ردیاب خودرو آهنربایی، جی پی اس آهنربایی IR1500- ایران رهیاب

جی پی اس آهنربایی قابل شارژ بوده و شما می توانید هر سال یک بار آن را از خودرو جدا کرده ، توسط شارژر مخصوص شارژ نموده و مجدد به خودرو و یا محموله خود بچسبانید. بعد از کلی انتظار برای این محصول دوست داشتنی و پرکاربرد امروز قصد داریم شما را با ردیابی آشنا کنیم که با توجه به قابل حمل بودنش کاربردهای زیادی در حوزه های کاری مختلف دارد ، با ما همراه باشید. اما اگر مسئله را از این جهت بررسی کنیم که قرار است این وسیله کار ردیابی ماشین را برای ما انجام دهد؛ باید بگوییم اصلا خوب نیست.

قبل از اینکه به بررسی بهترین ردیاب خودرو آهنربایی GP023A با قابلیت یکماه ردیابی آنلاین بپردازیم باید به ۱۰ نکته مهم برای خرید یک ردیاب خوب و باکیفیت قبل از خرید آن توجه داشته باشیم. به دلیل آهنربایی بودن این مدل منحصرا برای استفاده در داخل خودرو طراحی نشده از آن می توان برای هر جای دیگری بهره گرفت . این دستگاه ممکن است در طول ماه گزارشهای زیادی از خودروهای متفاوت ذخیره کرده باشد و شما در تهیهی گزارشهای ناوگان به مشکل برمیخورید.

در صورتی که شما مدیر یک ناوگان حمل و نقل هستید و لازم است سابقهی هر کدام از خودروها را به صورت جداگانه بررسی نمایید؛ ردیاب آهنربایی خودرو به هیچ وجه انتخاب مناسبی نیست. این سیستم جدیدترین نوع سیستم های ردیابی می باشد که به تازگی ارائه شده است. ردیاب شارژی جی پی اس سیار مدل G903 یکی از جدیدترین، قوی ترین و پیشرفته ترین ردیابی است که نیاز به نصب و سیم کشی ندارد، ابعاد ردیاب مخفی مدل G903 کوچک بوده و دارای باطری پرقدرت داخلی 5000 میلی آمپر می باشد که با یکبار شارژ قادر است باتوجه به نوع استفاده تا 30 روز بصورت آنلاین پشت سرهم کار کند و در حالت استندبای تا 35 روز کار می کند.

از دیگر معایب این نوع ردیاب، این است که جهت تنظیم ردیاب بایستی باتری کاملا شارژ باشد. به علت نصب آسان ممکن است برای موارد جاسوسی و بدون اطلاع صاحب خودرو، به راحتی ردیابی شود. نصب آسان در عین حال که یک مزیت محسوب میشود یکی از معایب این ردیاب خودرو نیز میباشد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره ردیاب آهنربایی لطفا از سایت ما دیدن کنید.