علت سیاه شدن شمع خودرو چیست؟

الان حتی اونایی که چت آنلاین دارن هم جواب نمیدن و شما وقتی پیام میدی هیچکس آنلاین نیست و جوابت رو نمیده، بنابراین اگه نذارنش راستش فک کنم خیلی سنگین تر باشن تا اینکه فقط یه آیکون بذارن و بگن ما هم داریم! ارسال پیامک به مشتری بعد از خرید علاوه بر اینکه یه کار حرفه ای و در سطح جهانی هستش، بشدت میتونه روی رضایت کاربری تاثیر بذاره و باعث افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی هم بشه. البته یه سری جاها هم آدم شاخ در میاره از بعضی قیمتاش ! فروشگاه اینترنتی خانومی، یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی بانوان و آقایان است که البته در زمینه بانوان به صورت تخصصی فروشگاه اینترنتی آ فعالیت می کند.

شمع خودرو از اجزای مختلفی تشکیل شده است که کیفیت موادی که در ساخت شمع به کار رفته است، کارایی شمع را بالا میبرد. اما اون چند تایی که مشابه دیجی کالا هستن همونطور که میبنید خیلی نتونستن کار بزرگی انجام بدن. نشن روغن زمانی است که جریان الکتریسینه به خوبی کار نکرده و به دنبال آن موتور به خوبی روشن نمیشود و باعث نشت روغن میشود. اگر شما هم برایتان سوال است که علت سیاه شدن ته شمع ماشین چیست ، در نظر داشته باشید که ابتدا باید درباره وظیفه و عملکرد و مشخصات شمع خودرو بدانید تا در نهایت با دانستن دلایل خرابی آن، علت دوده زدن سر شمع خودرو را نیز بفهمید.

در ادامه با هم نشانه های خراب شدن شمع ماشین را بررسی میکنیم. در شرایطی که با خرابی شمع خودرو روبرو میشویم، بنزینی که سوخته نشده، در کاتالیزور جمع میشود و در زمان مساعد، میسوزد. آدم بعضی اوقات شک میکنه که دیجی کالا بهترین فروشگاه اینترنتی ایران هستش یا نه؟

یه مزیت خوب و باحالی که فروشگاه اینترنتی مبیت داره اینه که تا ۷۲ ساعت میتونی کالایی که خریدی رو مرجوع کنی و بنظرم مدت زمان بسیار خوب و مناسبی هم واسه تست هست و شما معمولا اکثر چیزایی که میخری خیلی راحت میتونی طی ۷۲ ساعت تستش کنی و بفهمی که خوبه یا نه.