کیک خرچنگ توده سبک مریلند بدون گلوتن

اگر چیزی در مورد مریلند وجود دارد ، این است که خرچنگ خود را بسیار جدی می گیرند. و پس از مهاجرت به منطقه در بیش از یک دهه پیش ، من از خرچنگ اینجا به هر نحوی که تصور کنم لذت بردم. اما روش مورد علاقه من برای لذت بردن از خرچنگ آبی مریلند ، تازه گرفته شده از خلیج چساپیک ، در یکی از کیک های خرچنگ معروف آنها است.

یک کیک خرچنگ واقعی به سبک مریلند این است که اجازه دهید طعم شیرین و بافت لطیف گوشت خرچنگ ستاره نمایش باشد. چرا با کمال اشتباه کنید؟ این بدان معناست که یک کیک خرچنگ که 98٪ گوشت خرچنگ دارد ، بسیار سبک و به اندازه کافی پرکننده مانند خرده نان برای نگه داشتن آن در کنار هم وجود دارد. اما ما ترجیح می دهیم خرده کراکر را به جای آن ترجیح دهیم. آنها نه تنها کیک خرچنگ را سبک می کنند ، بلکه مورد علاقه ما هستند کراکر میز از شور همچنین بدون گلوتن نیز اتفاق می افتد.

یک چیز قطعی است: چه بدون گلوتن باشید و چه بدون گلوتن ، این کیک های خرچنگ کبابی به سبک مریلند را دوست خواهید داشت. آنها نه تنها خوشمزه هستند و واقعاً آسان هستند ، بلکه مواد تشکیل دهنده آنها نیز بسیار ساده است. برای سالم نگه داشتن آن ، برچسب چاشنی هایی را که هنگام تهیه غذا برای افرادی که حساسیت به گلوتن دارند استفاده می کنید ، بررسی کنید.

مواد تشکیل دهنده

گوشت خرچنگ توده ای تازه: برای این کیک خرچنگ ، توده گوشت خرچنگ از خرچنگ های آبی مریلند چیزی است که شما برای یک کیک خرچنگ اصیل به سبک مریلند می خواهید. خرچنگ توده ای آن لقمه های بزرگ گوشتی نرم خرچنگ را به شما می دهد که یک کیک خرچنگ آسمانی می سازد. و مواد غذایی کنسرو شده برای این دستور غذا را فراموش کنید. فقط انجام نخواهد داد اگر در منطقه خود نمی توانید گوشت خرچنگ توده ای پیدا کنید ، دیگر انواع رایج گوشت خرچنگ که ممکن است با آنها برخورد کنید عبارتند از “Jumbo Lump” ، “Backfin” و “Special”.

در اینجا تفاوتها وجود دارد:

جامبو هیچ کس سر میز شام شما از شما بخاطر استفاده از گوشت خرچنگ جامبو متنفر نخواهد بود. اما ، از آنجا که این گوشت خرچنگ بزرگترین و مطلوب ترین آن است ، گران ترین آن نیز می باشد.

ویژه – احتمالاً همه کاره ترین و شیرین ترین مزه گوشت خرچنگ “ویژه” است. این درجه از کوچکترین تکه های گوشت از بدن داخلی خرچنگ ساخته شده است. اگر به داشتن توده های بزرگ اهمیت نمی دهید ، این انتخاب خوبی است.

Backfin -Backfin گوشت خرچنگ است که از انتهای خرچنگ می آید و حاوی مخلوطی از قطعات خرد شده با طعم شیرین و برخی توده های مخلوط شده است. از نظر بافتی بین توده و ویژه است انتخاب خوب دیگر هنگامی که توده در دسترس نباشد.

از هر چیزی که در بودجه شماست و در دسترس شماست استفاده کنید.

خرده ترقه ساخته شده از کراکر میز بدون گلوتن Schär: بهترین کیک خرچنگ دارای پرکننده بسیار کمی است. اما حتی خرچنگ ترین کیک های خرچنگ به مقداری چسباننده نیاز دارند. برای این دستور غذا ، ما از آن استفاده می کنیم کراکر میز بدون گلوتن Schär. این کراکرهای رومیزی شبیه به نمک ها ، اما از نظر طعم بسیار لطیف تر و نرم تر هستند ، وقتی خرد می شوند جایگزین مناسبی برای خرده های خسته کننده قدیمی در این دستور غذا می شوند. گلوتن و افراد بدون گلوتن این ترقه ها را دوست خواهند داشت. بعد از امتحان کردن آنها ، ما گرفتار شدیم!

کراکر میز Schär همچنین هستند:

  • فاقد گلوتن
  • بدون گندم
  • بدون لاکتوز
  • فاقد مواد نگهدارنده
  • غیر GMO

آنها با chowder نیز عالی خواهند بود!

برای این دستور غذا ، شما به حدود 10 عدد کراکر کامل نیاز دارید که کاملاً خرد شده اند و در مجموع باید حدود ½ فنجان خرده کراکر تولید کنند. استفاده از دستگاه غذاساز یا مخلوط کن باعث می شود که این کار بدتر شود.

