سفرهای بزرگ برگ پاییزی در شمال شرقی

هیچ راهی بهتر از دیدن نمای آتشین شاخ و برگ پاییز ، به جز یک سفر جاده ای در شمال شرقی وجود ندارد. بنابراین ، بهترین زمان برای حرکت در جاده کی است؟ به طور معمول ، برگها ابتدا در اواسط تا اواخر سپتامبر در مناطق شمالی مین ، ورمونت و نیوهمپشایر تغییر رنگ می دهند. در این حالتها ، شادابی رنگ برگها معمولاً در اواسط اکتبر به اوج خود می رسد. در شمال شرقی پایین ، شاخ و برگ دیرتر تغییر می کند و می تواند تا نوامبر ادامه یابد.

هنگام برنامه ریزی برای سفر جاده ای ، بهتر است گزارش نقشه شاخ و برگ ایالت هایی را که در آن رانندگی می کنید بررسی کنید تا بتوانید بر اساس آن برنامه ریزی کنید. این گزارشات به شما اطلاعات به روز در مورد رنگ را می دهد ، اینکه در چه مواقعی مناطق به اوج خود می رسند ، سرعت تغییر برگها چگونه است و توصیه هایی برای بهترین “پیپ زدن برگ”. این گزارشها در طول سالها کمی تغییر می کند زیرا مواردی مانند محیط و آب و هوا بر رنگ برگها و همچنین سرعت چرخش آنها تأثیر می گذارد.

Genevieve S. Brown و Sarah Schlichter از طریق مسافر مستقل ایده های فوق العاده ای را برای یک سفر جاده ای مناسب با شاخ و برگ پاییزی در شمال شرقی ، از شمال مین تا جنوب پنسیلوانیا به ما ارائه می دهد. زمان بندی آنها برآورد می کند که چه زمانی شاخ و برگ در هر مقصد می رسد ، اما در نهایت این امر به مادر طبیعت بستگی دارد.

Fall_Foliage_Roadtrips

“هفته گذشته سپتامبر
شاخ و برگ را دنبال کنید: بخشهای شمالی ورمونت ، نیوهمپشایر و مین
درایو عالی: بندرها و ارتفاعات آکادیا

این تور در بانگور آغاز می شود و شما را از طریق الزورث به جزیره زیبای کوه صحرا می برد. از آنجا به سمت بندر زیبا و پارک ملی آکادیا می روید ، جایی که از قله کوه کادیلاک می توانید اولین کسی باشید که طلوع خورشید را در شمال شرقی مشاهده می کنید. فانوس دریایی در بندر باس یکی دیگر از ویژگی های بارز این سفر است ، همچنین دهکده های ماهیگیری Deer Isle و Stonington.

Fall_Foliage_Roadtrip
هفته اول در ماه اکتبر

شاخ و برگ را دنبال کنید: شمال نیویورک ، شمال شرقی و مرکز مین ، مرکز و جنوب ورمونت و نیوهمپشایر ، شمال پنسیلوانیا و غرب ماساچوست.
درایو عالی: حلقه SoVT (ورمونت جنوبی)

این رانندگی از منچستر ، ورمونت ، محل مرکز هنری ورمونت جنوبی آغاز می شود و تا South Shaftsbury ادامه می یابد ، جایی که می توانید موزه خانه سنگی رابرت فراست را کاوش کنید. بعداً در حلقه 104 مایلی از طریق قدیمی بنینگتون با بناهای تاریخی ، خانه ها و کلیساها عبور خواهید کرد. همچنین یک سفر جانبی دوست داشتنی به مخزن Somerset ، در نزدیکی Searsburg وجود دارد.

پاییز_برگ_پاییز_قصد_تردد

اواسط اکتبر
شاخ و برگ را دنبال کنید: ساحل جنوبی و مرکزی مین ، ماساچوست مرکزی و شرقی ، شمال غربی کانکتیکات ، منطقه کاتسکیل نیویورک ، مرکز پنسیلوانیا ، شمال نیوجرسی و رود آیلند جنوبی.
درایو عالی: Upper Delaware Scenic Byway

مسیر 70 مایل Upper Delaware Scenic Byway ، که به نام مسیر نیویورک 97 نیز شناخته می شود ، در امتداد رودخانه دلاور از هنکوک تا پورت جرویس در جنوب نیویورک جریان دارد. چشم اندازهای دیدنی رودخانه در طول مسیر بسیار زیاد است ، اما ارزش توقف در پارک یادبود Elks Brox در Port Jervis برای مسیرهای پیاده روی و چشم اندازهای پانوراما از کوه های اطراف و دره های رودخانه را دارد. شهرهای این مسیر انواع گالری های هنری ، مغازه های عتیقه فروشی ، موزه های تاریخی و دیگر جاذبه ها را ارائه می دهند. “

برای ادامه خواندن این مقاله لطفاً از: pavartraveler.com دیدن فرمایید