پودینگ نان بدون گلوتن آسان – زندگی بهتر

با افزایش محبوبیت در طول سالها ، بسیاری از مردم شروع به خوردن بدون گلوتن کردند تا برخی از مزایای جالب مانند کاهش وزن و افزایش انرژی را به دست آورند. اما همه از گلوتن استفاده نمی کنند زیرا این روند بعدی سلامتی است که باید آن را امتحان کنید. کسانی که حساسیت به گلوتن یا بیماری سلیاک تشخیص داده اند می دانند که پیروی از رژیم غذایی دقیق بدون گلوتن تنها راه برای کاهش درد است علائم و آسیب های ناشی از گلوتن به بدن آنها را از بین می برد.

برای عدم تحمل گلوتن ، برای سالم ماندن و حداکثر استفاده از رژیم غذایی بدون گلوتن ، تقلب مجاز نیست. هنگامی که شما خواندن برچسب ها را یاد گرفتید و در خانه شیار بدون گلوتن خود را گرفتید ، معمولاً مسئله چندان مهمی نیست. اما وقتی در مورد آلودگی متقابل سایر غذاهای حاوی گلوتن نگران هستید یا فقط یک گزینه در دسترس دارید ناهارخوری ، رفتن به مهمانی ها و حتی مسافرت می تواند چالش برانگیز باشد. یک مطالعه حتی نشان داد که حدود 21 درصد از مبتلایان به بیماری سلیاک احساس می کنند برای رعایت رژیم غذایی خود باید از رفت و آمدهای اجتماعی خودداری کنند. اما با کمی برنامه ریزی ، می توان بدون گلوتن ماندن راحت و بدون نیاز به خطر ابتلا به بیماری یا کنار گذاشتن چیزهای اجتماعی آسان بود.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا هنگام غذا خوردن یا مسافرت ، بدون گلوتن بمانید:

بررسی منوهای رستوران قبل از زمان: آنلاین شوید تا منوهای رستوران را بررسی کنید یا با رستوران تماس بگیرید تا بدانید چه گزینه های بدون گلوتن موجود است. اگر وقت ندارید ، نترسید از سرور یا مدیر رستوران توصیه هایی بخواهید و محدودیت های رژیم غذایی خود را به آنها اطلاع دهید. خوشبختانه تعداد بیشتری از رستوران ها دارای گزینه های بدون گلوتن و منوهای اختصاصی هستند.

مراقب چاشنی ها باشید: سس هایی مانند سس سویا ، سس تریاکی ، سس هویسین و سس سالاد می توانند منابع پنهان گلوتن باشند. وقتی شک دارید برچسب را بررسی کنید یا از سرآشپز بپرسید.

اگر در سفر هستید کمی تحقیق کنید: هیچ چیز بدتر از سفر گرسنه نیست! مکانهایی را انتخاب کنید که قبل از رفتن به آنجا غذا بخرید و خرید کنید. و اگر به جایی سفر می کنید که ممکن است با زبان مشکل داشته باشید ، ترجمه و نوشتن نیازهای غذایی خود را به همراه داشته باشید.

از یک کوکتل لذت ببرید: آبجو که از گندم تخمیر شده تهیه می شود ، در رژیم بدون گلوتن ممنوع است. اما شربت سیر یک جایگزین عالی بدون گلوتن است که از سیب تهیه می شود. اما با توجه به aboveceliac.org، “مشروب خالص و مقطر ، حتی اگر از گندم ، جو یا چاودار تهیه شده باشد ، فاقد گلوتن محسوب می شود. اکثر مشروبات الکلی به دلیل فرآیند تقطیر برای افراد مبتلا به بیماری سلیاک بی خطر هستند. با این حال ، مراقب گلوتن پنهان در مشروب هایی باشید که پس از تقطیر طعم دهنده یا سایر افزودنی ها را اضافه می کنند. همچنین خطر آلودگی متقابل گلوتن در تاسیساتی که محصولات حاوی گندم ، جو یا چاودار را پردازش می کنند وجود دارد. ” برخی از مشروبات بدون گلوتن شامل بوربون ، ویسکی ، تکیلا ، ودکا ، جین ، رم و کنیاک است. شراب نیز به طور کلی است بدون گلوتن و برای سلیاک بی خطر استبه

همیشه چند میان وعده بسته بندی کنید: وقتی بیرون می آیید ، همیشه مقداری میان وعده بدون گلوتن در دست داشته باشید. یک تکه میوه تازه یا مقداری ترد در کیسه شما می تواند نجات دهنده باشد هنگامی که در حال خراب شدن هستید و هیچ چیز بدون گلوتن در اطراف وجود ندارد.

