دستگاه تهویه ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2

کولر گازی ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 به مهمانی چهار فصل فراخوانده شده‌اید.

قابلیت‌های کولر گازی ال جی غیر از فاکتورهای متعددی که به ال جی 36000 دی سی اینورتر اعتبار بخشیده است بسیاری از عوامل دیگر نیز در طراحی و تولید این نوع کولر گازی ال جی موثر بوده‌اند که می‌توان از آن جمله به توجه به نیازها و بازخوردهای مشتریان توس این کمپانی و نیز رعایت حقوق خریداران اشاره کرد.

بهره گیری از توان مصرفی فوق العاده و رتبه یا گرید کم مصرف بیانگر همین نکته می‌باشد، ال جی 36000 دی سی اینورتر متناسب با نیازهای روز و انواع ساختمان‌های مدرن و امروزی طراحی گردیده است و می‌توان آن را با توجه به نوع کاربردی که از این محصول بی‌نظیر انتظار داریم در فروشگاه ها و ساختمان‌های مسکونی یا اداری نصب کرده و مورد استفاده قرار داد. وجود شعب نمایندگی ال جی در سطح کشور نیز راه را برای دستیابی به این محصول آسان کرده است.

 

یک پیشنهاد برای انتخاب و خرید مناسب ال جی 36000 دی سی اینورتر

امروزه دیگر با وجود این شعب امکان تهیه و دسترسی آسان به انواع محصولات برند ال جی از قبیل کولر گازی 36000 ال جی دی سی اینورتر مدل NP367SK2 فراهم شده است، با این وجود توصیه می‌کنیم تمام انتظاراتتان را از یک سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب یادداشت کنید و با تمرکز بر آنها نسبت به خرید انواع کولر گازی; از جمله ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 اقدام نمایید.

این معیارها می‌توانند از طراحی و مدل تا انواع ویژگی‌های دیگر محصول مانند بهره‌گیری از دی سی اینورتر، استفاده از گاز مبرد R410a و ضمانت نامه‌های این محصول باشد، در صورتی که نمی‌توانید شاخصه‌های مورد نظرتان را در انواع کولر گازی ال جی پیدا کنید حتما از مشاوره فروش و نظرات کارشناسان فروش کولرنیو در این زمینه بهره بگیرید تا خرید خوب و موفقی داشته باشید.

هر چند مطمئن هستیم که شما با خرید ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 دیگر سراغ گزینه‌های دیگر نخواهید رفت، توصیه می‌کنیم به منظور آشنایی بیشتر با ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 و موارد استفاده از این محصول در ادامه مطلب نیز ما را همراهی کنید ولی مدل های دیگر کولر گازی 36 هزار کولرنیو می توانید دیدن کنید و بتوانید بهترین کولر گازی را از نظر قیمت و کم مصرف بودن انتخاب کنید.

برند ال جی با پشتوانه کمپانی محبوب و جهانی خود توانسته است موفق به کسب جوایز و گواهینامه‌های مختلفی شود، کیفیت منطبق بر استانداردهای جهانی تولید موجب شده است تا این برند به عنوان یکی از 100 برند معروف و خوشنام ایران در سال 1392 برگزیده و معرفی شود.

کولر گازی ال جی دارای ویژگی‌ها و شاخصه‌های منحصر به فردی می‌باشد که به جرات می‌توان گفت سایر محصولات و سیستم های تهویه مطبوع با برندهای معتبر جهانی فاقد این فاکتورهای مهم هستند، بنابراین با خیال راحت می‌توانید به کولر گازی ال جی اعتماد کنید و آن را انتخاب کنید، شما با خرید کولر گازی ال جی می‌توانید با گرمای تابستان خداحافظی کنید، و از خنکای دلچسب تابستان لذت ببرید.

