قم نیوز – شناخت پیستون و دلایل خرابی آن

ابتدایی ترین آن یک دامنه کامل یا دامنه جامد است که پیستون لوله ای کلاسیک است. این قطعه استوانه ای حرکت های رفت و برگشتی رو به بالا و پایین دارد که در هنگام بالا رفتن منجر به متراکم شدن سوخت می گردد و پس از احتراق و انفجار ، به سمت پایین حرکت می کند . باید اضافه کنیم که در ساخت هدرز نیز نکاتی وجود دارد که باید رعایت شود تا در عملکرد به بهترین شکل باشد. رینگ یک کلمه انگلیسی (Ringe) است که به همان شکل اصلی در زبان ما رایج شده است و معنای آن حلقه میباشد و در اصطلاح به حلقههای فلزی گفته میشود که در روی پیستون قرار میگیرند. در همین زمینه نشریه «ynet» عبری زبان رژیم صهیونیستی خشم مردم ایران را بازتاب داد و نوشت: مهدی مهدوی کیا زننده گل پیروزی بخش تاریخی ایران به آمریکا در سال ۱۹۹۸ را در این بازی حساس خشم ایرانی ها را برانگیخت. DC Sports: سازنده ای که در در سال 1987 به سفارش شرکت هوندا نخستین هدرز 1-4 خود را طراحی کرد،امروزه یکی از برترین برند ها در ساخت این قطعه برای خودورهای اسپرت است. وی در سال 1388 بعد از 11 سال حضور در بوندس لیگا به ایران برگشت و به تیم استیل آذین پیوست.

حضور بازیکن ایرانی با پیراهن منقش به پرچم اسرائیل و بازی مقابل گرانت مربی اسرائیلی خشم مردم ایران را به همراه داشت. اقدام ناشایست مهدی مهدوی کیا مربی امیدها در هفته گذشته به مشارکت در بازی جنجالی و نمادین که یک مربی صهیونیست حضور داشت و در این بازی با پیراهن منقش به پرچم رژیم صهیونیستی حضور پیدا کرد، خشم مردم پیستون پیکان عظام ایران را برانگیخت. او با حضور در دو جام جهانی 98 و 2116 خود را در سطح بین المللی مطرح کرد. هواداران هامبورگ به او لقب موشک ایرانی داده بودند. این وضعیت به موتور شما آسیب می زند، احتمالاً دود خارج شده از اگزوز هم تغییر رنگ می دهد و به رنگ آبی در می آید. اگر متوجه شدید که واشر سرسیلندر خودرو سوخته است و علائم سوختن واشر سرسیلندر را مشاهده کردید از رانندگی در ادامه مسیر خودداری کنید و ماشین را برای رساندن به نزدیک ترین تعمیرگاه بکسل کنید اما اگر در شرایطی نیستید که این کار را انجام دهید فقط برای مسیری کوتاه میتوانید در مخزن روغن موتور را باز کنید تا آبی که با روغن قاطی شده است در اثر حرارت بخار شود و و پس از این کار میتوانید دوباره موتور خودرو را روشن کنید و خودتان را به جایی برسانید.

اقدامات بسیاری انجام خواهد شد، بهعنوانمثال هولوگرامی که برای احراز اصالت قطعه روی تمام بارهایی که ارسال میشوند، نصب خواهد شد. برای مثال اگر نوع اتصال لوله ها به یکدیگر یا اتصالات در محل تجمیع لوله ها (موسوم به کالکتور) از طریق جوش انجام می شود، باید پس از انجام جوشکاری دقیق و ظریف، لوله ها از درون آنقدر صاف و صیقلی باشند که کمترین آشفتگی در مسیر سیال ایجاد شود .در بسیاری از موارد از لوله هایی با روکش سرامیکی استفاده می کنند تا علاوه بر سطح صاف از خاصیت حرارتی مناسب آن نیز بهره ببرند. اما در حالت ب چون حجم قفسه سینه کم می شود فشار افزایش می یابد و باعث خروج هوا از ریه ها (شش ها) می شود. سوخت بهطور مستقیم در بالای دو پیستون تزریق نخواهد شد، بلکه بهصورت مماس بین آنها تزریق میشود.هوا از طریق درگاههای موجود در سیلندرها وارد پیشرانه میشود و گازهای خروجی از طریق مجموعه دیگری از درگاهها به همان شکل، شبیه حالت معمول در پیشرانههای دو زمانه، خارج خواهد شد. در آن شرایط از نظر گارانتی هم دو، سه تا مجموعه درگیر بودند، اما با این پک فقط با شرکت والنسی در ارتباط خواهید بود. گروه صنعتی هفت با بیش از 30 سال سابقه فعالیت، قدیمی ترین تولیدکننده تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب می باشد که در مجموعه فعالیت های خود، تولید و ساخت پمپ تزریق مواد شیمیایی را قرار داده است.

که البته به شرطی این موارد محقق خواهد شد که پس از انتخاب چندین مواد با خصوصیات حرارتی مختلف و طراحی اولیه، تحلیل و بررسی دقیقی ازعملکرد هدرز به عمل آید. BBK: نام این برند اختصار نام موسسین کارخانه است که در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان هدرز در دنیاست. همچنین نصب هدرز باید به راحتی صورت پذیرد تا برای جا دادن آن در کنار سایر تجهیزات خودرو به مشکل برنخوریم و این نکته زمانی میسر می گردد که برای هر خودرو با هر مشخصات موتوری، هدرز مخصوص آن خودرو طراحی و ساخته شود. مهدوی کیا در یازدهمین دوره لیگ برتر با مسئولین باشگاه داماش گیلان برای همراهی این تیم به توافق رسید و پیراهن این تیم را پیستون 125 بر تن کرد. مهدوی کیا در سال 1998 به باشگاه بوخوم پیوست و در سال 1999 به هامبورگ رفت و تا سال 2117 در این تیم عضویت داشت که با تمام شدن قرارداد خود به تیم اینتراخت فرانکفورت پیوست. این آسیب موجب خردشدن قطعات ریز بین پیستون و سرسیلندر میشود و حتی امکان دارد که این آسیب باعث شکسته شدن رینگ نیز بشود و مشکلات زیادی را هم ایجاد کند و این حالت با گوش دادن به صدای موتور به راحتی قابل تشخیص است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از پیستون شمع کج ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.