دستور غذای Cinco de Mayo: مینی مرغ سبز پوبلانو انچیلادا

سبد پر از محصولات ال پاسو قدیمی

هر سال همیشه منتظر Cinco de Mayo هستم. این زمانی برای سرگرمی، جشن و بهترین از همه، غذاهای عالی در جشن مکزیک و فرهنگ آن است.

پس دقیقا Cinco de Mayo چیست؟

ممکن است تعجب برانگیز باشد، اما Cinco de Mayo (پنجم ماه مه به زبان اسپانیایی) واقعاً در مکزیک جشن زیادی گرفته نمی شود. همچنین روز استقلال مکزیک نیست. آن هم در 16 سپتامبر. Cinco de Mayo روزی است که پیروزی غیرمنتظره مکزیک بر فرانسوی ها را در نبرد پوئبلا در 5 می 1862 جشن می گیرد.

پوئبلا مکزیک

مکزیک در آن زمان به فرانسه بدهکار بود. فرانسه که توسط ناپلئون سوم اداره می شد، تصمیم گرفت از ضعف مالی مکزیک به عنوان فرصتی برای ایجاد امپراتوری در مکزیک به نام امپراتوری دوم مکزیک استفاده کند.

به گفته مرکز UCLA برای مطالعه سلامت و فرهنگ لاتین، جشن Cinco de Mayo زمانی آغاز شد که معدنچیان مکزیکی در کالیفرنیا شنیدند مکزیک فرانسوی ها را در نبرد پوئبلا شکست داد. آن‌ها «از این خبر چنان خوشحال شدند که به‌طور خودجوش شلیک گلوله‌های تفنگ و آتش بازی کردند، آهنگ‌های میهن‌پرستانه خواندند و سخنرانی‌های بداهه انجام دادند».

نویسنده دیوید هایس باتیستا می نویسد: «Cinco de Mayo در آمریکا ساخته شد، توسط لاتین تبارها که با افتخار پرچم ایالات متحده و مکزیک را بر سر داشتند تا حمایت خود را از اتحادیه و ارزش های آن و از پیروزی مکزیک بر فرانسوی ها که به دنبال تضعیف بودند، نشان دهند. آن ارزش ها.»

و این بود که Cinco de Mayo شروع کرد.

چرا Cinco de Mayo مهم است؟

مورخ ژوستو سیرا در “تکامل سیاسی مردم مکزیک” نوشت که اگر مکزیک فرانسوی ها را در 5 می 1862 شکست نمی داد، فرانسه در طول جنگ داخلی ایالات متحده به کنفدراسیون ها کمک می کرد. تاریخ ایالات متحده به احتمال زیاد امروز بسیار متفاوت به نظر می رسد.

همچنین، از زمان پیروزی مکزیک در نبرد پوئبلا، هیچ کشوری در قاره آمریکا دوباره مورد تهاجم هیچ نیروی نظامی اروپایی قرار نگرفته است.

دستور العمل های Cinco de Mayo

چگونه Cinco de Mayo را جشن می گیریم؟

برای Cinco de Mayo امسال، ما قصد داریم از برخی از خانواده و دوستان دعوت کنیم تا مکزیک و فرهنگ آن را جشن بگیرند. من عاشق تزیین در رنگ های جشن و زیبای مکزیکی هستم. پخش موسیقی مکزیکی برای مهمانانم یکی از راه های مورد علاقه من برای ایجاد حال و هوای واقعاً جشن برای همه است. اگر می‌خواهید موسیقی مکزیکی برای فستیوال بعدی خود داشته باشید، اما نمی‌دانید آن را از کجا تهیه کنید، پاندورا را امتحان کنید. آنها یک ایستگاه رادیویی در مکزیک با انواع هنرمندان و سبک های موسیقی دارند. و در آخر اما نه کم‌اهمیت‌تر، این Cinco de Mayo غذاهای بسیار خوشمزه به سبک مکزیکی سرو می‌کنیم.

دستور غذای سینکو د مایو: مینی مرغ سبز و پوبلانو انچیلاداس |  onbetterliving.com

وقتی چیزی برای جشن گرفتن وجود دارد، غذا همیشه در مرکز ذهن من قرار می گیرد. این چیزی است که واقعاً مردم را گرد هم می آورد. و غذای مکزیکی چیزی است که من هرگز از آن سیر نمی شوم. طعم های تازه ای مانند گشنیز، مقدار زیادی ادویه و چه کسی می تواند تمام … پنیر را فراموش کند!!! چه چیزی را دوست نداشته باشیم؟

با روح Cinco de Mayo و سنت مکزیکی-آمریکایی، تصمیم گرفتم این قایق های Mini Chicken & Poblano Enchilada را بسازم. برای این دستور غذا، ما به Walmart محلی خود رفتیم تا برخی از آنها را برداریم ال پاسو قدیمی قایق های تاکو برای خدمت به عنوان پوسته

قایق های قدیمی ال پاسو تاکو

این قایق های قدیمی ال پاسو مینی تاکو فوق العاده همه کاره هستند و ظرف مناسبی برای هر چیزی از تاکو گرفته تا سالاد و حتی بستنی و دسر هستند.

قایق های مینی تورتیلا قدیمی ال پاسو

اگرچه انچیلاداهای سنتی مکزیکی با تورتیلاهای ذرت درست می‌شوند، اما این قایق‌های تورتیلای آردی به مهمانان شما این امکان را می‌دهند که یکی را با دست خود بردارند و مانند تاکو بخورند. بدون چنگال مورد نیاز است. هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید نسخه تورتیلای ذرت را به این ترتیب بخورید.

