شربت سیب ترش (بدون شکر اضافه)

هوای خوب پاییزی در هوا است و من زندگی را دوست دارم. درست است ، آن را دوست داشته باشید یا ترک کنید ، اکنون زمان طعم های پاییزی ، ادویه کدو تنبل برای روزها ، کدو ، کمی کدو بیشتر و سیب فراوان است. این همچنین به این معنی است که من یک دسته بزرگ از یکی از مورد علاقه‌های همیشه – Hot Spiced Mulled Apple Cider- را می‌زنم (یا در واقع هم می‌زنم). اگر تا به حال سیب سیب داغ نخورده اید، پس، خدای من، چیزهای عالی را از دست داده اید. نگران نباشید ، ما اینجا هستیم تا همه چیز را برای شما آماده کنیم. و اگر دوست دارید ، دیروز مطمئناً من آن را خوردم ، اما شما فقط به دنبال یک دستور العمل عالی هستید ، پس شما نیز به مکان مناسب آمده اید ، دوست من.

تهیه سیب شراب بسیار آسان است و نیازی به ظرافت ندارد. این فقط یک سیب است که به آرامی در یک گلدان با ادویه جات کامل و سرد ، چند ماده دیگر و رونق گرم می شود-شما تعریف پاییز را می نوشید.

شراب سیب ترشی گرم با استویا

برای این دستور غذا ، ابتدا با ترکیب بدون شکر سیب سیب خریداری شده در یک قابلمه بزرگ با آب لیمو تازه فشرده ، کرن بری خشک ، چوب دارچین ، انواع توت های فلفل دلمه ای و میخک شروع کنید. بیشتر دستور العمل های سیب سیب نیاز به شکر اضافی دارند (Ykes!). برای جلوگیری از کالری اضافی و سایر اثرات شکر فرآوری شده معمولی ، ما به آن اضافه می کنیم Splenda Naturals Stevia Zero کالری شیرین کننده بجای. این کاملاً جایگزین قند طبیعی مورد علاقه من است. چرا؟ این نه تنها یک شیرین کننده 100٪ طبیعی است که از گیاه استویا گرفته شده است ، بلکه وقتی می گویم که هنگام استفاده از آن به جای شکر ، تفاوتی مشاهده نخواهید کرد ، کلمات مرا علامت بزنید! برخلاف دیگر استویاهایی که من امتحان کرده‌ام در جایی که تلخی یا مزه عجیبی دارد، این یکی از عصاره برگ استویا Reb D (بهترین استویا) درست می‌شود که طعمی شبیه شکر واقعی دارد. به علاوه هیچ طعم دهنده مصنوعی ، رنگ یا نگهدارنده های بد وجود ندارد. و همچنین غیر GMO است بسیار متشکرم. اگر این سبک زندگی سالم را دنبال می‌کنید، مصرف شکر را کاهش می‌دهید یا به دنبال جایگزین‌های شکر با طعم عالی هستید، این چیزهای شماست.

شیرین کننده کالری Splenda Naturals Stevia Zero برای پخت ، قهوه ، چای یا جایگزینی شکر در سایر نوشیدنی های گرم که ممکن است در این فصل تهیه کنید عالی است. سلام هات تادی! در کیسه های بزرگ دانه بندی شده برای پخت مناسب است ، همانطور که در این دستور غذا استفاده می کنیم ، ظروف کوچک قاشق غذاخوری یا جعبه های بسته ای مناسب برای ایستگاه قهوه شما. من همیشه یک بسته بسته بندی می کنم تا زمانی که بیرون هستم و به آن شیرینی بدون قند نیاز دارم. تو می توانی کلیک اینجا برای Splenda Naturals Steviaبه این دستور غذا نیاز به فنجان دانه بندی دارد ، اما اگر به شیرینی حساس هستید با ¼ شروع کنید و با گرم شدن آن طعم بیشتری اضافه کنید.

شراب سیب ترش با ادویه جات ترشی جات با مواد استویا و چوب دارچین سیب نارنجی

هنگامی که مواد خود را در قابلمه آماده کردید، به آرامی روی کم/متوسط ​​به مدت 30 تا 60 دقیقه گرم کنید. هرچه بیشتر بگذارید گرم شود ، تزریق ادویه بیشتری دریافت خواهید کرد. فقط نگذارید بجوشد.

