ردیاب خودرو – دزدگیر جی پی اس ماشین – ردیاب خودرو سایه

ردیاب خودرو، دریافت موقعیت مکانی متحرک و ارسال آن در بستر ارتباطی تعریف شده به سرور مرکزی میباشد. اما ردیاب اکتیو که محبوبتر از نوع قبل است و برای جلوگیری از سرقت خودرو و مکانیابی لحظه ای کاربرد دارد ، هرآنچه در حال رخ دادن باشد را بصورت آنلاین به اپلیکیشن نصب شده روی موبایل ارسال می نماید. در این نوشته از هوم سرویز با بهترین ردیاب های خودرو آشنا خواهید شد. خودرو و شخصی ( کنترل از راه دور ) اعم از ردیاب های کینگ ، ویالون ، krp ( ردیاب ماهواره خودرو ) خرید ردیاب خودرو با بهترین قیمت ردیاب gps خودرو خودرو با ما تماس بگیرید.

Gpsخودرو به ماهواره ها متصل است و قابلیت استفاده در مسیر های دور را دارند. اندازه این ردیاب برخلاف قابلیت های منحصر به فردی که دارد بسیار کوچک بوده و به همین دلیل سبب می شود تا آن را در هر قسمت از خودرو همانند زیر فرمان، داخل موتور، داخل داشبورد و پشت دستگاه پخش ماشین نصب نمایید.

ردیاب و GPS خودرو یکی از بهترین ابزار های امنیتی به حساب می آید که از قابلیت های زیادی برخوردار می باشد. ردیاب و جی پی اس ماشین یکی از ملزومات مهم و ضروری برای افراد است که با استفاده از آن می توانند ایمنی وسایل حمل و نقل خود را تضمین کنند. 21. دستگاه جی پی اس پارس قابلت نصب بر روی (خودرو سبک، سنگین، موتورسیکلت، دوچرخه و …) را دارد. در این صورت غالبا سارقین پس از سرقت خودرو باتری آن را جدا کرده و به همین دلیل، اگر باتری داخلی درون ردیاب نیز وجود نداشته باشد، فرآیند ردیابی خودرو امکان پذیر نخواهد بود.

کافی است این ردیاب را بر روی ماشین و یا موتوسیکلت خود نصب کرده تا در زمان سرقت بتوانید در تمامی زمان ها ماشین خود را ردیابی کرده و در صورت نیاز آن را خاموش کرده، این فرایند سریع و آسان است و تنها در طی چند ثانیه امکان پذیر می باشد. در اکثر موارد استفاده از این دستگاه قانونی است و فرض کنید به تازگی یک خودروی جدیدی خریداری کرده اید . اما اگر یک مجرم به طریقی به کلید اصلی وسیله نقلیه هدفمند دسترسی پیدا کند ، می توانند به راحتی وارد وسیله نقلیه شوند و به سرعت آن را دور کنند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد %link1% لطفا به بازدید از وب سایت ما.