بهترین کولر گازی های ال جی در توان 12 هزار و 18 هزار

 

معرفی بهترین مدل های کولر گازی ظرفیت 18000 و 12000 ال جی

تا قبل از پیدایش نمونه‌های پیشرفته انواع سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در واقع از سایر روش‌های خنک کننده یا حرارت دهنده استفاده می‌شد، استفاده از انواع پنکه‌های سقفی گردان و یا پنکه‌های رومیزی در بسیاری از مناطق رواج داشته و تا کنون نیز وجود دارد، ولی در واقع پیشینه انواع سیستم‌های تهویه مطبوع به چندین قرن قبل برمی‌گردد

که اغلب در مناطق حاره‌ای یا گرم و سوزان مجبور بودند خانه هایشان را از گل و یا سقف خانه ها را از انواع سفال و چوب بسازند تا گرما به درون خانه‌ها راه پیدا نکند، در معماری شهرهای فلات مرکزی و به خصوص مناطق بیابانی کشور وجود ساختمان‌هایی با نورگیرها یا سوراخ مانندهایی که در پشت بام خانه‌ها تعبیه شده بود کار را برای خروج هوای گرم و رد و بدل کردن هوا بسیار آسان می‌کرد و از همین رو این نوع ساختمان‌ها با وجود گرمای سوزان می‌توانستند به مشابه یک سیستم سرمایشی مجهز عمل کنند.

به تدریج و با تولید انواع سیستم‌های تهویه هوا دیگر حتی انواع بادبزن‌ها یا سایر وسایلی که به عنوان خنک کننده از پر پرندگان تولید می‌شد به فراموشی سپرده شدند و نسل نوینی از سیستم‌های سرمایشی جایگزین آنها شدند.

 

امروزه با وجود انواع کولرهای گازی حتی کولرها و پکیج‌های مختلف گرمایشی نیز از چندان رونقی برخوردار نیستند، این روند با تولید انواع کولر گازی که توسط برند محبوب و پرطرفدار ال جی به بازار عرضه می‌شوند دچار تحولی چشمگیر شده است.

 

کولر گازی ال جی یکی از بهترین کولر گازی شرکت ال جی است و توانسته است بر سایر نمونه های موجود برتری خود را به اثبات برساند، کمپانی ال جی یکی از محبوب ترین کمپانی‌های موجود در آسیا می‌باشد.

 

 

 

کولر گازی های ال جی در توان 12000 کم مصرف ترین ال جی

 

کولر گازی ال جی 12000 شرکت ال جی با توجه به شرایط جوّی اکنون زمین و در نظر گرفتن اهمیت صرفه جویی در مصرف انواع انرژی‌های طبیعی، کولر گازی 12000 ال جی اسمارت اینورتر NP126SK3 را طوری ساخته است که کمترین میزان انرژی برق را مصرف کنند.

همچنین از گازهایی که باعث بر جای گذاشتن اثرات گلخانه‌ای بر جو زمین می‌شوند اجتناب کرده و از گاز R410A  در ساخت کولر گازی 12000 ال جی پاور اسمارت اینورتر NP126SK3  بهره گرفته است که هیچ اثر بدی بر لایه اوزون نمی‌گذارد.

 

 

کولر گازی 18000 ال جی اینورتر NP1866SK1

 

یکی از محصولات شرکت بزرگ ال جی، کولر گازی 18000 ال جی اسمارت اینورتر NP1866SK1 جدید است که دارای قابلیت‌های قابل توجهی است که در ادامه به معرفی آنها پرداخته‌ایم.

18000 ال جی اینورتر مدل NP1866SK1 دارای دو حالت کارکرد گرمایشی و سرمایشی است و در هر دو حالت هوای مطبوعی را فراهم می‌کند. به این دلیل که فیلتر پلاسمستر به کار رفته در کولر گازی 18000 ال جی NP1866SK1 با قابلیت تولید 3 میلیون یون در دقیقه و همچنین استفاده از فیلتر دیگری به نام 3M تضمین می‌کند که انواع باکتری‌های موجود در هوای محیط و بعلاوه بوهای نامطبوع را از بین می برد و هوایی پاکیزه را فراهم می‌کند.

