شراب و کایاک سواری در تاکستان های چتم

معمولاً وقتی به مزه شراب فکر می کنید کلمه ماجراجویی به ذهنتان خطور نمی کند. می‌دانید چگونه معمولاً با ماشین به کارخانه شراب سازی می‌روید؟ خیلی خسته کننده چه می‌شود اگر بتوانید تا یک کارخانه شراب‌سازی با کایاک سواری کنید و از مناظر زیبا دیدن کنید؟ خوب، در ساحل شرقی زیبا و عجیب ویرجینیا می توانید.

پس این ماجراجویی با کایاک و شراب چیست؟

“لیوان خود را پارو بزنید” یک تور کایاک و شراب با راهنما است که توسط شرکتی به نام Southeast Expeditions با مشارکت تاکستان های چتم برگزار می شود. شما یک روز زیبا را با پارو زدن در خلیج چساپیک سپری خواهید کرد و سپس در طول مسیر برای یک لیوان (یا دو) شراب برنده جایزه Church Creek در Chatham Vineyards and Winery توقف خواهید داشت. چقدر این صدا عالی است؟

تاکستان چتم "لیوان خود را کایاک کنید" تور مزه شراب |  www.onbetterliving.com

این تور در سواحل نهر ناساوادوکس در روستای دورافتاده بایفورد، ویرجینیا آغاز می شود. پس از یک درس کوتاه پارو زدن، به سمت جنوب به سمت چرچ کریک می روید و زیبایی های طبیعی اطراف را تماشا می کنید، حیات وحش ساحل شرقی را مشاهده می کنید و داستان های جالبی در مورد این منطقه می شنوید..

هنگامی که به سواحل تاکستان‌های چتم رسیدید، کایاک خود را روی خشکی می‌کشید و سپس برای نوشیدن شراب خوشمزه چرچ کریک و گشت و گذار در پشت صحنه این مرکز به اتاق چشیدن چتم می‌روید.

شراب سازی چاتم در ماچیپونگو، ویرجینیا |  www.onbetterliving.com

پس از چشیدن شراب، می‌توانید در کنار یکی از میزهای مشرف به تاکستان کمی استراحت کنید و از شراب خود لذت ببرید. پنیر محلی و بشقاب نان نیز موجود است. بعد از آن همه دست و پا زدن تو لیاقتش را داری پس از اتمام شراب خود، دوباره به کایاک خود باز می گردید و راه خود را به جایی که سفر خود را شروع کرده اید، می پیمایید.

این تور برای هر پارویی 89 دلار است که شامل راهنما، قایق، تجهیزات و تجربه شراب سازی چتم است. به علاوه برای هر دو پارو یک بطری شراب رایگان دریافت می کنید! قایقرانانی که برای اولین بار حضور دارند مورد استقبال و تشویق قرار می گیرند.

تورهای شراب و کایاک هر روز از مارس تا دسامبر برگزار می شود. رزرو پیشرفته از طریق اکسپدیشن های جنوب شرقی مورد نیاز است. برای رزرو تور کایاک و شراب با عنوان “Pddle Your Glass Off” یا فقط برای یادگیری کمی بیشتر به وب سایت آنها SoutheastExpeditions.com مراجعه کنید.

شراب و پنیر نهر کلیسای چتم در ساحل شرقی ویرجینیا |  www.onbetterliving.com

تاکستان ها و شراب سازی چتم چگونه آغاز شد؟

چتم که متعلق به جان ونر و همسرش میلز است و توسط آن اداره می شود، بیش از چهار قرن است که یک مزرعه کار بوده است. یک شراب‌ساز نسل دوم، جان، هنر پرورش انگور را از والدینش که بیش از سی سال در تاکستان گریت فالز در گریت فالز، ویرجینیا اداره می‌کردند، آموخت. از سال 1999، بیش از بیست هکتار از واریته‌های vinifera فرانسوی از جمله Merlot، Chardonnay، Cabernet Franc، Cabernet Sauvignon و Petit Verdot کاشته شده‌اند. کارخانه شراب سازی در سال 2005 ساخته شد و در حال حاضر سالانه بین 3000 تا 5000 کیسه تولید می کند.

تاکستان های چتم در ساحل شرقی ویرجینیا |  www.onbetterliving.com

تاریخچه پشت چتم چیست؟

زمین در Chatham Vineyards در امتداد Church Creek قرار دارد که در سال 1640 ثبت اختراع شد و بیش از چهار قرن یک مزرعه کار بوده است. با رانندگی به کارخانه شراب سازی Chatham، از جاده خاکی طولانی که با درختان انگور زیبا احاطه شده است، عبور می کنید. در انتهای آن جاده، نمی توانید متوجه یک خانه آجری زیبای دوره فدرال به نام Chatham شوید که در سال 1818 توسط مردی به نام Major Scarborough Pitts ساخته شد. این نام به نام ویلیام پیت، ارل چتم و دوست انقلاب آمریکا گرفته شد. این ملک همچنین شامل ساختمان های تاریخی، انبارها و دو خانه در اوایل قرن 19 در ملک است که اخیراً بازسازی شده است. یکی از خانه‌ها، یک خانه مزرعه 1915، یک 3 اتاق خواب 2 حمام برای اجاره مهمانان است. این مکان خلوتگاهی عالی برای یک استراحت آرام و رمانتیک در ساحل شرقی خواهد بود.

Chatham Vineyards Winery Historic Chatham House |  www.onbetterliving.com

اگر می خواهید ماجراجویی را رها کنید و مستقیماً به سراغ مزه شراب بروید….

تاکستان و شراب سازی چاتم

chathamvineyards.com
9232 Chatham Rd, Chipingo, VA 23405
(757) 678-5588

ساعت ها
باز همه روزه از 10 صبح تا 5 بعد از ظهر (آوریل تا دسامبر)
روزهای سه شنبه و چهارشنبه (ژانویه تا مارس) تعطیل است

هزینه چشیدن: 5 دلار به ازای هر نفر