بک لینک PDN یا قوی ترین بک لینک های PBN چیست ؟

اما تقریبا از اواسط جلسه مباحث اصلی دوره شروع خواهد شد که قطعا هر فردی در این دوره را شگفت زده خواهد کرد زیرا این مباحث تجربیاتی هستند که در سئو فارسی با گوگل کسب شده است و شاید در جای دیگری نتوان آنها را اینطور دقیق و شفاف در کنار هم پیدا کرد.

بک لینک PDN

در واقع متد PBNی که توسط ما اجرا میشه در حال حاضر و با الگوریتم های فعلی گوگل، یک متد تقریبا خاص و امن هست و در طی یک زمانبندی کاملا مشخص و یک استراتژی عالی پیاده سازی و اجرا میشن و امیدواریم این متد بتونه با کمترین ریسک همراه باشه و رتبه سایت شما رو به جایگاهی برسونه که بتونید در اوج بدرخشید.

در این مقاله سعی دارم با توجه به تجریباتم هر آنچه که از بک لینک PDN در زمینه ساخت و نحوه استفاده از آن را دارم با شما در میان بگذارم و توصیه میکنم حتماً اگر قصد راه اندازی این نوع بک لینک را دارید حتماً با احتیاط عمل کنید و به خوبی برaای آن زمان بگذارید .

سئو سایت کلاه سئو

این زمانبر بودن میتواند افراد بسیاری را از استفاده از این روش منصرف کرده و به استفاده از بک لینک در رسانهها سوق دهد. نتیجه این مبارزه مداوم کاهش تأثیر چنین ارتباطاتی و افزایش هزینه ساخت بک لینک PBN بود که در قسمتهای بعدی این مقاله در مورد دلیل افزایش قیمت توضیح خواهیم داد.

خرید بک لینک Pbn

در ابتدا این متد یکی از متدهای کلاه سیاه در سئو شناخته میشد که با توجه به وجود چند صد متد pbn ، هم اکنون متدهایی از ساخت بک لینک pbn وجود دارند که بسیار طبیعی و ارگانیک ایجاد میگردند و در نتیجه نه تنها باعث جریمه شدن سایت نشده، بلکه باعث افزایش رتبه سایت در کلمه کلیدی مورد نظر شما خواهند شد.

البته اثربخشی این موضوع به تعداد وبلاگها یا وبسایتهای زیرمجموعهی PBN هم بستگی دارد. حال نیاز به تولید محتوای اصولی و غیرکپی برای بلاگهایتان دارید تا به این طریق اعتبار آنها را افزایش دهید. در روش لینک سازی pbn ، سایت شما صاحب تعداد محدودی لینک از منابع معتبر و مورد اعتماد گوگل خواهد شد که این لینکهای ساخته شده از طریق متدهایی خاص در لینکسازی تقویت میگردند.

به سایت مورد نظرِ ما لینک­دهی می­کنند. ما منکر تأثیر بک لینکهای شبکه pbn در سئو سایت نیستیم، به شرطی که این شبکه ایمن باشد و تمام نکات ضروری برای رعایت قوانین گوگل در آن رعایت شده باشد؛ هر چند چنین چیزی بعید است و پی بی ان از هر زاویهای که به آن نگاه کنیم، نقض قوانین گوگل است.

همانطور که میدانید، خرید بک لینک پی بی ان جزو شبکهها و وبلاگ های خصوصی است که به عنوان یکی از قویترین نوع بک لینک ها محسوب می شود. به طور مثال میتوانید مطلبی آموزشی در حوزه کاری خود بنویسید و در آن بک لینکهایی که به صفحههای مهم سایتتان اشاره دارد، قرار دهید و در نهایت مطلب را در سایت پذیرنده منتشر کنید.

که قدرت بسیار بالایی را در افزایش رتبه سایت شما خواهند داشت، جزو منابعی هستند که در لینک سازی پی بی ان از آن ها استفاده می گردد. یک نکته ای را بهتون اینجا بد نیست که بگم بک لینک همون رپورتاژه ، اگر شما بتوانید در سایتی متنی طولانی بذارید بهش می گن رپورتاژ ولی اگر فقط بتوانید لینک بذارید با توضیحات مختصر بهش می گن بک لینک.

به جز تولید محتوا برای بلاگها، این محتواها باید بر اساس اصول سئو نوشته شده باشند تا بتوانند در بهبود رتبه سایت نقش بهسزایی داشته باشند و علاو بر این اگر بتوانید از شیوههای دیگر تولید محتوا هم نظیر تولید محتواهای ویدئویی، اینفوگرافیک و …

البته لازم به ذکر است که این دو صفحه باید از نظر موضوعی و جایگاه لینک با هم مطابقت داشته باشند. استفاده از این دو روش در کنار هم و در کنار سایر روشهای لینکسازی خارجی به طبیعیتر جلوه دادن آنها کمک خواهد کرد.