شراب سیب ترشی گرم با ادویه استویا و چوب دارچین سیب نارنجی

من دوست دارم ورقه های پرتقال و لیمو تازه را حدود 10 دقیقه قبل از سرو اضافه کنم تا طعم خود را به سیب نیز القا کنند. اگر متوجه شدید که مقدار کمی مایع از دست داده است تا زمانی که آماده سرو هستید ، می توانید کمی سیب سیب دیگر به قابلمه اضافه کنید.

لیوان شفاف ادویه دار داغ سیب مولد نوشیدنی پاییزی استویا چوب دارچین

اگر سرگرم کننده هستید و می خواهید این دستور العمل شربت سیب ترش را تهیه کنید ، اگر همه مواد را در اجاق گاز آهسته بریزید ، سیب را در دمای مناسب برای سرو بدون نیاز به تماشای آن نگه می دارد. چه روی اجاق گاز درست کنید چه در اجاق گاز، ادویه ها بوی خانه شما را به سادگی شگفت انگیز می کنند.

دستور غذا را دریافت کنید

دستور تهیه 2 لیوان شربت سیب ترش با ادویه جات ترشی جات با مواد مخلوط استویا پرتقال چوب دارچین سیب نارنجی

طرز تهیه آسان شراب خالص داغ تهیه شده با استویا

شراب سیب ترش با طعم گرم (با دستور پخت آرام)

هیچ چیز مانند این سیب دم کرده با ادویه داغ، شما را در حال و هوای پاییز قرار نمی دهد! به آرامی با ادویه‌های معطر مانند دارچین، فلفل دلمه‌ای و میخک گرم شده، شکر دستور العمل‌های سنتی سیر داغ را با استفاده از Splenda Naturals Stevia برش می‌دهیم. این همه شیرینی و طعم بدون هیچ گونه کالری است!

زمان آماده سازی 5 دقیقه

زمان پخت 30 دقیقه

دوره نوشیدنی

غذا آمریکایی

عناصر

  • 8 فنجان ها سیب بدون سیگار بدون شکر اضافه شده است
  • 1/2 فنجان اسپلندا® شیرین کننده استویا ، دانه بندی شده
  • 1/3 فنجان آب لیمو تازه
  • 1/2 فنجان زغال اخته خشک
  • 16 میخک کامل
  • 6 6 توت تمام فلفل دلمه ای
  • 5 چوب دارچین 3 اینچی
  • 8 برش های نازک پرتقال
  • 8 برش های نازک لیمو
  • 8 برش های سیب تازه (اختیاری)

جهت ها

روش بالای اجاق گاز

  • در یک قابلمه بزرگ، سیب، آب لیمو، استویا Splenda Naturals گرانول شده، کرن بری خشک، چوب دارچین، فلفل دلمه ای و میخک را اضافه کنید. به آرامی روی حرارت کم به مدت 30 تا 60 دقیقه گرم کنید. هرگز نباید بجوشد! 5-8 دقیقه قبل از سرو ، برش های میوه را به قابلمه اضافه کنید. اگر دوست دارید می توانید برای سرو راحت تر، برش ها را به نصف یا چهار قسمت کنید.

  • 5 تا 8 دقیقه قبل از سرو، برش های میوه تازه را با سیب له شده به قابلمه اضافه کنید. اگر دوست دارید می توانید برش ها را به نصف یا ربع تقسیم کنید تا در لیوان های کوچکتر سرو کنید.

  • برای سرو، آب سیب داغ را با کمی میوه در لیوانی بریزید. با افزودن چوب دارچین دارچین ، ارائه خود را به سطح بعدی برسانید. لذت بردن!

تغذیه

کالری: 130کیلوکالری

کلمه کلیدی سیب ، سیب ، پاییز ، گرم ، آبپز

آیا می خواهید شیرینی شبیه شکر بدون شکر واقعی داشته باشید؟

➡ درباره Splenda Stevia Naturals و Splenda Stevia Naturals را از اینجا بخرید

خط تولید Splenda Naturals Stevia