 

 

جدیدترین کولر گازی های روز دنیا

جدیدترین کولر گازی های کولرنیو که در انواع ظرفیت های کوچک و بزرگ موجود می باشد و می توانید بهترین و جدیدترین کولر گازی های کولرنیو را با قیمت مناسب انتخاب کنید و خرید جدیدترین کولر گازی را از کولرنیو انتخاب کنید؛ بدیهی است که تهویه مکان های با متراژ بالاتر از 30 متر از چند کولر را می طلبد. این فقط و فقط تهیه بهترین کولر گازی می باشد بر خلاف دیگر برند ها فقط در زمینه کولر گازی نقش دارد اسپلیت و کولر گازی دیواری اینورتر با صرفه جویی در مصرف برق، دمای اتاق را طوری تنظیم می نماید که از 10 درجه سانتی گراد کمتر نشود بنابراین می توان مطمئن شد که اتاق در زمان خالی بودن، زیاد سرد نمی شود

 

کولر گازی جدید و اینورتردار با گاز خنک کننده R410a موجب می گردد موتور دستگاه بتواند با سرعت متغیر کار کرده و مصرف انرژی برق را تا میزان 73% کاهش دهد ، همچنین دارای فیلترهای یون بو زدایی و عصاره سیب می باشد که این فیلترها با استفاده ازاکسیداسیون وکاهش اثرات یون های تولید شده توسط سرامیک دارای ذرات بسیار ریز، ازطریق تجزیه شدید بوهای جذب شده ، عمل بوزدایی را انجام می دهد و ذرات ریزگرد و غبار، تخم غیر قابل مشاهده قارچ و جانوران ریزمضر، توسط الکتریسیته ساکن جذب فیلتر شده وبه وسیله عنصر اسید فنیک گرفته شده ازسیب ، از رشد بیشتر آنها جلوگیری کرده و در نتیجه این ذرات غیر فعال می شوند که با توجه به این ویژگی شما می توانید.

 

کولر گازی ال جی با بهترین قیمت ها

شرکت ال جی LG بدون شک یکی از بزرگ ترین و معتبرترین برندها در زمینه تولید تجهیزات تهویه مطبوع در جهان می باشد، تولید خیلی زیاد کولر گازی و اسپلیت در سال، بهره گیری از فناوری های روز دنیا، بهینه سازی محصولات در جهت کاهش هزینه و مقرون به صرفه بودن، بازاریابی دقیق و بسیاری عوامل دیگر باعث شده شرکت ال جی حدود 20 درصد از کل فروش کولر گازی و اسپلیت را در بازار جهانی در اختیار داشته باشد

با توجه به اینکه تجهیزات تهویه مطبوع ال جی و از جمله انواع کولرهای گازی و اسپلیت در گروه کالاهای سرمایه ای می باشند، کولرنیو که کولر گازی های ال جی را با قیمت مناسب و هم بصورت عمده و هم بصورت خرده بهترین کولر گازی دنیا را عهرضه بازار می کند و با خیال راحت می توان تماس گرفته و کولر گازی ال جی خود را خریداری کنید.

 

خرید و قیمت انواع کولر های 18هزار

کولر گازی 18 هزار یکی از بهترین و پرفروش ترین کولر گازی در ظرفیت 18000 می باشد، که توسط شرکت های زیادی تولید می شود تولید و روانه بازار شده است، خرید و قیمت کولر گازی 18000ال جی پاور اسمارت اینورتر سرد و گرم به دلیل طراحی دیواری که دارد بهترین گزینه برای اتاق ها و مکان های عمومی می باشد چرا که همراه با ظرفیت بسیار بالای 18000 آن به راحتی می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن هر جایی را گرم و خنک نماید، طراحی کولر گازی های 18 هزار کاملاً استاندارد است

و به دلیل وجود فیلتر تصفیه هوا برای آن به راحتی هوای موجود را از وجود ریز گرد ها و کثیفی ها در امان می دارد. همچنین به کمک تنظیم جریان هوا به صورت خودکار می توانید از هر زاویه ای هوایی خنک و یا گرم را در اختیار داشته باشید.

منبع: https://coolernew.com/blog/lg-company/