از دیگر تفاوتهای این دو لینک میتوان به زمانبر بودن ساخت لینکهای PBN اشاره کرد. در ابتدا شما نیاز به چند بلاگ با اعتبار خوب دارید که برای این مورد میتوانید از سرویسهای بلاگسازی (بستر بلاگ را در اختیار شما قرار میدهند) ایرانی یا خارجی استفاده کنید.

در مورد لینک سازی چند مرحله ای یا بک لینک چند مرحله ای همراه با سایت های pbn توضیحاتی دادیم. سئوی pbn یکی از تاکتیک های سئوی کلاه سیاه است ولی توسط بسیاری از آژانس های فروش بک لینک در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.استفاده از سئوی pbn ممکن است خیلی امن نباشد و بعد از مدتی توسط گوگل شناسایی شود، به همین دلیل اگر می خواهید آن را به کار ببرید، باید یکسری پیش نیازها را رعایت کنید.

هدف اصلی ساخت شبکه PBN انحصاری بودن آن برای سایتهای شخصی است، ولی همین موضوع به نقطه ضعف این شبکه در مقابل گوگل تبدیل شده است. پیشنهاد میکنیم مقاله “رپورتاژ چیست” را مطالعه کنید و با این شیوه بیشتر آشنا شوید.

لینک سازی های داخلی رو در مقالات و ساختار سایت به بهترین شکل ممکن رعایت کنید. تیم هایی هستند که با اجرای متدهای مورداعتماد گوگل، به بهترین شکل ممکن اجرای لینک سازی Pbn سایت شما را بر عهده خواهند گرفت.

این روش راحتترین شکل تهیه بک لینک برای شما خواهد بود تا در سریعترین زمان ممکن به خواسته خود برسید. چرا بک لینک های PBN اسپم هستند؟ چرا باید یک PBN بسازیم؟ ممکن است بسیاری از افراد به استفاده از PBN ترغیب شوند و برای دیده شدن این بک لینک را بکار برند ولی این کار بسیار ریسک پذیر است و شما باید به آن شناخت کامل داشته باشید چرا که با یک اشتباه کوچک، ممکن است کل سایت تحت تاثیر قرار گیرد و تمام ترافیک سایت از دست رود.

ولی توصیه ما به شما استفاده از بک لینکهای معمولی در برابر لینکهای پیبیان و سایر انواع لینک خارجی است. معمولاً نتایج لینک سازی و دریافت بک لینک PBN پس از 10 روز الی 3 ماه قابل مشاهده خواهد بود.

معمولاً نتایج ساخت و دریافت بک لینک PBN پس از 10 روز تا 3 ماه قابل مشاهده خواهد بود. استفاده از بک لینکها راه سریعتری برای بهبود سئو سایت بوده و موجب صرفهجویی در وقت و هزینه شما نیز خواهد شد.

قبلاً اینگونه بود که می توانستید چند ده وب سایت پر از هرزنامه کامل راه اندازی کنید، لینکها را به “سایت پول” خود در آن محتوا بریزید و سپس در حالی که بر SERP تسلط دارید، آسوده خاطر باشید.

8 راه آسان دریافت بک لینک رایگان در این مقاله سئو معرفی شده است. این روش همچنین به سرعت گسترش یافت و در نتیجه ارزش وبلاگها در نظر گوگل کاهش یافت و تأثیر این مدل از بک لینکها PBN کاهش یافت.

یکی از روشهای ایجاد بک لینک این است که در سایتهایی که اجازه انتشار مطلب توسط نویسنده مهمان را میدهند، مطلبی نوشته و منتشر کنید. پس با مدیر آن سایت تماس گرفته و پس از مطلع کردن وی از مشکل بهوجودآمده، پیشنهاد دهید که آدرس لینک شکسته سایت خود را به یکی از صفحههای سایت شما تغییر دهد.

نکات این مقاله کمک میکند تا درک درستی از بک لینکهای PBN پیدا کنید و با یک استراتژی صحیح آن را بکار ببرید تا از گوگل، عملکرد شما را در دسته سئو کلاه سیاه قرار ندهد و سایت شما را جریمه نکند.

در نتیجه برای آن که سایت خود را از ترفندهای مربوط به مزرعه لینک و بک لینک PBN در امان نگه دارید، باید بتوانید آنها را شناسایی کنید. صرف کنید تا در نهایت بتوانید از روش لینک سازی PBN استفاده کنید