مایونز: از مارک مورد علاقه خود یا سس مایونز خانگی استفاده کنید. مایو غنی به این کیک خرچنگ می افزاید در حالی که آنها را مرطوب نگه می دارد.

تخم مرغ: یک تخم مرغ بزرگ تنها چیزی است که شما نیاز دارید. تخم مرغ مقدار کمی رطوبت به بدن می افزاید اما بیشتر به عنوان چسبنده عمل می کند در حالی که به این کیک خرچنگ ساختار می بخشد.

نکته: هنگام آشپزی برای افرادی که فاقد گلوتن هستند ، حتماً برچسب ادویه ها و ادویه ها را برای منابع پنهان گلوتن بررسی کنید.

سس ووسترشر: تهیه شده از موادی مانند سرکه ، ملاس ، پیاز ، آنچوی ، سیر ، میخک ، عصاره تمر هندی و فلفل چیلی طعم بیشتری به این کیک خرچنگ و کمی امامی می بخشد.


خردل: شما اغلب خردل دیژون را به عنوان خردل انتخابی برای بسیاری از دستور العمل های اصلی کیک خرچنگ مریلند می بینید. اما در اینجا یک راز کوچک وجود دارد: بسیاری از ساکنان مریلند که نسل هاست در خانه کیک خرچنگ درست می کنند ، قسم می خورند که خردل زرد تنها مورد استفاده است. پس از دو دسته ، متوجه شدیم که خردل زرد رنگ بیشتری را به طعم خوش طعم می دهد ، اما اگر فقط خردل دیژون داشته باشید ناامید نمی شوید.

ادویه ها: چاشنی Old Bay برای یک کیک خرچنگ واقعی مریلند ضروری است. قبل از سرخ کردن ، ما همچنین دوست داریم کمی از Old Bay را روی کیک های خرچنگ بپاشیم تا کمی رنگ و کمی و طعم بیشتری به خود بگیرد.

لیمو + جعفری: آب لیمو ترش گوشت خرچنگ را درخشان می کند ، در حالی که جعفری تازه کمی طراوت گیاهی به همه غذاهای دریایی ، از جمله گوشت خرچنگ می دهد. در حالی که آب لیمو ضروری است ، جعفری تازه یک ماده اختیاری در اینجا است. خشک شده نیز ممکن است جایگزین شود. جعفری علاوه بر افزودن طعم دلپذیر ، به کیک خرچنگ هنگام برش دادن جلوه زیبایی نیز می بخشد. مطمئن شوید که ساقه ها را برداشته و برگها را ریز خرد کنید.

کره: بله کره! برای بهتر جلوه دادن این کیک خرچنگ ، ​​قبل از تفت دادن ، یک تکه کوچک کره به آن اضافه کنید. این به جلوگیری از خشک شدن بالای کیک خرچنگ در زیر جوجه های گوشتی کمک می کند ، اما همچنین می افزاید که طعم غنی دوست داشتنی فقط کره می تواند انجام دهد. یک جایگزین ضد التهابی مانند گیاهی م workثر است ، یا اگر به طور کلی از لبنیات اجتناب می کنید ، به جای آن از کره گیاهی استفاده کنید.

نکات: چگونه از خراب شدن کیک خرچنگ جلوگیری کنیم

یکی از رایج ترین مسائل در تهیه کیک خرچنگ توده ای این است که اغلب می توانند از هم جدا شوند. این امر به ویژه در مورد دستور العمل هایی که از اتصال دهنده و پرکننده بسیار کمی استفاده می کنند صادق است.

در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید مطمئن شوید کیک خرچنگ شما هر بار بی عیب و نقص است:

  1. کیک فرم خوب است: هنگام شکل دادن به کیک ها اطمینان حاصل کنید که کیک خرچنگ را به آرامی اما محکم به هم فشار دهید.
  2. CHILL: این مهمترین قدم برای جلوگیری از خرد شدن کیک خرچنگ است! قبل از پخت کیک خرچنگ خود را روی ورقه پخت در یخچال قرار دهید. این باعث می شود کیک خرچنگ سفت شود و همچنین به ترکیب طعم ها کمک می کند. اگر وقت شما کم است ، 15 دقیقه در فریزر نیز کار می کند!
  3. BROIL: کیک خرچنگ سرخ شده بدون شک خوشمزه است ، اما ما متوجه شدیم که کباب پز به همان اندازه خوشمزه است که تلاش و آشفتگی کمتری دارد. اگر در حال تهیه کیک خرچنگ برای جمعیت هستید ، قطعا به جای سرخ کردن ، بهترین راه حل است.
  4. استفاده از PARCHMENT: ما دریافتیم که قرار دادن کیک خرچنگ روی مربع های کوچک کاغذ روغنی مانع از چسبیدن آنها به ورقه پخت می شود و به ما اجازه می دهد آنها را به راحتی روی بشقاب بکشید. توجه داشته باشید که اگر پوست بیش از حد به جوجه های گوشتی نزدیک شود ، می تواند بسوزد. این مرحله کاملاً اختیاری است و می توانید به جای آن از فویل استفاده کنید.

