سوالات متداول مربوط به اعلامیه اضطراری FMCSA 2022/03/19

برخی از شرکت‌های اجاره‌ای یک عدد از این خودروها را حیاتی پرداخت هزینه به شما اجاره می‌دهند. شامل هزینه 6 دلاری به جهت پلاکارد پارکینگ برای وضعیت موقت. پلاک و پلاکارد دائمی بدون پول است. استراحت در اورجینال هنگامی میباشد که منحصراً به جهت تمدد اعصاب به کارگیری می شود و برای ریکاوری، استراحت می بایست سوای وقفه باشد. کل وقفه های کاری را می اقتدار به دوره های 15 دقیقه ای تقسیم کرد. یک راننده HGV می بایست در یک روز چه زمان های استراحتی اینجا کلیک کنید داشته باشد؟ اگر وسیله نقلیه خواب قابل قبولی داشته باشد و وسیله نقلیه در طول زمان استراحت مستقر باشد، راننده می تواند دوره های استراحت روزمره یا دوره استراحت هفتگی کمتر یافته را در وسیله نقلیه خویش داشته باشد. اساسی این حال، راننده مجاز نیست دوره استراحت هفتگی خویش را در وسیله نقلیه خود بگذراند. از طرف دیگر، یک راننده می تواند یک دوره استراحت روزانه منظم را به دو زمان جداگانه تقسیم کند. کمتر زمان استراحت روزانه دست‌کم 9 ساعت مداوم ولی حداکثر از 11 ساعت، در صورتی که مستحق کاهش دوره استراحت روزانه باشد. عصر نخستین می بایست حداقل 3 ساعت استراحت بدون وقفه باشد و زمان دوم بایستی حداقل 9 ساعت استراحت بدون وقفه باشد که در مجموع دستکم دوره استراحت 12 ساعت را ارائه می دهد. آنان نباید بیش از 6 ساعت زمان فعالیت فارغ از استراحت حتمی تجاوز کنند. راننده کامیون نباید بیش از 6 ساعت بدون استراحت عمل کند. دارندگان وسایل نقلیه موتوری می بایست سالانه مالیات وسایل نقلیه موتوری را به دولت فدرال بپردازند. در سال 1993، کمپانی خودروسازی لینکلن به خویش می بالید که تمام اتومبیل های خط نوع خود به دو کیسه هوا مجهز شده اند، یکی برای سمت راننده و دیگری برای سمت سرنشین. در اکنون حاضر رانندگان می توانند در وسایل نقلیه خویش استراحت کنند تا زمانی که کار دیگری انجام ندهند و از زمانه خود به جهت استراحت و بهبودی به کار گیری کنند. مطابق تحقیقات انجام شده در آیتم تماشای DMB هنگام رانندگی، رانندگان 26 نفر بودند. 2 کاهش از رانندگان بی آلایش به جلو نگاه می کنند، که سبب به تشخیص آهسته خطر می شود و بضاعت آن‌ها به جهت جلوگیری از خطر پس از شناسایی یک مانع تا 40٪ کاهش می یابد. اهمیت دقت به اینکه بخش اعظم برخوردها بوسیله رانندگانی ساخت می شود که حتی برای کمتر از یک ثانیه از نگاه کردن به جلو غافل می شوند، رانندگان نباید DMB را مشاهده کنند.