ردیاب خودرو و ردیاب مخفی آهنربایی – خرید ، فروش و اجاره ردیاب

ردیاب خودرو آریا جی پی اس به دلیل نداشتن آنتن خارجی اندازه بسیار کوچکتری به نسبت مدل های قدیمی ردیاب دارد. ردیاب های نصبی با ردیاب های آهنربایی دارند بزرگترین تفاوت این نوع ردیاب ها این است که در ردیاب های نصبی بیست دقیقه زمان برای سیم کشی خودرو لازم هست در صورتی که ردیاب آهنربایی نیازی به سیم کشی ندارد و همچنین جی پی اس آهنربایی در اندازه کوچک بوده و شما میتوانید همزمان در جاهای دیگر نیز استفاده کنید.

تصور کنید در مکانی هستید که برایتان آشنا نیست.، تنها کاری که باید انجام دهید این است که GPS خودرو را روشن کنید و بدون هیچگونه نیازی به اینترنت موقعیت دقیق خود را دریافت کنید. مسدود کننده GPS خودرو به طور کلی برای خودروهایی با عرض و طول کوچک ساخته شده و از آن برای کامیون ها و تریلر ها نمی توانید استفاده کنید .

با این دادهها و یک سری محاسبات ماهواره، GPS خودرو میتواند ارتفاع شما از سطح دریا، سرعت، جهت، فاصله باقی مانده تا مقصد را طریق گراف نزدیکترین مسیر را برای شما مشخص کند. همچنین به دلیل مشخص نبودن شرکت ارائه دهنده ، امکان سوء استفاده از اطلاعات شخصی شما وجود دارد. اما با وجود دستگاه جانبی ردیاب GPS به همراه یک سیمکارت روی آن، تمام اطلاعات لازم و وضعیت ماشین، از طریق یک اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند شما قابل دسترسی است. ردیاب خودرو در قیمتها و کیفیتهای مختلفی وجود دارد، به همین خاطر خیلی از افراد به هنگام نصب GPS خودرو بر روی ماشین خود، این سوال را میپرسند که آیا ردیاب خودرو ارزان قیمت بهتر است یا ردیاب خودرو با کیفیت؟

که البته همین امر آن را به یکی از بهترین و چالش برانگیزترین مکان ها برای پنهان کردن ردیاب تبدیل کرده است. یک سیستم امنیتی برای خودروی شماست! سیستم GPRS خدمات مختلفی را به ما ارائه میدهد که برای استفاده از این خدمات، به یک گوشی موبایل نیاز داریم. این gps ها نیاز به نصب ندارند و پرتابل به حساب می آیند. برای پاسخ به سؤال باید گفت که نیاز به یک ساعت بسیار دقیق داریم که زمان رفتوبرگشت سیگنال از ماهواره به دستگاه را محاسبه کند که این سرعت، با سرعت نور محاسبه میشود و همچنین زمان آن با ساعت کوانتومی حساب میشود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با gps ردیاب خودرو وب سایت خود باشید.