غذاهای فاقد گلوتن همراه داشته باشید: اگر می خواهید به مهمانی بروید یا در خانه خانواده یا دوست خود گردهم آیید ، غذاهایی مانند نان ، کراکر یا ماکارونی بدون گلوتن همراه داشته باشید تا در حالی که بقیه از غذای خود لذت می برند احساس کنار گذاشته شدن نکنید. Schär یک شرکت فاقد گلوتن است که دارای طیف وسیعی از کراکرها و نان هایی است که طعم آن شبیه به غذای واقعی است. برخی غذاهای آماده بدون گلوتن را با خود به همراه داشته باشید تا با سایر مهمانان به اشتراک بگذارید.

دستور پودینگ نان بدون گلوتن

رفتن به Pot-Luck؟ این دستور پودینگ ساده بدون گلوتن را امتحان کنید!

حتی با هزاران آماده سازی و تحقیق ، ممکن است همیشه نتوانید گزینه های بدون گلوتن را برای برخی از غذاها و دسرهای مورد علاقه خود پیدا کنید. و یکی از ما؟ پودینگ نان. اگر به دنبال یک دسر خوشمزه و در عین حال خوشمزه بدون گلوتن برای گردهمایی بعدی خود هستید ، این پودینگ نان بدون گلوتن آسان تهیه شده با Schär بدون گلوتن باگت.

در اینجا اجزای مورد نیاز شما آمده است:

  • نان باگت Schär بدون گلوتن -اینها از نان باگت کلاسیک فرانسوی بدون گلوتن استفاده می کنند. این طعم و بافت عالی ، این باگت های بدون گلوتن برای ساندویچ ها عالی هستند اما در این پودینگ نان بدون گلوتن نیز عالی هستند.
  • تخم مرغ
  • کره
  • شیر یا نصف و نیمه (جایگزین نارگیل ، بادام زمینی ، جو دوسر در صورت غیر لبنی)
  • وانیل
  • دارچین
  • بوربون یا ویسکی
  • نمک
  • جوز هندی (اختیاری)
  • کشمش (اختیاری) – سعی کنید زغال اخته یا گیلاس خشک شده را بریزید
  • هویج خرد شده یا سایر مغزها مانند گردو یا بادام (اختیاری)

دستور پودینگ نان بدون گلوتن

طرز تهیه پودینگ نان بدون گلوتن

نان تست کنید: پودینگ نان بهتر است با نان یک روزه تهیه شود ، اما اگر نان شما هنوز تازه است ، ابتدا آن را با مکعب های 1 اینچی خرد کنید. آنها را روی یک ورقه پخت قرار دهید و آنها را در فر با دمای 350 درجه به مدت حدود 15 دقیقه یا تا زمانی که نان برشته شود ، بگذارید. آنها را تا نیمه بریزید و ورق بزنید تا از هر طرف نان تست شود. پس از اتمام کار ، آنها را از فر خارج کنید تا سرد شوند.

شیر خود را گرم کنید: برای جلوگیری از سفت شدن یا جدا شدن کاستارد ، شیر خود را به آرامی در یک قابلمه کوچک با کره گرم کنید و تا زیر دمای کم بجوشانید. از روی حرارت بردارید و بگذارید سرد شود.

کاستارد درست کنید: در حالی که نان در حال برشته شدن است ، کاسترد خود را با مخلوط کردن تخم مرغ ، شیر ، شکر ، وانیل و ادویه جات ترشی جات مانند دارچین و جوز هندی تهیه کنید تا کاملا مخلوط و یکدست شود. برای اینکه آنها را با حداقل تلاش بسیار صاف کنید ، به جای آنها همه را در مخلوط کن بریزید.

دستور پودینگ نان بدون گلوتن

نان را خیس کنید: مکعب های نان خود را در یک ظرف پخت چرب شده در حدود 8X8 به همراه پیکان و کشمش (در صورت استفاده) قرار دهید. سپس کاستارد (مخلوط شیر تخم مرغ) را روی تکه های نان بریزید. به آرامی آن را بریزید و اجازه دهید حدود 30 دقیقه یا حتی یک شب در یخچال بماند و خنک شود تا بتوانند تمام مایع شیرین شیرینی خوشمزه را جذب کنند. آنها را در همان ظرف یا تابه بپزید ، یا پودینگ نان را به 4 تا 6 رمکین جداگانه منتقل کنید تا مانند ما بپزند.

دستور پودینگ نان بدون گلوتن

پخت تا درست تنظیم: پودینگ نان را در دمای 350 درجه به مدت 45 دقیقه بپزید. در تابه ، باید قهوه ای طلایی باشد و کمی تکان بخورد. در صورت استفاده از دماسنج قرائت فوری ، در دمای 160 درجه فارنهایت انجام می شود و باید در حدود 40 دقیقه بدون پوشش یا 15-20 دقیقه در رمکین بپزد. توجه: از آنجا که ramekins کوچکتر هستند ، دیدن یک تکان دادن دشوار است. مراقب باشید زیاد پخت نکنید.

