چه سنی برای جراحی مناسب است؟

درست است کسی نیست که اشتباهات ما را اصلاح کند اما انگلیسی صحبت کردن با صدای بلند به ما کمک میکند با زبان انگلیسی احساس راحتی کرده و با اعتماد به نفس بیشتری به زبان انگلیسی مکالمه کنیم. این جراحی توسط جراحان مجرب ما در کلینیک تخصصی پوست و موی رازی انجام میشود. اگر دارای مشکلات زیبایی گوش هستید، میتوانید در مورد روند کلی جراحی زیبایی گوش و نتایج این عمل با جراحان ما صحبت نموده و قبل از تصمیمگیری، تصاویری از نتایج جراحی بیماران قبلی را نیز مشاهده کنید. عمل جراحی اتوپلاستی از طریق برشی در پشت گوش انجام می شود و درصورتیکه نیاز به برش در سطح قدامی لاله گوش نیز باشد، این برش در داخل چین و شکن ها طوری طراحی می شود که قابل مشاهده نخواهد بود. به طور معمول، اسکارهای جراحی زیبایی گوش قابل مشاهده نیستند و تنها زمانی که گوش را کمی به جلو میبرید، جای برش و اسکارها نمایش داده خواهد شد. در 1 هفته ابتدایی باید باندکشی را به طور مداوم بر روی گوش ها گذاشته و بعد از آن و به مدت 1 ماه فرد می تواند فقط شب ها از باندکشی استفاده کند.

جراحی گوش ، بسته به نظر جراح تحت بیهوشی کامل یا بی حسی موضعی انجام می شود ؛ در این جراحی معمولا برش ها از پشت لاله گوش ایجاد می شوند تا بعد از جراحی ، جای اسکار ها باقی نماند. شکاف لاله گوش معمولاً با یک عمل ” زِد پلاستی” برای اصلاح ظاهر اسکار انجام میشود. اتوپلاستی (جراحی زیبایی گوش) یک عمل رایج برای مردان و زنان و همچنین کودکانی است که اغلب به دلیل بیرونزدگی گوشهای خود در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار میگیرند. واحد ultrawide همچنین به جای 8 مگاپیکسل، یک گزینه با وضوح بالاتر در 12MP با دیافراگم f/2.2 است. اتوپلاستی (عمل زیبایی گوش) بدون برش جراحی یک عمل جراحی زیبایی است که در آن گوشهای بیرون زده بدون نیاز به برش و تنها با استفاده از بخیه به عقب خوابانده میشود. با این حال شما باید برای 3 روز اول پس از عمل، از بانداژ استفاده کنید. به بیمار توصیه میشود تا برای محافظت از گوشهای خود از هدبند استفاده کرده و برای حدود یک ماه از انجام ورزشهای پربرخورد اجتناب کند. این روش با استفاده از بخیههایی انجام میشود که از درون غضروف گوش عبور کرده و به سطح پوست متصل میشود. انجام این روش از سن 5 یا 6 سالگی به بعد جایز است.

اما برخی از آنها ممکن است ناشی از اشتباهات پزشکی یا شرایط بیمار باشند و همیشه باقی بمانند. شما ممکن است روزهای اول بعد از جراحی، مقداری ناراحتی خفیف را تجربه کنید، اما این درد به راحتی با داروهای مسکن برطرف میگردد. اما با این روش میتوان از جراحی آینده اجتناب کرد. در نتیجه این عمل میتوان یک اندازه طبیعیتر برای گوش بیمار ایجاد لاله گوش برجسته کرد. احتمال موفقیت این روش در نوزادان 0-4 هفته بیشتر است، اگر چه تا سن 2/3 ماهگی نیز میتوان برای آن اقدام کرد. اغلب به بيماران توصيه ميشود، پس از جراحي تا 2 هفته افراد به پشت بخوابند تا به گوشهايشان فشار نيايد، برخي از افرادي كه تحت جراحي زيبايي لاله گوش قرار ميگيرند ممكن است احساس كنند غضروف به مقدار لازم به سمت عقب كشيده نشده است در اينگونه موارد ميتوان يك جراحي كوچك ثانويه براي رضايت بيشتر بيمار انجام داد. جراحی خواباندن گوش که اتوپلاستی نیز نامیده میشود، شامل رفع بیرونزدگی گوش است و در برخی موارد ممکن است همراه با کاهش اندازه گوش باشد. جراح ممکن است برای نوزادانی که با گوش بیرونزده متولد میشوند، با جراحی قادر به اصلاح دائمی گوش در دوران نوزادی نباشد.

البته تمام افراد متقاضی مناسبی برای خواباندن گوش برجسته بدون برش جراحی نیستند و در طی مشاوره اولیه با جراح، بهترین روش برای بیمار تعیین میگردد. جراحی خواباندن گوش برجسته معمولاً به صورت سرپایی و با تزریق آرامبخش یا بیحسی موضعی انجام میشود. این عمل جراحی در صورتی انجام میشود که بیمار احساس میکند گوشهایش بیش از حد از طرفین سر بیرون زده و یا فرم ظاهری آنها غیر معمول و یا نامطلوب است. این جراحی اغلب با تزریق آرامبخش و در نیمههشیاری بیمار انجام میشود. با توجه به وجود نژادهای مختلف وزن حیوان بالغ میتواند از حداقل kg ۹۰ در نژادهای کوچک (آلمانی، لهستانی) تا ۸ / ۱ در نژادهای متوسط (نیوزیلند) و 7/3 kg در نژادهای بزرگ (خرگوش فلاندر) متغیر باشد. خرگوشها میتوانند درجه حرارت بین ۲۷ – 4 درجه را تحمل نمایند که البته متوسط درجه حرارت توصیهشده بین 22 – 16 درجه سانتیگراد است. پانسمان بعد از عمل تا 5 روز روي گوشها باقي ميماند و در درجه اول بهداشت محل زخم توصيه ميشود. در این عمل، شکاف قبلی در محل پیرسینگ گوش بسته شده و لاله گوش دوباره سوراخ میشود.