همه چیز درباره کوچکترین ردیاب شخصی دنیا – ترنجی

هر یک از انواع جی پی اس دارای قابلیتها و قیمتهای مختلف هستند. بیشتر کاربران یک ردیاب سگ هر روز آن را شارژ می کنند، بنابراین بسیاری به دنبال یک ردیاب سگ با یک عمر باتری طولانی تر هستند. نحوه انتخاب ردیاب شخصی یکی از مهم ترین مسائلی است که افراد با آن مواجه هستند که در ادامه درباره ی آن صحبت خواهیم نمود. همچنین می بایست اپلیکیشن این ردیاب ها کاملا با نقشه های جدید و به روز موقعیت دقیق را مشخص کند و پشتیبانی از آن یکی از حیاتی ترین موضوعاتی است که باید در انتخاب آن دقت شود.

ردیاب پرسنلی دارای دکمه ای به نام sos است که از طریق آن می توان در زمان های ضروری، با آن تماس برقرار نمود. سیستم مکان یابی TK-Star با توجه به میزان دسترسی به موارد گفته شده ، متفاوت است و مکان جغرافیایی دقیق را در هنگامی که ارتباط ردیاب با دکل ها قطع شده است، با ضریب خطایی کمتر از 5متر برای کاربر ارسال میکند. برای نمایش دموی برنامه نیز میتوانید از این لینک استفاده کنید و پس از انتخاب سامانه انگلیسی با کلیک بر روی کلمه demo در سایتی که نمایش داده می شود، چگونگی کارکرد سیستم آنلاین ردیابی این دستگاه را مشاهده کنید.

مشابه با تمام انواع ردیاب های مورداستفاده برای انواع خودروها، موتورسیکلت و افراد، ردیاب کوچک و قوی GR600 نیز عملکرد خود مدیون بکار بردن تکنولوژی GSM و GPRS بر روی دستگاه است. دستگاه شنود دارای مدلهای مختلف میباشد که ما در فروشگاه خود انها را معرفی کرده ایم تعدادی از انها مانند دستگاه ضبط صدا و تعدادی نیز مانند دستگاه ردیاب شخصی عمل میکنند. از آنجا که اساسا کار ردیاب ها ارسال اطلاعات جی پی اس و موقعیت مکانی افراد می باشد لذا باید در برابر شرایط مختلف از جمله باد و آب مقاوم باشند. در ادامه بررسی تخصصی جی پی اس خودرو ، نگاهی دقیق به ویژگیهای مختلف کوچکترین ردیاب شخصی در ایران داریم.

4.5 سانتیمتر است. با استفاده از دستگاه جی پی اس مخفی میتوانید امنیت خانواده خود را تامین کنید و هنگامی که نیاز به عکس العمل سریعی هست، بتوانید اقدمات لازم را انجام دهید. مقصود کلی در این مطلب از ردیاب شخصی، ردیاب هایی هستند که عوام از آن استفاده می کنند که به صورت ساعت مچی و یا دستگاه های کوچک با قابلیت جی پی اس در بازار ارائه می شود و معمولا در روی دست و یا کیف پول قرار داده خواهد شد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب شخصی و خودرو آلفا مدل 601 لطفا از صفحه ما بخواهید.