سالاد توت فرنگی اسپند با وینگرت توت فرنگی

این سالاد سالم با توت فرنگی تازه، گردو، فتا، پیاز قرمز، اسفناج بچه تهیه شده و سپس با وینگرت توت فرنگی غنی از اسیدهای چرب ضروری تهیه شده است، این سالاد سالم سرشار از طعم های بهاری تند و به طور طبیعی شیرین است.

فراخوان همه دوستداران توت فرنگی! این دستور غذای فوق العاده برای سالاد توت فرنگی اسپند با وینگرت توت فرنگی راهی عالی برای لذت بردن از انواع توت های قلبی شکل مورد علاقه همه در طول فصل بهار است که واقعاً می درخشند.

سالم و سرشار از مواد مغذی، می‌خواهید این سالاد را بارها و بارها درست کنید. این سس نه تنها بسیار خوشمزه است و با چند ماده ساده درست می شود، بلکه می توانید آن را در کمتر از پنج دقیقه تهیه کنید. این سالاد خوشمزه همچنین حاوی یک وعده کامل از اسیدهای چرب ضروری است ترکیب روغن Udo’s 3•6•9 از فلورا.

فقط تمام مواد وینگرت را در مخلوط کن بریزید تا یک سس توت فرنگی خوشمزه که قبلا درست نکرده اید پشیمان شوید. حتی می توانید پانسمان را به تنهایی درست کنید و در طول هفته آن را بخورید. یا آن را برای مهمانان شام به عنوان شروعی سبک برای غذایشان سرو کنید. روی نظرات تحسین آمیز حساب کنید.

این سالاد وگان پسند ممکن است به نظر برسد که مواد زیادی دارد، اما باور کنید وقتی به شما می گویم ریختن آن با هم بسیار آسان است.

در اینجا مواد لازم برای سالاد وجود دارد

توت فرنگی: برای سالاد به توت فرنگی تازه نیاز دارید، اما می توانید از توت فرنگی تازه یا منجمد برای سس استفاده کنید. هر چه رسیده تر بهتر! برای داشتن بیشترین طعم، به دنبال توت فرنگی هایی باشید که در سراسر آن قرمز و سفت با رویه های سبز تازه و بدون کبودی هستند. حدود 2 تا 3 برش توت فرنگی متوسط ​​در هر وعده، بخش خوبی برای چسبیدن است. آنها را هر طور که دوست دارید برش دهید!

اسفناج کوچک: ما عاشق بچه اسفناج برای این سالاد هستیم. سرشار از ویتامین های A، C، K و فولات و همچنین مواد معدنی مانند آهن، کلسیم و پتاسیم است. کاهو کره نیز خوب عمل می کند، همانطور که سبزی یا آرگولا مخلوط شده برای لقمه فلفلی تر.

گردوی آمریکایی: توت فرنگی و اسپند یک جفت عالی هستند! اسپند همچنین سرشار از فیبر، مواد معدنی و سرشار از چربی‌های تک غیراشباع سالم برای قلب است. آنها را داخل سالاد بریزید یا کمی برشته کنید تا طعم آجیلی گرمشان پیدا شود.

فتا (ما از گیاهی استفاده کردیم!) – پنیر فتا اختیاری است، اما شوری غنی لایه دیگری از بافت و طعم را به این سالاد اضافه می کند. ما یک فتا گیاهی گیاهی در Trader Joe پیدا کردیم و اکنون وسواس داریم! طعم آن دقیقا شبیه فتای لبنیاتی است که ما به خوبی می شناسیم و دوست داریم. چه به دنبال کاهش مصرف لبنیات باشید و چه از آن اجتناب کنید، عالی است.

پیاز قرمز خرد شده: پیاز قرمز کمی ترد و شیرین با لقمه ملایم تند، تعادل خوبی با توت فرنگی دارد.

سرکه شراب قرمز: مکمل دوست داشتنی توت فرنگی، مانند شراب قرمز، سرکه شراب قرمز نیز آنتی اکسیدان های مفیدی دارد.

