ما باشگاه شراب دسترسی به شراب را امتحان کردیم. در اینجا بررسی ما است.

عشق به شراب و شراب سازی سنتی بوده است که امتحان زمان را پشت سر گذاشته است. و در حالی که شواهد جدیدی وجود دارد که قدمت شراب سازی را به 8000 سال پیش برمی‌گرداند، واضح است که وسواس ما نسبت به آب انگور تخمیر شده قرمز، سفید و رز در حال افزایش است. و چه چیزی را نباید دوست داشت؟ نوشیدن شراب غنی از آنتی اکسیدان نه تنها برای سلامتی مفید است ، بلکه نوشیدن یک لیوان هنگام خوابیدن یا جشن گرفتن با خانواده و دوستان نیز بسیار لذت بخش است. آن را با یک تخته پنیر یا یک شام خوشمزه ترکیب کنید و یک تکه کوچک از بهشت ​​برای خود داشته باشید.

در حالی که در زمینه نوشیدن شراب بسیار مبتدی هستم ، می دانم که ساختن یک بطری در چیزی که واقعاً می خواهید بنوشید آسان نیست. سفر به چند شرابخانه و اتاق مزه در طول این سالها به من آموخت که شراب یک هنر و یک علم است. طعم انگور بستگی به خاک ، آب و هوا ، الگوهای آب و هوایی دارد ، این که آیا در دره رودخانه ، در نزدیکی اقیانوس یا در دامنه کوه خشک رشد کرده است. این عوامل که در دنیای شراب به عنوان terroir شناخته می شوند ، به اندازه نوع انگور پرورش داده شده ، نحوه پرورش و نحوه فرآوری آنها برای تخمیر و پس از آن مهم هستند. با هر چیز جدیدی که در مورد شراب می آموزم ، قدردانی من نیز مانند انگور انگور است که در تاکستان به خورشید می رسد.

تاکستان شراب سرسبز کوهستانی

بررسی دسترسی به شراب

چیزی که من از آن قدردانی نمی کنم این است که در سفر به مغازه های شراب فروشی یا مشروب فروشی ها اغلب خود را در صف پشت سر هم بطری های شراب سردرگم و بلاتکلیف می بینم. با وجود تعداد زیادی ، دشوار است بدانید که کدام یک واقعاً بهترین هستند مگر اینکه از آنها مطلع باشید. و آزمایشات طعم کور نشان داده است که قیمت همیشه تعیین نمی کند که یک شراب عالی باشد یا نه. مطمئناً می توانید به سراغ بطری هایی بروید که دارای برچسب های عجیب و غریب یا اسم های جذاب هستند. متهم به عنوان اتهام اما آیا انتخاب های شما از بین استاد ساملیرز، استاد شراب و داور بین المللی شراب انتخاب می شود؟ آیا از شراب سازان 100 نقطه ای (این بهترین چیزی است که می توانید بدست آورید) توصیه می کنید که در حال حرکت به سمت راهروها هستید؟ آیا می دانید آیا آنچه دریافت می کنید در واقع ارزش خوبی دارد؟ احتمالا نه. اما حتی اگر شما در حال تجربه یک غذای مجلسی نیستید ، این بدان معنا نیست که نمی توانید مانند آن نوشیدنی بخورید دسترسی به شراب.

و چه چیزی بهتر از شرابی که مستقیماً به آستان شما فرستاده شود؟ به باشگاه دسترسی به شراب بپیوندید و آنها سالانه 4 جعبه شراب با 6 بطری در هر محموله برای شما ارسال می کنند. اما مزایای Wine Access فراتر از صرفه جویی در هزینه و بشکه های زمان در راه رفتن در راهروهای شراب است. چیزی که آنها را متمایز می کند این است که کارشناسان شراب آنها سالانه بیش از 20000 شراب را می چشند و تحقیق می کنند تا بهترین ها را از بقیه جدا کنند. با تنها 1 بطری از 18 بطری، شراب‌هایی که برای شما ارسال می‌شوند، از چشیدن شراب بازی‌های گرسنگی جان سالم به در برده‌اند و از نظر طعم و ارزش از همه انتظارات حرفه‌ای‌های Wine Access فراتر خواهند رفت. این فقط یک راه عالی برای کشف شراب های جدید از سراسر جهان است.

