قطعات لیزر, آموزش – معرفی ورق مولتی استایل

ورقهای مولتی استایل با ضخامت کم، سرعت قابل توجهی در هنگام برش با دستگاه لیزر دارند و امکان اجرای هر نوع طرحی در زمان کم از مزایای برش لیزری مولتی استایل به حساب میآید. ورق های مولتی استایل به صورت یک طرفه ، دو طرفه و زاویه دار قابل پیاده سازی هستند .

در ضمن این ورقها دارای قابلیت بالای استفاده در اماکنی با رطوبت بالا نظیر استخرها می باشد اما از برخورد مستقیم با آب روی آن باید اجتناب شود.بعلت وجود لایه لیمینت طیف وسیعی از رنگها را شامل می شود منتها در ایران بیشتر از رنگ نقره ای و طلایی آن استفاده می شود.بدلیل تنوع برش در جهت های مختلف و برش گرد در تندیس سازی موارد استفاده بالایی دارد.مقاومت کمتری در برابر ضربه و خط و خش نسبت به فلز دارد .

مولتی استایل از جنس پلاستیک می باشد.دارای دو لایه است که لایه اول حاوی مغزی سیاه است،لایه دوم روکشی از جنس لمینت می باشد.به آن ورق دولایه ABS نیز می گویند.ابعاد آن 1200در 600 میلی متر می باشد.ضخامت آن 1/5 میلی متر است. پس از اتمام فرآیند و پختن این ماده شیشه از اکریلیک جدا شده و ورق های تولید شده مورد بررسی قرار می گیرند.

• سطح چسبندگی این ورق ها بسیار قوی ورق مولتی استایل در شیراز است . لازم به ذکر است کیفیت این نوع ورق ها بالاتر بوده و دوام بیشتری نیز دارند بنابراین نباید به سادگی از کنار مجموعه مزیت های این فرآیند تولید ورق های اکریلیک عبور نمود. شما نیز می توانید برحسب نیاز خود اقدام به خرید پلکسی ارزان قیمت از فروشگاه های معتبر نموده و از مزیت های بارز ورق های پلکسی نهایت لذت را ببرید. توصیه داریم حتما از مراکزی خرید کنید که اعتبار بالایی داشته و قادرند تا خدمات متمایزی را به شما ارائه کنند.