خرید انواع کرم، سرم، ژل و لوسیون ضد چروک شب

این محصول با تحریک کلاژن سازی و بازسازی سلولی، لکهای پوست و چین و چروکها را کاهش داده و تاثیر زیادی در روشن شدن پوست صورت و گردن دارد. اگر دنبال محصولی هستید که علاوه بر خاصیت جوانسازی و بهبود چین و چروک، باعث روشن شدن و شفافیت پوستتان شود، کرم ضد چروک دکتر ژیلا سری Q10 مدل Vitamin C Plus را به شما توصیه میکنیم. افزایش تراکم و حجم پوست: این محصول غنی شده با ماده Pro-Xylane است که باعث تحریک و تقویت پوست برای ایجاد مجدد چگالی و افزایش حجم پوست می شود. این محصول حاوی روغن دانه انگور، جوانه گندم و شی باتر است.

این محصول حاوی آنتی اکسیدانهای قوی مانند Q10، عصاره برگ زیتون و ویتامینهای E و C، کمپلکس مهار کننده آنزیم کلاژناز، روغن آووکادو و اسکوالن است. سرم ضد چروک و روشن کننده مدیلن حاوی رتینول و ویتامینهای E,A,C بوده که سبب آبرسانی قوی پوست و مرطوب کنندگی آن میشود. ویتامین C، علاوه بر خاصیت روشن کنندگی سبب تحریک فیبروبلاستها برای سنتز کلاژن میشود. این کرم با داشتن ترکیباتی مانند شی باتر، روغن جوانه گندم و کلاژن در برطرف کردن خشکی و شاداب کردن پوست دور چشم موثر است. کلاژن ماده ای است که ۷۰ تا ۸۰ درصد از پوست را تشکیل می دهد.

این سرم دارای عملکردی سه گانه از بین بردن چروکها، بازسازی لایههای عمیق پوست به همراه حجم دهندگی و قوام پوست است و با داشتن هیالورونیک اسید، بافت پوست را به طور قابل توجهی بهبود داده و از چروک ها و نقاط گود افتاده صورت می کاهد. کرم ضد چروک بالای چهل سال سینره مقاومت پوست در برابر تاثیر جاذبه را افزایش می دهد و مانع از شل شدن و افتادگی پوست میشود، همچنین این محصول رطوبت پوست را فراهم میکند و به واسطه اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ موجود در روغنهای گیاهی از پوست در برابر رادیکالهای آزاد محافظت میکند.

کرمهای ضد چروک مانند سایر محصولات آرایشی و بهداشتی دارای انواع مختلفی برای پوستهای متنوع هستند که باید در زمان خرید به این نکته توجه زیادی داشته باشید در مرحله اول ابتدا نوع پوست خود را تعیین کرده و سپس اقدام به خرید کنید. در برابر عوامل طبیعی راه حلی وجود ندارد، اما با استفاده از محصولات مناسب می توان اثر دیگر عوامل را کمرنگ کرد یا به طور کلی از بین برد. اکثرا بر این باور هستند که کرم های آرایشی با قیمت بالا دارای کیفیت بهتری هستند اما این باور کاملا غلط است؛چه بسا مصرف کنندگان زیادی که کرم های ضد چروک مختلفی با قیمت های بسیار بالا تهیه و استفاده کردند و هیچ گونه نتیجه ای برای آن ها حاصل نشده است.کرم ضد چروک سینره با قیمت بسیار خوب و کیفیت عالی و مورد پسند مردم و با بسته بندی تیوپی و کارآمد که موجب استفاده ی راحت تر آن می شود،انتخاب مناسبی نسبت به سایر برند های تبلیغاتی با کیفیت پایین و قیمت بالا است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرم ضد چروک چشم لدورا لطفا به بازدید از وب سایت ما.