تمام ویژگی‌ها و اپلیکیشن های موجود در کولرگازی 36000 ال جی اسمارت اینورتر به این دلیل ایجاد شده‌اند تا راحتی و امنیت را به شما ببخشند، تجربه سالهای متمادی برند محبوب ایرانیان یعنی برند ال جی گواه این ادعا است.

با هر خرید کولر گازی از فروشگاه کولرنیو یک هدیه رایگان بگیرید – این هدیه ها بصورت عمده با قیمت 300,000 تومان بفروش می‌رسد. یک هدیه با ارزش است.

خریدارانی که بصورت عمده کولر گازی خریداری می‌کنن اگر 10 عدد کولر گازی خریداری کنند یک جاروبرقی با قیمت 2 میلیون تومان هدیه خواهند گرفت، اگر 20 عدد کولر گازی باشد یک کولر گازی 12000 هدیه خواهند گرفت.

 

عوامل موثر در انتخاب و خرید کولر گازی 36000 ال جی دی سی اینوتر NP367SK2

همانطور که اشاره کردیم کولر گازی 36000 ال جی دی سی اینورتر NP367SK2 دارای شاخصه‌های مهمی است که در مقایسه با سایر کولر گازی‌های موجود در بازار می‌توان ادعا کرد که از هر نظر یک سر و گردن بالاتر است، بنابراین مطمئن باشید که با یک محصول متفاوت روبرو خواهید بود که قابلیت‌های متعددی را به منظور رفاه بیشتر استفاده کنندگان فراهم کرده است، مهم ترین فاکتورهایی که 36000 ال جی دی سی اینورتر NP367SK2 و قابلیت‌های آن را پررنگ و برجسته نموده است عبارتند از:

دارا بودن برد دی سی اینورتر

بهر گیری از فیلتر ضد باکتری

بهره گیری از اسکن هوشمند

قدرت پرتاپ باد در جهات مختلف (قابل تنظیم در چهار جهت)

نصب آسان

استفاده از گاز مبرد R410A

وزن مناسب

موتور کم صدا

طراحی زیبا و شکیل

قابلیت شستشو

دارای مانیتور نمایش دهنده دما و ریموت کنترل مجهز

حالت خواب راحت

خنک کنندگی و گرمایش سریع

دارا بودن فین‌های ضد زنگ

گارانتی و خدمات پس از فروش 5 ساله

 

قیمت فوق العاده مناسب کولر 36000 گری

کولر گازی هایی داریم سرد و گرم بودن مشهور هستن کولر گازی گری 36000 مدل G2 Matic که در کولرنیو می توانید خریداری کنید و برای دیدن کولر گازی گری 36000 کولرنیو موجود است و مصرف بالاتری به نصبت کولر ال جی دارن و اگر علاقمند به محصولات گری هستید می توانید گری رو انتخاب کنید.

 

دارا بودن بُرد دیسی اینورتر DC INVERTER مهم بخوانید.

یکی از مزیت‌هایی که کولرگازی 36000 ال جی دی سی اینورتر NP367SK2 از آن بهره‌مند است دارا بودن برد دی سی اینورتر می‌باشد، بُرد دی سی اینورتر بالاتر از کمپرسور قرار گرفته و کار آن هدایت و تنظیم جریان برق و نیز حفظ گشتاوری با حداقل کارکرد جریان برق می‌باشد، به عبارتی وجود جریان dc برق موجب می‌شود تا کمپرسور و توان اولیه به منظور استارت کولر گازی 36000 ال جی دی سی اینورتر NP367SK با حداقل جریان راه اندازی شود

همچنین برد دی سی اینورتر موجود در کولرگازی 36000 ال جی دی سی اینورتر NP367SK2 مانع اتلاف انرژی الکتریکی شده که با تنظیم این جریان و تعدیل نمودن بار ورودی به الکتروموتور مانع افزایش جریان شده و به تبع آن هزینه برق نیز کاهش پیدا می‌کند، در این شرایط الکتروموتور دارای حالت کنترل شده‌ای می‌باشد که برد اینورتر موجود اجازه نمی‌دهد تا دستگاه خاموش شود و همواره در حالت روشن و کم بار باقی می‌ماند

