زیادی وجود دارد).

می‌توانید ماجراجویی خود را شروع کنید، از Boathouse On The Bay یا London Boat Rentals حرکت کنید. گزینه ها از 89 دلار در ساعت شروع می شوند. توصیه می کنم حداقل یک ساعت بیرون بروید. 60 دقیقه اول همین الان گذشت.

سایر فعالیت های دوستدار سگ

  • ساحل بلمونت را کاوش کنید: در سواحل شنی پرسه بزنید، در تالاب های آرام شنا کنید، در امتداد پیاده روهای زیبا قدم بزنید و این یکی از زیباترین مناطق لانگ بیچ را تجربه کنید.
  • از کانال های ناپل دیدن کنید: این مسیر 2.6 مایلی حلقه ای در مسیر خوش منظره اطراف ساحل سیل می چرخد.
  • دوچرخه سواری با سگ خود در امتداد ساحل: مسیر دوچرخه سواری لانگ بیچ 4.5 مایلی را در امتداد اقیانوس آرام دنبال کنید. روستای ساحلی را از طریق مرکز شهر لانگ بیچ تا ساحل بلمونت دنبال کنید.

و شما نمی توانید اینجا متوقف شوید! به خواندن راهنمای سفر کالیفرنیای من برای همه جزئیات در مورد ایالت گلدن ادامه دهید!

این پست توسط Visit Long Beach حمایت شده است. مثل همیشه، تمام افکار و نظرات بیان شده در این پست کاملاً متعلق به من است.