یک دست بالای سر بطری شراب را در دست دارد

هر جعبه دسترسی به شراب شامل چه مواردی است؟

وقتی محموله ای را از Wine Access دریافت می کنید ، این امر بسیار ویژه است. از بیرون، جعبه شبیه هر جعبه دیگری است. اما مجموعه 6 شراب بسته بندی شده در جعبه هزاران شراب دیگر را از نظر طعم و ارزش استثنایی شکست داده است. این بسیار قابل توجه است هر محموله Wine Access مناطق و سبک‌های مختلفی را پوشش می‌دهد، اما حول یک موضوع متمرکز شده است تا به شما کمک کند کمی بیشتر در مورد دنیای شراب بیاموزید. اما فقط در صورت تمایل.

راهنمای چشیدن کلکسیونی با هر بطری برای کمک به شما در استفاده بیشتر از تجربه چشیدن ، جفت شده است. آنها شامل جزئیاتی مانند ویژگی های شراب، بهترین جفت های غذایی، محل آمدن آنها، و داستان های جالب پشت شراب ها و نحوه ایجاد آنها از انگور تا انگور تا لیوان است. در پشت هر کارت مکانی برای امتیاز دادن به شراب خود و گرفتن چند یادداشت مزه از جمله ظاهر، بو و احساس طعم شراب وجود دارد.

دستی که کارت مزه شراب را پر می کند و دسترسی به شراب را در کنار پیتزا ، یک لیوان شراب و یک بطری بررسی می کند

آنها حتی شما را تشویق می کنند تا برخی از جزئیات داستان خودتان را اضافه کنید ، مانند اینکه با چه کسی شراب خود را به اشتراک گذاشته اید و به چه مناسبت ، بنابراین می توانید به عقب نگاه کنید که چگونه داستان بطری با داستان شما در هم آمیخته است. حداقل این یک راه عالی برای ردیابی بطری هایی است که بیشتر دوست دارید و شاید در طول زمان به یادداشت های مزه خود نگاه کنید تا ببینید چگونه کام شما رشد می کند یا شراب از سالی به سال دیگر تغییر می کند.

آنها برای یک تجربه همهجانبه ، فیلم هایی را در وب سایت خود دارند که یکی از متخصصان شراب آنها شما را در طعم دادن راهنمایی می کند و شراب و داستان پشت سفر به بطری را برجسته می کند. و اگر هنوز از خروج از شراب به هنگام یک بیماری همه گیر عصبی هستید ، Wine Access یک راه عالی برای آوردن اتاق مزه در خانه شما است.

یک بطری Martin Ray cabernet روی یک حوله راه راه دریایی از Wine Access در کنار پنیر و تخته گوشت با زیتون و انگور

در اینجا برخی از شراب های خوشمزه Wine Access را که در جعبه نمونه خود آزمایش کردیم ، آورده ایم:

تاکستان‌های مارتین ری و کوه‌های کابرنه سوویگنون سانتا کروز ۲۰۱۷

نوع شراب: قرمز
REGION: سانتا کروز
شراب: مارتین ری
انگور: کابرنه سووینیون
شیرینی: نیمه خشک
بدن: تنومند
جفت های غذایی: گوشت قرمز ، پنیرهای سخت

این کابرنت کوهستانی تیره و تاریک کالیفرنیا به مدت 16 ماه در بلوط فرانسوی پیر می شود و روی بینی حاوی گیلاس عمیق ، میوه های قرمز روشن و گیاهان است.