کولر گازی 36000 ال جی دی سی اینورتر NP367SK2 می‌تواند هزینه‌های برق مصرفی شما را که تا پیش از این صرف سیستم‌های کلافه کننده و پرهزینه‌ای می‌کردید تا حدود 75 درصد کاهش دهد که در نوع خود یک مزیت غیر قابل انکار به شمار می‌رود، بنابراین می‌توان با خوشبینی مطلق کولرگازی 36000 ال جی دی سی اینورتر NP367SK2 را یک محصول کاملا مشتری محور و کم مصرف نامید که دارای کاهش بار مصرفی و هزینه‌های موجود است نامید

36000 ال جی دی سی اینورتر NP367SK2 که ملاحظات مشتری را مقدم بر منافع تولید کننده می‌داند با بهره گیری از بُرد دی سی اینورتر که یک برد کاهنده جریان می‌باشد این محصول را با گرید بهینه سازی انرژی +++A در رتبه برتری از سایر نمونه‌های مشابه قرار داده است. یعنی شما می‌توانید مطمئن باشید که دیگر قبض برق شما را با مبالغ سرسام آوری شوکه نخواهد کرد.

 

سایر ویژگی‌های بُرد دی سی اینورتر 36000 مدل NP367SK2

بُرد سی دی اینورتر که در کولرگازی 36000 ال جی دی سی اینورتر NP367SK2 موجود است یکی از ویژگی‌های بارز این محصول می‌باشد که غیر از کاهش مصرف انرژی دارای کارکردهای دیگری به منظور بهینه سازی سیستم می باشد که مهمترین آنها عبارتند از:

افزایش عمر موتور و به تبع آن قطعات مختلف داخلی و خارجی کولر گازی 36000 ال جی دی سی اینورتر NP367SK2

قابلیت کنترل از راه دور

حفاظت سیستم و موتور از افزایش نوسانات و بارهای اضافی جریان

قابلیت افزایش سرعت دور موتور یا تبدیل و تغییر آن

بنابراین توصیه کارشناسان و مشاوران فروش کولرنیو را جدی بگیرید و حتما خرید کولر گازی 36000 ال جی دی سی اینورتر NP367SK2 را در دستور کار قرار دهید، به شما اطمینان می‌دهیم که بعد از نصب این سیستم بی‌نظیر می‌توانید مشوق خوبی برای سایر کسانی باشند که به نحوی هنوز در خصوص کولر گازی 36000 ال جی دی سی اینورتر NP367SK2 اطلاعات مناسبی ندارند.

شما می‌توانید محصولات ارزشمندی از قبیل کولر گازی 36000 ال جی دی سی اینورتر NP367SK2 را که سالها همراه خانواده‌ها می‌ماند با اطمینان کامل به دیگران معرفی کنید و در انتخابتان تردید به خود راه ندهید.

 

بهره گیری از فیلتر ضد باکتری کولر گازی 36 هزار ال جی

فیلتر موجود در کولرگازی ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 ضمن پاکسازی هوا از شر باکتری‌ها و میکروب‌های مزاحم که دور و بر شما و خانواده تان پرسه می‌زنند به نوعی نسبت به یونیزاسیون و ایمن سازی محیط از شر هر نوع آلودگی یاری می‌رساند.

فیلتراسیون موجود ضمن اسکن محیط و شناسایی انواع میکروب‌ها می‌تواند نسبت به دفع آن اقدام کند. هر چند این قابلیت تا پیش از این در نمونه‌های دیگر کولر گازی ال جی نیز به کار گرفته شده است ولی در کنار سایر امکانات طراحی شده این سیستم نیز به نوعی روزآمد شده و با سایر روش‌های سالم سازی محیط متفاوت است، در کولر گازی ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 می‌تواند.

