طراحی لبخند دیجیتال

پدر عروس که از تعجب شاخ درآورده بود با عصبانیت گفت: مرتیکه! امروزه، چشمداشت اغلب مراجعین دندان پزشکی ها این است که بعد از طی پروسه ی درمانی، دندان هایشان ظاهر بهتر و زیباتری یافته باشد؛ بالطبع زیبایی دندان ها، در زیبایی و درخشندگی چهره ی فرد تاثیر به سزایی دارد؛ و با اطمینان یافتن از زیبایی لبخندو ظاهر دندان ها در حین برقراری ارتباط کلامی با دیگران، فرد از اعتماد به نفس بیشتری، برخوردار خواهد شد. در اصلاح طرح لبخند، هر شخصی متناسب با ویژگی های صورت، نوع دندان ها، رنگ پوست و ترکیب بندی چهره باید درمان طراحی لبخند دیجیتالی چیست شود.

شاید شما نیز از نازیبایی های ظاهر لبخند خود- فاصله بین دندان ها، شکستگی یا کج شدگی آنها- آگاه باشید. با لیزر دندان در طراحی لبخند دیجیتال شما می توانید با کترین صدمه به بافت لثه و دندان اقدام به اصلاح طرح لبخند خود نمایید. در حقیقت این کار به شما یک دید اجمالی خواهد داد که پس از درمان باید انتظار چه چیزی را داشته باشید.

هر کاری که برای نتیجه نهایی باید انجام شود در این دو دیدار برنامه ریزی می شود. زمانی که تصمیم می گیرید از طراحی لبخند دیجیتال استفاده کنید، باید در اولین قدم یک متخصص مناسب را پیدا کنید تا بتوانید از خدمات او با آسودگی خاطر استفاده کنید. در اين روش طراحی لبخند با کمترين ميزان تراش (کمتر از حد مينای دندان) مي توان نهايت زيبايی را در طراحي لبخند، در نتيجه زيبايی دندان و صورت مشاهده نمود.

جهت طراحی لبخند دیجیتال می توان از انواع تجهیزات دیجیتال نظیر لیزر دندان، کد کم و نرم افزارهای موجود در زمینه دندانپزشکی استفاده کرد. با استفاده از طرح لبخند، دندانپزشک یک قالب مومی تهیه می کند، با ترکیب قالب مومی، تصاویر تهیه شده و نیز تجزیه و تحلیل اجزاء صورت، می توان یک پیش نمای دقیق تر از نتایج نهایی بدست آورد. روش کار در طراحی لبخند دیجیتال به این گونه است که از صورت و لبخند بیمار تصاویر دیجیتالی از زوایای مختلف تهیه میشود. یک برنامه درمانی کاملا بر اساس تجزیه و تحلیل نسبت به فرم دندان ها و صورت بیمار طراحی لبخند دیجیتال چیست ارائه می شود.