حالا دو نوع آدم در این دنیا وجود دارد. برخی سبز انچیلادا و برخی قرمز را دوست دارند. در خانه من، ما جزئی تا سبز هستیم. اما اگر مهمان دارید و فکر می‌کنید که برخی از مهمانان شما از قایق‌های قرمز انچیلادا لذت می‌برند، به راحتی می‌توانید نیمه قرمز و نیمی سبز را انجام دهید.

ما با استفاده از سس های قدیمی ال پاسو انچیلادا برای این دستور غذای مهمانی سریع شما همیشه می توانید خود را البته.

برای این دستور، ما به سادگی یک مرغ جوجه گردان را می گیریم، گوشت را خرد می کنیم و آن را با سیر تفت داده شده، فلفل پوبلانو، پنیر و خامه ترش می ریزیم.

طرز تهیه قایق انچیلادا مرغ

مقداری را داخل آن بریزید قایق های قدیمی ال پاسو مینی تاکو با سس انچیلادا، پنیرهای مکزیکی رنده شده و با گوجه فرنگی تازه خرد شده، گشنیز خرد شده و یک حبه خامه ترش تزئین کنید. ساده و خوشمزه!

قایق های انچیلادا مرغ سبزدستور غذای سینکو د مایو: مینی مرغ سبز و پوبلانو انچیلاداس |  onbetterliving.com

اگر این ها را برای فستای بعدی خود سرو می کنید، مجموعه ای از سس های تند مکزیکی را برای مهمانان خود داشته باشید که از گرما لذت می برند.

طرز تهیه انچیلادا مرغ سبز

آسان و خوشمزه، این مینی مرغ سبز و پوبلانو انچیلادا قایق های مورد علاقه فستیوال بعدی شما خواهند بود!

دستور غذا را دریافت کنید!

دستور غذای سینکو د مایو: مینی مرغ سبز و پوبلانو انچیلاداس |  onbetterliving.com

مینی مرغ سبز و قایق پوبلانو انچیلادا

این قایق های ساده و خوشمزه قدیمی ال پاسو فیستا انچیلادا، پیش غذای عالی برای جشن Cinco De Mayo شما هستند. ما در این دستور از سس سبز انچیلادا استفاده کردیم، اما اگر این چیزی است که شما ترجیح می دهید، می توانید به راحتی از قرمز استفاده کنید.

زمان آماده سازی 15 دقیقه

زمان پخت 25 دقیقه

زمان کل 40 دقیقه

دوره پیش غذا

غذا مکزیکی

عناصر

  • 12 قایق های قدیمی ال پاسو تاکو
  • 2 10 اونس قوطی سس انچیلادا سبز یا قرمز
  • 2 فنجان، به نصف تقسیم شده است پنیر رنده شده، ما از ترکیب مکزیکی با مونتری جک، آسادرو، کوئزو کوئسادیلا و چدار استفاده کردیم.
  • 1 بزرگ فلفل پوبلانو، حدود 1 فنجان خرد شده
  • 3 میخک ها سیر خرد شده
  • 2 قاشق غذاخوری کره
  • 2 فنجان ها مرغ خرد شده پخته شده، حدود 2 سینه از جوجه گردان
  • 1/2 فنجان خامه ترش یا کرم مکزیکی
  • 4 اونس پنیر خامه ای
  • نمک واسه مزه، نمک برای طعم دادن

پیشنهادات برتر

  • خامه ترش یا خامه مکزیکی
  • گوجه فرنگی، خرد شده
  • گشنیز، خرد شده

جهت ها

برای جمع آوری قایق های Enchilada

  • فر را با دمای 375 درجه گرم کنید. یک ورقه پخت را چرب کرده و قایق ها را روی ورقه پخت قرار دهید.

  • فلفل های پوبلانو خرد شده را حدود 7 دقیقه یا تا زمانی که شروع به نرم شدن کنند روی حرارت متوسط ​​تفت دهید. سیر را اضافه کنید و 2 دقیقه دیگر تفت دهید. نمک بزنید و سپس کره را اضافه کنید تا در مخلوط ذوب شود. آن را به هم بزنید.

  • مرغ رنده شده، خامه ترش، پنیر خامه ای و 1 فنجان پنیر رنده شده را به تابه اضافه کنید. مخلوط کنید تا ترکیب شوند. مخلوط باید غلیظ و کرمی باشد. اگر کمی خشک به نظر می رسد کمی آب مرغ یا آب اضافه کنید تا مرطوب شود. در صورت نیاز با نمک مزه دار کنید.

  • کف هر قایق را ابتدا با 1 قاشق غذاخوری سس سبز انچیلادا و سپس 2 قاشق غذاخوری از مخلوط مرغ پوبلانو پر کنید. یک قاشق غذاخوری دیگر از سس سبز انچیلادا را روی آن قرار دهید. 1 فنجان پنیر باقیمانده را به طور مساوی روی قایق ها بپاشید (حدود یک قاشق غذاخوری پر از هر قایق).

  • قایق ها را به مدت 10 تا 12 دقیقه در فر بپزید یا تا زمانی که پنیر به خوبی آب شود و قایق ها در امتداد لبه ها کمی برشته شوند.

  • برای خدمت: هر یک از قایق های انچیلادا را با یک عدد خامه ترش، گوجه فرنگی خرد شده و گشنیز خرد شده تزئین کنید.

دستور العمل های بیشتر CINCO DE MAYO!

15 دستور العمل آسان CINCO DE MAYO

تاکو ماهی به سبک باجا

مارگاریتای تند جالاپینو

تاکوهای معتبر (استیک تاکو)

ذرت فروشنده خیابانی به سبک مکزیکی (Elote)