این نوع کارایی به خصوص در شهرهای بزرگ یا به اصطلاح کلانشهرها که از آلودگی هوا رنج می‌برند یک قابلیت فوق العاده و شگفتی ساز محسوب می‌شود، البته قطعا در بعضی خانواده‌ها افرادی هستند که نسبت به هوای آلوده حساسیت داشته و دچار انواع بیماری‌ها یا مشکلات تنفسی می‌باشند بنابراین خرید کولرگازی ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 می‌تواند فرصت بی‌نظیری را برای این افراد و لذت بردن از دورهم نشینی‌های خانوادگی به وجود بیاورد، این فیلترها همچنین به راحتی قابل شستشو بوده و می‌توانند دوباره مورد استفاده قرار گیرند.

 

بهره گیری از اسکن هوشمند در اسپلیت دیواری 36 هزار ال جی

یکی از ویژگی‌های جادویی و فوق العاده شگفت انگیز کولر گازی ال جی 36000 مدل NP367SK2 استفاده از اسکن هوشمند می‌باشد، این اسکن در واقع دمای بدن افراد حاضر در اتاق یا سالن را به طور هوشمند تشخیص داده و نسبت به تغییر درجه گرمایش یا برودت متناسب با دمای بدن افراد سیستم حرارتی یا سرمایشی دستگاه را تنظیم می‌نماید.

ال جی با استفاده از این قابلیت بی‌نظیر که در کولر گازی ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 سعی کرده است تا توانایی‌های خود را در عرصه هوشمند سازی نیز به رخ رقبایش بکشد که واقعا از این نظر نیز گوی سبقت را از رقبای خود ربوده است، در واقع این فناوری از هر نظر مورد توجه مشتریان قرار گرفته و توانسته است به یک فاکتور مهم در خرید و انتخاب انواع کولر گازی ال جی از جمله کولر گازی ال جی 36000 مدل NP367SK2 تبدیل شود.

این نوع اسکن صرفا به تنظیم دمای محیط مربوط نمی‌شود بلکه قادر است تا موقعیت و جهت قرار گیری افراد را در این محیط شناسایی کرده و دما را متناسب با جهت مورد نظر پرتاب نماید، این یک نوع هوشمندی چند منظوره است که می‌تواند یک مزیت انکار ناپذیر در نسل جدید کولر گازی ال جی مانند کولر گازی ال جی 36000 مدل NP367SK2 قلمداد شود. همچنین اسکن سازی هوشمند توانسته است مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی در حدود 14 درصد کاهش دهد که نشان از محصولی کم مصرف و پربازده دارد.

 

قدرت پرتاب باد در جهات مختلف(قابل تنظیم در چهار جهت)

کولر گازی ال جی 36000 مدل NP367SK2 ضمن این که توان و قدرت بالایی به منظور پرتاب باد در جهات مختلف را دارا می‌باشد می‌تواند متناسب با محل حضور خودتان یا سایر اعضای خانواده و مهمانان تنظیم شود، قدرت پرتاب باد در کولر گازی ال جی 36000 مدل NP367SK2 حدود 40 متر بوده و این سیستم هم از نظر گرمایشی و هم سرمایشی قادر است متراژ از 100 تا 140 متر مربع از ساختمان‌های مسکونی، اداری یا تجاری را پوشش دهد.

بنابراین کولر گازی ال جی 36000 مدل NP367SK2 از حیث تنظیمات هوشمندانه جهات مختلف و بهره گیری مناسب از آن می‌تواند باز هم به کمک شما بیاید و شما را برای همیشه از شر گرما و نیز برودت محیط‌های بزرگ از قبیل سالن یا اتاق‌های پذیرایی شما رهایی بخشد، شما می‌توانید یان سیستم را در حالت تک جهته یا چهار جهته قرار دهید و از خنکای سیستم لذت ببرید.

