من سعی کردم 1911 تاسیس سدور سخت. اینجا مرور من است

فصل پاییز زمانی است که سیب ها واقعا می درخشند. و این به معنی غوطه ور شدن در سیب های کارامل ، دونات های سیب زمینی و تمام سرکه سیب تازه ای است که می توانید از آن استفاده کنید. اما وقتی ما به دنبال چیزی هستیم که کمی بیشتر برای بزرگسالان مناسب باشد تا روحیه پاییزی مان را به دست آورد ، Hard Cider همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم. Hard Cider یک نوشیدنی الکلی طبیعی است که از سیب تازه تهیه می شود و شبیه آبجو است اما دارای عصاره میوه ای خوشمزه سیب است. و یک مزرعه سیب نسل پنجم در حومه نیویورک وجود دارد که چندین دهه تخصص سیب خود را می گیرد و در طعم های منحصر به فرد سیدر سخت تولید می کند. و آنها واقعا خوشمزه هستند

انتخاب خواننده برای “بهترین باغ سیب” در سال 2020 توسط USA Today ، Beak & Skiff سفر خود را در زمینه رشد سیب در سال 1911 در لافایت ، نیویورک آغاز کردبه امروزه ، پس از گذشت بیش از یک قرن ، آنها هنوز از سیب های همان باغ های تاریخی مراقبت ، چیدن و فشردن می کنند و اکنون بیش از 300000 درخت سیب رشد کرده است. در حدود سال 2001 ، Beak & Skiff دریافتند که تنها راهی که می تواند سیب سیب را بهتر جلوه دهد ، تبدیل آن به سیب ترش است. با توجه به مارک معتبر خود در سال 1911 که شامل براندی سیب و پومهو (لیکور سیب فرانسوی) است ، شراب های سفت و سخت Beak & Skiff در حال حاضر دارای 21 طعم باورنکردنی فصلی و در طول سال هستند که آنها را درست می کنند. مزرعه صد ساله1911 تاسیس شراب سس شربت سدیر

یکی از طعم های مورد علاقه ما “دونات سیب” است. این ترکیب با ترکیب شکر قهوه ای ، ادویه جات ترش و البته سیب ، کاملاً روحیه پاییزی را برای شما به ارمغان می آورد. این است 100٪ فاقد گلوتن و واقعا طعمش شبیه دونات سیب است!

1911 تاسیس شراب سیاه گیلاس سیاه

در مرحله بعد ، ما عاشق شراب سبک و پر رنگ 1911 تأسیس Black Cherry Hard Cider هستیم ، که همچنین برنده شد جایزه پلاتین 2020 از مجله Cidercraft. 100٪ فاقد گلوتن ، با سیب تازه فشرده و آب گیلاس تهیه شده است. این یکی ترش ، ترد و بسیار با طراوت است!

استفاده از سیب تازه به عنوان پایه برای شربت سفت آنها چیزی است که باعث می شود 1911 Established بی نظیر باشد. بسیاری از سرکه های سفت در بازار از کنسانتره سیب تهیه شده اند. غلیظ و شربتی ، کنسانتره های آب میوه با فرآیندی ساخته می شوند که آب را از آب تازه خارج می کند و حمل و نقل آن را آسان می کند ، کمتر مستعد خراب شدن است و استفاده از آن ارزان تر از تازه است. اما استفاده از آن می تواند منجر به یک شراب سفت شود که طعم آن بیش از حد شیرین است.

به مزرعه Beak & Skiff بروید ، و شربت سرکه سخت آنها در سال 1911 همیشه از سیب های خود و سیب تازه فشرده تهیه می شود. از “درخت تا قوطی” ، این یک شربت سیر کاملاً متعادل و فقط با شیرینی مناسب ایجاد می کند.

1911 تاسیس شراب سیاه گیلاس سیاه

Beak & Skiff که در قوطی های 16 اونسی موجود است ، 21 طعم فصلی خوشمزه فصلی و سالیانه سال 1911 را ارائه می دهد ، از جمله می توان به Maple Bourbon Barrel Aged ، Honeycrisp ، Rose ، Cranberry ، Tropical ، Blueberry ، SnapDragon و Raspberry اشاره کرد.

و اگر فاقد گلوتن هستید ، خبرهای خوبی وجود دارد. از آنجایی که آنها با غلات ساخته نشده اند ، 1911 ساید سارد سخت تأسیس شده 100٪ بدون گلوتن و سلیاک دوست است. چه فاقد گلوتن باشید چه نباشید ، شکی نیست که این سیب زمینی های سفت و طراوت را دوست خواهید داشت.

1911 تاسیس شراب سس شربت سرکه

اگر در نزدیکی ایالت نیویورک زندگی می کنید ، سفر خود را به مزرعه و باغ سیب تاریخی Beak & Skiff در Lafayette ، نیویورک برنامه ریزی کنید تا سیب بچینید و سیب دلپذیر خوشمزه خود را به خانه ببرید. شما می توانید از مجموعه شراب های برتر و شراب سیب آنها در اتاق طعم 1911 آنها نیز نمونه بگیرید!

اگر خارج از منطقه NY هستید ، برای یافتن Beak & Skiff 1911 Established Hard Ciders در نزدیکی خود اینجا را کلیک کنید!