راهنمای خرید بهترین هارد SSD برای سرور + مقایسه با HDD – ایران اچ پی

کاربرد اصلی این قطعه نصب آسان هارد بر روی سرور مربوطه میباشد. امنیت پایین (از دست دادن کل اطلاعات در صورت آسیب دیدن یک از هارددیسک در این مدل RAID ، بر خلاف انواع دیگر RAID هیچ افزونگی ایجاد نمیشود ، اگر یک درایو Fail شود اطلاعات Array از دست میرود. اگر با برخی از مراکز تعمیر و ریکاوری هارد تماس بگیرید، ممکن است با یک سری از گزینههای آزاردهنده مواجه شوید، یک مرکز ممکن است دور باشد یا به صورت غیرمجاز فعالیت میکند. و کار اصلاح و دیتا ریکاوری RAID را به یک مرکز معتبر بسپارید. بنابراین مرکز ریکاوری اطلاعات ایران هارد قبل از اینکه قیمتی را اعلام کند ابتدا یک بررسی تخصصی و دقیقی روی هارد یا سرور شما انجام میدهد تا وضعیت دقیق را مشخص کند و با توجه به نرخی که اتحادیه انفورماتیک مشخص کرده بهترین قیمت را به شما ارائه کند. یک سرور 2U دو واحد رک را اشغال میکند، بنابراین اندازه آن دو برابر یک سرور 1U است. در این سرور اچ پی یکی از دو نوع پردازنده ی Intel Xeon E5-2600 V3 یا Intel Xeon E5-2600 V4 میتواند نصب شود که تعداد 4 تا 22 هسته را ساپورت میکند.

استخدام-طراح-سايت-خانم-در-قزوين Aug 19, 2013 – يک شرکت به طراح سايت خانم مسلط به PHP , خرید هارد سرور ssd MYSQL و به دو نفر منشي خانم با روابط عمومي بالا نيازمند است. این درایوها ارائهدهنده بهترین عملکرد و دوام و پایداری در بخش SSD هستند و به خوبی پاسخگوی نیازهای سیستمهای با مطالبات و I/O بالا میباشند. این درایوها عموما همان HDD های متداولی است که مشتریان زیادی دارد. ضبط دادهها نیز در هارد درایوها با استفاده از تحت میدان قرار دادن یکسری مواد مغناطیسی میسر می شد و با شناسایی (تشخیص) مغناطیس شدگی آن ماده، اطلاعات را از روی آن می خواندند. آن ها را به یک حافظه با دسترسی سریع تر و یا به محلی نزدیکتر با دسترسی ساده تر انتقال می دهد تا در صورت درخواست از طرف سیستم برای این فایل ها، این فایل ها به سرعت در اختیار سیستم قرار داده شوند و سرعت کار را بالاتر ببرند. همینطور در صورت گسترش و استفاده از سرور های مختلف شما قادر خواهید بود که از هر کدام از این عناصر به صورت جدا بهره ببرید.

شاید به نظرتان این مقدار زیاد برسد اما باید بگویم که اصلا زیاد نیست! باید توجه داشته باشید که در انواع مختلف هارد دیسک ممکن است محدودیت هایی به علت های مختلف روی ظرفیت هارد ها اعمال شود. سایر شرکت های تولید کننده نیز نمونه هایی از این فضای ذخیره سازی قدرتمند را ارائه دادند. بافر کردن اطلاعات و استفاده از این تکنیک یکی از بهترین روش های بهینه سازی و بالابردن سرعت و همینطور کاهش زمان جست و جو می باشد. زمان جست و جو یکی از مواردی است که در هارد های سرور HP به خوبی بهینه سازی شده و در حال رشد نیز می باشد. به مدت زمانی که طول میکشد تا هارد دیسک این کار ها را انجام دهد، زمان جست و جو گفته میشود. کیفیت محصولات این نوع شرکتها و دوامی که دارند باعث می شود تا رضایتمندی مشتری در طول زمان افزایشی باشد و لذا بازار نیز به این محصولات کشش نشان می دهد.

و این آن چیزی نیست که شما در همچین زمان بحرانی به آن نیاز دارید. تا جایی که شما با خرید هارد سرور HP از این نوع می توانید سرعت سیستم خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید. نیمه شب است و شما در حال کارید تا بتوانید به موقع کار خود را تحویل دهید، ممکنه در تلاش برای به پایان رساندن کارهای امور مالیاتی خود یا ویرایش عکسهای پایانی آخرین عروسی باشید که به طور ناگهانی یک اتفاق غیر قابل تصور میافتد. از همین امروز کوچ بین هاستینگ های مختلف را به پایان برسانید، ایران سرور نقطه پایانی کوچ شما برای خرید هاست است. با سرویس هاست بکاپ شرکت فراسو، میتوانید نسخهی پشتیبان سرور خود را به سادگی آرشیو کرده و در مواقع لازم بازیابی کنید. تمامی هاست ها نه تنها با زبان های برنامه نویسی رایج و CMS های محبوب سیستم عامل خود منطبق شده اند، بلکه به اجرای آنها نیز بهینه هستند. شما وقتی که خرید هارد سرور HP را انتخاب می کنید، تنها به یک نوع از هارد درایو با ویژگی های ثابت دسترسی ندارید.