این سیستم همچنین قادر است تا متناسب با برودت هوا نیز گرایش مناسب را برای ساختمان‌های مسکونی، اداری یا تجاری فراهم بیاورد، توصیه می‌کنیم کولر گازی ال جی 36000 مدل NP367SK2 که در آن از این فناوری نوین نیز بهره گرفته شده است را به عنوان یک شگفتی از طرف ال جی بپذیرید.

 

نصب آسان کولر گازی 36000 ال جی

یکی دیگر از دلایل انتخاب کولر گازی ال جی 36000 مدل NP367SK2 نصب آسان آن می‌باشد، هر چند توصیه می‌کنیم که در زمان نصب از نصابان حرفه‌ای که توسط شعب نمایندگی به محل اعزام می‌شوند استفاده کنید، این سیستم اصولا از دو بخش یونیت داخلی و خارجی تشکیل می‌شود که یونیت خارجی همانطور که از نام ان نیز پیداست در خارج از محیط نصب می‌شود و باید در زمان نصب آن اقدامات امنیتی در خصوص عدم مجاورت با مواد قابل اشتعال و سایر نکات ایمنی کاملا رعایت گردد که قطعا تیم‌های تخصصی نصب به این نکات واقف بوده و آشنایی کامل دارند.

کولر گازی ال جی 36000 مدل NP367SK2 همچنین دارای یونیت داخلی می‌باشد که در داخل ساختمان نصب می‌شود، نصابان حرفه‌ای که توسط نمایندگی‌های مجاز معرفی می‌شوند ضمن تست و انجام عملیات نصب هر دو تکه کولر گازی ال جی 36000 مدل NP367SK2 می‌توانند یکی از بهترین مشاوران شما در استفاده از این سیستم باشند، بنابراین می‌توانید در صورت لزوم اطلاعات مناسبی را نیز در خصوص بروز احتمالی مشکلات فنی از آنها کسب نمایید. اگر برای مطب پزشکی خود خریداری میکنید بهترین گزینه برای خرید کولر گازی برای مطب پزشکی است.

 

استفاده از گاز مبرد R410A در مدل NP367SK2

دلیل دیگری که می تواند در زمان خرید و انتخاب انواع کولر گازی ال جی از قبیل کولر گازی ال جی 36000 مدل NP367SK2 به شما کمک کند بهره گیری این سیستم از گاز مبرد R410a می‌باشد که به هیچ وجه سمی نبوده و به اصطلاح یک گاز زیست محور می‌باشد که تاثیر سویی بر طبیعت و محیط اطراف ندارد.

در گذشته غالبا در سیستم های سرمایشی از گاز مبرد R22 استفاده می شد که منطبق بر استانداردهای کیفی نبود. این گاز هر چند از لحاظ ایجاد برودت کافی و سرمایش در سیستم ها مطلوب بود ولی در سلامت آن تردیدهایی وجود داشت که با جایگزینی گاز مبرد R410A این مشکل نیز رفع گردید.

هم اکنون بخش زیادی از سیستم های تهویه مطبوع برند ال جی مجهز به این گاز بی خطر بوده که سلامت آن از نظر متخصصین و کارشناسان حوزه سلامت هم برای انسان و هم محیط زیست مورد تایید قرار گرفته است.

همچنین این نکته نیز به اثبات رسیده است که به طور کلی انواع کولر گازی کولرنیو موجود در بازار که از این نوع گاز زیست محور بهره مند هستند انرژی برق کمتری را مورد استفاده قرار می‌دهند که در نوع خود اهمیت زیادی دارد، با استفاده از کولر گازی ال جی 36000 مدل دی سی اینورتر NP367SK2 هوای سالم را به خانواده تان هدیه کنید.