انجماد و پیش از زمان

برای دستیابی به بهترین نتیجه ، کیک خرچنگ نپخته را می توانید تا 2 روز (حداکثر) قبل آماده کنید. و در صورت پخت تا 4 روز در یخچال نگهداری می شود. اگر به زمان بیشتری نیاز دارید ، کیک خرچنگ پخته یا نپخته را می توانید با نتایج عالی گرم کنید.

برای یخ زدن کیک خرچنگ نپخته، آنها را روی یک ورقه پخت قرار دهید و فریز کنید تا سفت شوند (حدود 2 ساعت). سپس می توانید هر کیک را به صورت جداگانه در پلاستیک یا کاغذ فریزر بپیچید و سپس آن را در کیسه فریزر قرار دهید. برای طعم تازه ، کیک خرچنگ را در عرض 2 و نیم ماه بخورید. برای پخت ، کافی است کیک خرچنگ را یک شب در یخچال یخ زده و تفت دهید تا کمی قهوه ای شود. آنها را می توان به صورت یخ زده نیز پخت ، اما زمان بیشتری طول می کشد.

ارائه پیشنهادات

ما دوست داریم کیک خرچنگ خود را با چند تکه لیمو تازه و چند قاشق غذاخوری تاباسکو با چند ترقه میز کنار آن سرو کنیم. سایر چاشنی های مورد علاقه کیک خرچنگ شامل سس کوکتل و/یا سس تارتار است.

دستور تهیه را دریافت کنید!

کیک خرچنگ توده سبک مریلند بدون گلوتن

اگر عاشق کیک خرچنگ هستید ، اما کیک خرچنگ واقعی به سبک مریلند را امتحان نکرده اید ، دوست من شما را از دست داده اید. یک کیک خرچنگ به سبک مریلند همه چیز را در مورد این است که گوشت خرچنگ خوشمزه Cesapeake Bay ستاره نمایش باشد. اما حتی خرچنگ ترین کیک های خرچنگ به پرکننده کافی نیاز دارند تا آنها را در کنار هم نگه دارد. برای این دستور غذا ، ما به جای خرده نان ساده قدیمی از کراکرهای رومیزی بدون گلوتن خرد شده Schär استفاده می کنیم.

زمان آمادگی 15 دقیقه

زمان پخت 12 دقیقه

زمان سرما 1 ساعت

دوره پیش غذا ، غذای اصلی

غذا آمریکایی

عناصر

  • 1 پوند. گوشت خرچنگ توده ای برای پوسته و غضروف برداشته می شود
  • 10 کراکر میز Schar حدود 1/2 فنجان ریز خرد شده
  • 5 قاشق غذاخوری مایونز
  • 1 تخم مرغ
  • 2 قاشق چایخوری خردل زرد یا دیژون
  • 1 قاشق سوپخوری سس ووسترشر
  • 1 1/4 قاشق چایخوری چاشنی قدیمی خلیج
  • 2 قاشق چایخوری آب لیمو
  • 1 TBS جعفری ریز خرد شده (اختیاری)
  • ¼ قاشق چایخوری نمک
  • 4 قاشق غذاخوری از کره

دستورالعمل ها

  • مربع کاغذ روغنی را به ابعاد 8-3×3 برش دهید و روی یک ورقه پخت قرار دهید. اگر کاغذ روغنی ندارید ، ورقه پخت را با فویل بپوشانید یا در عوض آن را با کره خوب چرب کنید. کنار بگذارید.

  • گوشت خرچنگ را به یک کاسه بزرگ اضافه کنید. خرده های ترقه را روی آن بپاشید. کنار بگذارید.

  • در یک کاسه جداگانه ، تخم مرغ ، سس مایونز ، خردل ، سس ورچسترشایر ، ادویه اولد بی ، آب لیمو و جعفری را با همزن بزنید تا یکدست و یکدست شوند.

  • مخلوط تخم مرغ را روی خرچنگ بریزید و با یک کاردک کوچک یا دستان خود را به آرامی با هم مخلوط کنید.

  • با نگاه کردن به آن یا استفاده از یک قاشق بستنی ، مخلوط خرچنگ را به 8 کیک تبدیل کنید. عرض هر کیک خرچنگ باید حدود 3 اینچ باشد. در صورت استفاده هر کیک را روی ورقه پخت قرار دهید و در زیر آن کاغذ روغنی قرار دهید.

  • به مدت 1 ساعت در یخچال یا 15 دقیقه در فریزر قرار دهید تا سفت شود.

  • به مدت 12-14 دقیقه یا تا زمانی که روی آن به آرامی قهوه ای شود ، تفت دهید. با برش های لیمو ، سس کوکتل یا سس تارتار سرو کنید.

  • لذت بردن!

کلمه کلیدی کیک خرچنگ ، ​​بدون گلوتن

هم اکنون برای خرید کراکر ترد و خوشمزه Schar Table خرید کنید!