همین مسئله باعث شده بود که از دوران کشف عفاف و حجاب به بعد، بخش اعظمی از خانوادهها دخترانشان را به کلاس رقص و ترانه بفرستند و یا این که برای آنها استاد خصوصی استخدام کنند. آرایشگری شغل دیگری بود که زنان اروپایی و خاصه ارمنی به رواج آن پرداختند و زنان اهل ایران از آن استقبال کردند. کلاس رقص «اوژیک»، به مربیگری مادمازل اوژیک، یکی از این کلاسها بود که به آموزش گونه های رقص ایرانی و خارجی از پاراگراف رقص باله، تانگو، والس و غیره اشتغال داشت. این البته همة آن چیزی کمبود که زن ایرانی جدید ملزم بود برای داشتن بدنی بهروزشده و مورد اعتنا مردان انجام دهد. و توضیح اعطا کرد که زن زیبا زنی میباشد بور، چشمرنگی، موطلایی دارای لبهای ریز و ابروانی متوسط، دندانهای سفید و درخشان و گردنی نازک و خلاصه آنکه دیدنی است. از سوی دیگر برخورد سلیقه ای کلیدی فرهنگ وتمدن جامعه جوان را اهمیت کثرت تصمیم گیری در راستا فرهنگی مواجه می کند، به طوری که هر سازمانی کلیدی ادعای کلمه داغ فرهنگ و تمدن سازی خودش را متولی فرهنگ وتمدن می داند و راهکارهای مبتنی بر اصول و اهداف سازمانیش را ارایه می دهد، در حالی که نباید فراموش کرد حل معضل فرهنگی مدام دوران بر است. مادمازل سیرانوش که در مسکو درس خوانده و فعالیت کرده بود، «سالن سلمانی» خود را در سال 1308 در لالهزار تأسیس کرد و از «عموم نسوان» خواست برای کارهای زیبایی و آرایشگری به تالار او مراجعه کنند. «مادام کرنلی» مالک یکی از از بزرگترین سالنها و آموزشگاههای رقص و ژیمناستیک در تهران بود که جشن سالانة خود را دارای حضور بیش از 60 رقصندة 3 تا 18 سال برگزار میکرد. همین جشن اهمیت حضور عموم زنها برگزار می شد و در هر پرده یک مدل رقص در قالب سناریو به صورت گروهی اجرا میشد. کلاس رقص «مادمازل زیبا» که حیاتی استخدام مربیان مختلف به تدریس رقصهای تانگو، زومبا، فوکس و سایر رقصهای آلمانی، فرانسوی و امریکایی میپرداخت، تنها یگانه زنان فقدان و داوطلبین مرد را هم در طول ساعت ها غروب و شب میپذیرفت. تدریس رقص در همین کلاسها بر عهدة مربیانی بود که به گونه های رقصهای غربی اشراف داشتند. اگر شما هر جور سوالی در رابطه دارای چه جایی و روش به کار گیری از 3 اسباب و اثاث آرایشی اورجینال عمده دارید، می توانید حیاتی ما در صفحه وب تماس بگیرید.