 

وزن مناسب کولر ال جی 36000

یکی دیگر از فاکتورهای قابل توجه کولر گازی ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 وزن مناسب هر دو تکه جداگانه این نوع کولر گازی می‌باشد، وزن پنل داخلی آن در حدود 30 کیلوگرم و یونیت یا پنل خارجی آن نیز حدود 85 کیلوگرم وزن دارد، یعنی در هنگام جابجایی یا نصب و تعمیرات این سیستم افراد زیادی مورد نیاز نبوده و می‌توان با یک یا دو نفر مراحل مورد نظر را به انجام رساند، وزن مناسب کولر گازی‌های ال جی یکی دیگر از دلایل پر کشش بودن این سیستم برای خانواده‌های ایرانی می‌باشد.

به همین دلیل است که روزانه تعداد زیادی از این سیستم‌ها متناسب با آب و هوای مختلف طراحی و تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند، وزن مناسب و ابعاد این سیستم از هر نظر گرایش مصرف کنندگان به کولر گازی ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 را افزایش داده و توانسته است مشتریان زیادی را به سمت استفاده از آن این محصول رویایی و پر کاربرد خانواده ال جی بکشاند.

شما می‌توانید کولر گازی کولرنیو ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 همیشه در کنار خودتان داشته باشید و این یک راز و شگفتی توصیف ناپذیری است که فقط از عهده کولر گازی ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 بر می‌آید.

 

موتور کم صدا ال جی 36000

نمونه‌ها و مدل‌های قبلی شرکت ال جی در مقایسه با کولر گازی ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 از سر و صدای بیشتری برخوردار بودند ولی با ارتقا قابلیت‌های ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 این سیستم فوق العاده کم صدا بوده و تقریبا صدای ناشی از دور موتور آن احساس نمی‌شود، بنابراین می‌توانید آرامش را در کنار کولر گازی ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 تجربه کنید.

در صورتی که سیستم شما دارای سر و صدای اضافی یا آزارنده بود حتما این مشکل را با نصابان یا شعب نمایندگی مربوطه اطلاع دهید تا رفع عیب شود، در واقع کمپرسور ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 که در پنل داخلی قرار گرفته و نیز کندانسور مرتبط با یونیت خارجی آن در حالت کلی فاقد صدا بوده و یا صدای آن چندان محسوس نمی‌باشد.

بنابراین می‌توان با خیال راحت و وجود صدای آزار دهنده از این محصول استفاده کرد، اصلاح صداهای اضافی و گوشخراش می‌تواند یک مزیت انکار ناپذیر تلقی شود که غیر از جلب مشتری می‌تواند از عوامل موفقیت ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 در بازار تولید برشمرده شود، در کنار 36000 ال جی در سی اینورتر NP367SK2 از سکوت و آرامش لذت ببرید و آن را با خانواده و اطرافیانتان به اشتراک بگذارید.

 

قابلیت شستشو خیلی راحت ال جی 36000

از جمله ویژگی‌های دیگر ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 می‌توان به سهولت شستشوی این سیستم و قطعات خارجی آن با مواد شستشو دهنده معمولی می‌باشد، به عبارتی برای شستشوی 36000 ال جی دی سی اینورتر NP367SK2 لازم نیست تا از مواد شوینده خاصی استفاده کنید بلکه استفاده از آب و مواد شستشو دهنده معمولی نیز بدین منظور کفایت می‌کند.

شما می‌توانید هر زمان که احساس کردید هر دو تکه این سیستم نیاز به شستشو دارد آن را شستشو دهید، نوع جنس بدنه کولر گازی 36000 ال جی دی سی اینورتر NP367SK2 طوری طراحی شده است که به راحتی گرد و خاک آن تمیز شده و دوباره به همان خوشرنگی و تمیزی قبل بازگردد، این حالت به خصوص زمانی می توان دبسیار مورد توجه قرار گیرد که این سیستم در شهرهای بزرگ و دارای آلودگی هوا مورد استفاده قرار گیرد. قطعا شستشوی این سیستم یکی از دغدغه های اصلی خریداران و به خصوص خانم ها می باشد.