جیمز ساکلینگ ، منتقد مشهور شراب ، به این امتیاز 94 امتیاز داد و آن را دارای عطرهای جذاب از انواع توت ها و پوست های خرد شده با ته رنگ چای سیاه توصیف کرد. بدن کامل ، تانن های سفت و مخملی و جلوه ای خوش طعم. “

یک تخته پنیر تخته سنگی گرد در کنار یک بطری Ciliegiolo Narni 05035

2018 Leonardo Bussoletti Ciliegiolo di Narni Brecciaro 05035 Umbria IGT

نوع شراب: قرمز
کشور: ایتالیا
منطقه: آمبریا
کارخانه شراب سازی: بوسولتی لئوناردو
انگور: Ciliegiolo
شیرینی: نیمه خشک
بدن: تنومند
جفت های غذایی: گوشت پخته شده، گوشت قرمز، پنیر سخت، پنیر نرم، پیتزا

با Ciliegiolo این انگور باستانی به معنای گیلاس است و قدمت آن به 1600 می رسد و حدود یک دهه پیش توسط لئوناردو بوسولتی در تاکستان خود در نارنی ، آمبریا ، جایی که کد پستی 05035 است ، احیا شد. شراب بدن در بررسی 90 نقطه‌ای نه چندان فرسوده‌اش «در اینجا میوه‌های خیس‌شده و کمپوت‌مانند زیادی مانند جوهر آلو قرمز و تمشک دارد». شما همچنین نکاتی از گیاهان وحشی و ادویه جات ترشی جات را مزه خواهید کرد. این یکی برای پیتزا عالی است.

2018 Adegas Galegas D. Pedro Soutomaior Albarino Rias Baixas

نوع شراب: سفید
منطقه: ریاس بایکساس (اسپانیا)
کارخانه شراب سازی: شرابخانه های گالیسیا
انگور: 100٪ آلبریانو
شیرینی: استخوان خشک
بدن: تنومند
جفت های غذایی: عجیب و غریب، تند، پنیر نرم، ماهی، صدف، مرغ، سبزیجات

درباره شراب:
این شراب ساخته شده در منطقه شمال غربی اسپانیا و در بشکه های فولاد ضد زنگ پیر شده است ، این شراب روشن ، رسیده ، گلدار ، غنی از مواد معدنی و ترد است نت های سیب ، آهک و هلو. آلباریانو شرابی است که در جوانی نوشیده می شود، بنابراین نیازی به ذخیره این گوهر نیست. این غذا با انواع غذاها بسیار خوب است ، اما کاملاً با سوشی ، سیویچ ، خرچنگ کبابی ، غذاهای دریایی خامه ای یا غذاهای تند تایلندی و هندی ترکیب می شود.

دستی که یک لیوان شراب قرمز با پاهایش در جلوی پنجره گرفته بود

هزینه اشتراک دسترسی به شراب چقدر است؟

اشتراک فصلی Wine Access 150 دلار + مالیات با حمل و نقل است. اما ارزش جعبه شما بسته به انتخاب 200 دلار به علاوه ارزش خواهد داشت.

بدون در نظر گرفتن تخصص شراب ، دسترسی به بطری های سخت برای دستیابی به آن + لذت خالص یافتن یک جعبه پر از شراب در خانه شما ، دسترسی به شراب ارزش بسیار خوبی دارد. و اگر شرابی را که دوست دارید کشف کردید، شما نیز به عنوان عضو باشگاه گرفتن 10 درصد تخفیف تمام بطری های اضافی در وب سایت.

من فکر می کنم بیش از حد برای یک لیوان آماده هستم.

از WineAccess.com دیدن کنید برای اطلاعات بیشتر ، به کشف و خرید شراب های جدید، و یا به برای اشتراک باشگاه شراب ثبت نام کنید.

مجموعه ای از 3 شراب از باشگاه شراب دسترسی به شراب در کنار گل ها یک لیوان شراب قرمز و یک کارت مزه