خرید ردیاب مغناطیسی NG190 با شنود داخل خودرو

در این شرایط، ردیاب های مغناطیسی که باتری قدرتمندی دارند، میتوانند کمک بسیار زیادی به مکان یابی خودرو کنند. می توانید به سوابق قدیمی خود دسترسی داشته باشید تا مسیرهای خود و افرادی را که در چند روز گذشته ملاقات کرده اید با کمک ردیاب GPS برای شخصی در وسیله نقلیه خود بررسی کنید. ردیاب آهنربایی خودرو از دو عدد آهنربای قوی در درون خود بهره برده که امکان چسبانیدن ردیاب به بدنه خودرو را فراهم می آورد. حتی پیشنهاد می کنیم حتی اگر بین خرید دزدگیر و ردیاب شک دارد و می خواهید فقط یکی از این دو را بخرید، حتما از ردیاب استفاده کنید.

شما همچنین می توانید درصد باقیمانده باتری را نیز مشاهده کنید، بنابراین زمان برداشتن ردیاب از زیر ماشین و بارگیری مجدد ردیاب را میتوانید به راحتی تخمین بزنید. با ردیاب خودرو مدل GM2500 به راحتی میتوانید کابین راننده را شنود کنید و در هر زمانی موقعیت جغرافیایی خودرو و یا هر وسلیهای نقلیهی دیگری که دارید را به صورت آنلاین رصد کنید. قابلیت تنظیم اطلاع رسانی برای حالتی که باتری ردیاب کاملا شارژ شده و یا ظرفیت آن خالی میشود. این ردیاب، به دلیل استفاده از باتری قدرتمند، ابعاد کوچک، آهنربای مغناطیسی بسیار قوی و شنود داخل خودرو، خریداران بسیار زیادی را در سرتاسر جهان پیدا کرده است.

این ردیاب، از طریق یک آهنربای مغناطیسی قدرتمند، به خودرو یا شی مورد نظر شما می چسبد و اطلاعات را از طریق سیم کارتی که قبل از نصب بر روی آن راه اندازی شده را برای شما ارسال می کند. به این دلیل که سارقین حرفه ای، ردیابی که داخل خودرو سیم کشی شده را پیدا میکنند و آن را قطع می کنند.

این ردیاب، در شرایط معمول، به صورت آنلاین اطلاعات را ارسال می کند و نیاز با حافظه داخلی ندارد. بدون شک تمامی ردیاب ها برای ارسال اطلاعات نیاز به سیم کارت دارند. هماهنگ کامل دارد. پس از قرار دادن سیم کارت داخل ردیاب، کافیست وارد پنل ردیابی مخصوص یا اپلیکیشن موبایل آن شوید و اطلاعات ورود اختصاصی خود را وارد کنید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب آهنربایی چیست لطفا از سایت ما دیدن کنید.