بنابراین به شما وعده می دهیم که ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 را هر زمان که اراده کنید می توانید بشویید، هر چند قاعده کلی این است که به منظور شستشو یا سرویس کردن 36000 ال جی دی سی اینورتر NP367SK2 دوره های معینی مثلا یکی دو هفته یا هر سی روز یک بار را در نظر بگیرید.

 

 

حالت خواب راحت و تنظیم هوشمند

از جمله ویژگی‌هایی که اغلب مشتریان و استفاده کنندگان از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مانند کولر گازی ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 در جستجوی آن هستند سیستم خواب راحت است، بدین معنی که کولر گازی ال جی 36000 مدل دی سی اینورتر NP367SK2 این قابلیت هوشمندانه و خلاقیت آمیز را نیز دارا می‌باشد تا به هنگام استراحت و خواب طولانی مدت به صورت هوشمند درجه دما را تا یک درجه افزایش یا کاهش دهد که در نوع خود بی‌نظیر است و از مزیت‌های انکار ناپذیر این سیستم به شمار می‌رود.

شما می‌توانید با تنظیم این حالت با خیال آسوده بخوابید و تنظیم دمای اتاقتان را به کولر گازی ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 بسپارید که بدون صدا و متناسب با نیازهای شما طراحی شده و همواره نویدبخش فضایی دلنشین و مطبوع برای شما و سایر اعضای خانواده تان می‌باشد.

 

دارا بودن فین های ضد زنگ در 36 هزار ال جی

بهره مندی کولرگازی 36000 ال جی دی سی اینورتر NP367SK2 از فین ها یا پره های طلایی رنگ ضد زنگ موجب شده است تا ضمن سرعت بخشیدن به روند خنک کنندگی این پره ها در مقابل انواع رطوبت و نیز سایش مقاومت نشان داده و موجب عمر موتور و دوام کولرگازی ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 شود، جنس این پره ها از فولاد ضد زنگ می باشد که در نوع خود از مقاومت بی نظیری برخوردار است و ضمن وزن کم و سرعت بالا از ماندگاری و استحکام فوق العاده ای نیز برخوردار می باشد.

پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید حتما از جنس پره ها یا فین های ضد زنگ اطمینان پیدا کنید، هم اکنون نمونه های بدون کیفیت و تقلبی در بازار مشاهده می شود که فاقد کیفیت مناسب بوده و از پره هایی نامناسب و غیر استاندارد بهره می برند که از جنس نامرغوبی بوده و فاقد کارایی لازم می باشد، پره ها می تواند نقش مناسبی در عمر موتور و سیستم ایفا کند، پره های ضد زنگ کولرگازی ال جی 36000 مدل دی سی اینورتر NP367SK2 می تواند تا سالها دوام و عمر کولر گازی محبوب شما را افزایش دهد.

 

قیمت مناسب کولر ال جی 36000

از جمله ویژگی‌های قابل توجه ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 به قیمت کولر گازی مناسب که در کولرنیو خریداری کرد، قیمت این محصول در مقایسه با سایر محصولات مشابه از هر نظر مناسب بوده و خرید کولر گازی ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 کاملا مقرون به صرفه می‌باشد، گارانتی و خدمات مناسب پس از فروش.

ال جی 30000 دی سی اینورتر NP367SK2 همچنین دارای گارانتی 5 ساله و نیز خدمات پس از فروش مناسبی می‌باشد که ضمن تضمین قطعات مراحل نصب و تعمیرات آن نیز به صورت رایگان انجام می‌گیرد و این نکته گواه کیفیت کولر گازی ال جی 36000 دی سی اینورتر NP367SK2 می‌باشد.

 

لوازم جانبی 36 هزار ال جی

کولر گازی ال جی مدل NP367SK2 همچنین دارای لوازم نصب و یا متعلقات دیگری از قبیل کابل اتصال، ریموت کنترل، باطری، دفترچه راهنما و 5 متر لوله مخصوص می باشد که در هنگام خرید به شما تحویل داده می شود.

 

منبع: کولر گازی 12000 برای چه فضاهایی مناسب است؟