برای خدمت: اجازه دهید پودینگ نان حدود 10 دقیقه خنک شود. سپس با خامه زده شده سرو کنید یا مقداری سس ویسکی شکر قهوه ای خوشمزه بریزید (دستور زیر).

دریافت دستور العمل!

دستور پودینگ نان بدون گلوتن

دستور پودینگ نان بدون گلوتن

پودینگ ساده بدون گلوتن

این پودینگ نان منحصر به فرد ، خوشمزه و در عین حال آسان ، باعث می شود فراموش کنید که فاقد گلوتن است.

زمان آمادگی 15 دقیقه

زمان پخت 45 دقیقه

عناصر

مواد لازم پودینگ نان

  • 2 نان باگت بدون گلوتن (12 اونس)
  • 2 فنجان ها نصف و نصف (ممکن است زیر شیر یا غیر لبنی)
  • 1/4 فنجان کره آب شده
  • 2 تخم مرغ + 2 زرده تخم مرغ
  • ½ فنجان قند
  • 2 قاشق چایخوری عصاره وانیل
  • 1 قاشق چایخوری دارچین (اختیاری)
  • 1/4 قاشق چایخوری نمک
  • 1/3 فنجان کشمش (اختیاری)
  • 1/2 فنجان پکن ، تقریبا خرد شده (اختیاری)

مواد لازم سس ویسکی

  • 3/4 فنجان شکر (برای طعم کره ای از قهوه ای استفاده کنید)
  • 1 چوب کره (1/2 پیمانه)
  • 1/4 فنجان کرم رنگ
  • 3 قاشق غذاخوری بوربون یا ویسکی

دستورالعمل ها

تهیه پودینگ نان بدون گلوتن

  • نان تست کنید: پودینگ نان برای نان یک روزه مناسب است ، اما اگر نان شما هنوز تازه است ، ابتدا آن را با مکعب های 1 اینچی خرد کنید. آنها را روی یک ورقه پخت قرار دهید و آنها را در فر با دمای 350 درجه سانتی گراد به مدت 15 دقیقه یا تا زمانی که نان بسیار تفت داده شود و لمس آنها سخت شود ، بگذارید. آنها را به نصف بیندازید و ورق بزنید و سپس از فر خارج کنید. در حالی که نان در حال برشته شدن است ، کاسترد را آماده کنید.

  • شیر گرم کنید: برای جلوگیری از سفت شدن تخم مرغ ها در شیر ، شیر خود را به آرامی در یک قابلمه کوچک گرم کنید تا کمی زیر آن بجوشد. از روی حرارت بردارید و بگذارید سرد شود تا زمانی که در لمس گرم شود ، اما داغ نباشد.

  • کاستارد درست کنید: با مخلوط کردن تخم مرغ ، شکر ، وانیل و دارچین با شیر ، کاسترد خود را درست کنید. برای حداقل تلاش ، همه را در مخلوط کن بریزید.

  • نان را خیس کنید: مکعب های نان خود را در یک ظرف پخت 8 8 8 چرب شده قرار دهید. پیاز و کشمش (در صورت استفاده) را روی آن بپاشید. سپس کاستارد (مخلوط شیر تخم مرغ) را روی تکه های نان بریزید. به آرامی آن را بریزید و اجازه دهید حدود 30 دقیقه در یخچال بماند و سرد شود تا تمام مایع جذب شود. آنها را در همان ظرف یا تابه بپزید یا پودینگ نان را به 4 تا 6 رمکین جداگانه منتقل کنید تا بپزند. توجه: قرار دادن ظرف پخت در حمام آب به پخت یکنواخت پودینگ نان کمک می کند. این مرحله اجباری نیست ، اما می تواند یک پودینگ نان فوق العاده مرطوب ایجاد کند.
  • پخت تا درست تنظیم شود: پودینگ نان را در دمای 325 درجه به مدت 40 دقیقه یا بیشتر با یک تکه فویل بپوشانید. روی آن باید قهوه ای طلایی شود و یک چاقو در آن تمیز بیرون بیاید. دماسنج با خواندن فوری 160 درجه فارنهایت را نشان می دهد. اگر از ramekins استفاده می کنید ، به مدت 15-20 دقیقه بپزید.

  • آن را سرو کنید: اجازه دهید پودینگ نان حدود 10 دقیقه خنک شود. سپس با خامه فرم گرفته یا قطره چکان با سس ویسکی شکر قهوه ای خوشمزه (دستور زیر) سرو کنید.

کلمه کلیدی دسر ، آسان ، بدون گلوتن

دستور پودینگ نان بدون گلوتن

هم اکنون برای خرید نان باگت بدون گلوتن شار و موارد دیگر خرید کنید!

دستور تهیه کیک خرچنگ بدون گلوتن را ببینید!