عسل: عسل خام حاوی مواد مغذی مفیدی مانند اسیدهای آمینه و ویتامین های گروه B، از جمله B6، تیامین، نیاسین، ریبوفلاوین و اسید پانتوتنیک است که در طی فرآوری عسل تجاری در اثر حرارت از بین می رود. استفاده کردم عسل مانوکا از فلورا که غیر GMO، پایدار و غیر پاستوریزه است.

موسیر: ما دوست داریم کمی موسیر اضافه کنیم تا شیرینی توت فرنگی در سس را جبران کنیم. در همان خانواده سیر و پیاز، اما بسیار ظریف تر، موسیر هر چه بیشتر بنشیند به سس دم کرده و طعم پیازی را به آن اضافه می کند. اگر ترجیح می دهید طعم توت فرنگی خالص را انتخاب کنید، موسیر کاملا اختیاری است.

نمک + فلفل

UDO’S OIL™ 3•6•9 BLEND: روغن Udo که در این سس عالی است، ترکیبی سالم از روغن‌های ارگانیک کتان، کنجد و دانه‌های آفتابگردان با طعمی غنی، آجیلی و کره‌ای است. همچنین فوق العاده سالم و منبعی غنی از اسیدهای چرب ضروری گیاهی (EFAs) است، مواد مغذی ضروری که فقط از طریق رژیم غذایی می توانیم دریافت کنیم.

اودو اراسموس، دانشمند و متخصص تغذیه، ایجاد کرد ترکیب روغن Udo 3•6•9 پس از سال ها تحقیق او نشان داد که نسبت 2:1 امگا 3 به 6 برای سلامتی مطلوب ایده آل است. رژیم غذایی متوسط ​​آمریکایی ها حداقل 10 برابر امگا 6 بیشتر از 3 ها دریافت می کند!

Udo’s Oil EFA های مورد نیاز شما را در مقادیر مورد نیاز شما فراهم می کند، اما در روغن های دیگر یافت نمی شود.

یک قاشق غذاخوری از روغن اودو فراهم می کند

  • 6 گرم از اسیدهای چرب امگا 3
  • 3 گرم از اسیدهای چرب امگا 6
  • 2.5 گرم از اسیدهای چرب امگا 9

بسیاری از ما دچار کمبود امگا 3 هستیم، یک چربی فوق العاده مهم و سالم که نقش های مفیدی در بدن دارد، از جمله تولید هورمون ها، خلق و خو و بهبود پوست، مو و ناخن هایمان.*

امگا 9 (اسید اولئیک) موجود در روغن اودو ضروری نیست، اما برای سلامت سیستم ایمنی، پوست، انرژی و خلق و خوی فوایدی دارد.

برای آشنایی بیشتر با فواید روغن اودو بررسی کامل ما را اینجا بخوانید.

مخلوط روغن Udo’s 3·6·9 این سس نه تنها خوشمزه است، بلکه تعادل مناسبی از اسیدهای چرب ضروری را در یک فرمول گیاهی برای ما فراهم می کند.

Odo’s Oil 3·6·9 Blend که با تمام مواد اولیه پایدار ساخته شده است در بطری های 8.5، 17 و 32 اونسی عرضه می شود.

➡ خرید کنید ترکیب روغن Udo’s 369

ابزارهایی که نیاز دارید

  • چاقو
  • تخته برش
  • مینی خردکن، غذاساز یا مخلوط کن

طرز تهیه وینگرت توت فرنگی

درست کردن این پانسمان با الهام از بهار بسیار آسان است! حتی لازم نیست زیاد خرد کنید. به سادگی همه چیز را در غذاساز یا مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید تا یکدست شود.

اگر کمی بافت بیشتر را به پانسمان ترجیح می دهید، می توانید آن را نبض بزنید و وقتی به قوام دلخواهتان رسیدید متوقف شوید.

وینگرت توت فرنگی را تا زمانی که آماده سرو کنید در یخچال نگهداری کنید.

دستور غذا را دریافت کنید!

سالاد توت فرنگی اسپند با وینگرت توت فرنگی

این سالاد فوق العاده ساده اما خوش طعم سرشار از توت فرنگی های رسیده، سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین C و آنتی اکسیدان است. استفاده از روغن گیاهی Udo’s Oil 3 6 9 در وینگرت توت فرنگی باعث افزایش اسیدهای چرب امگا 3 می شود.

زمان آماده سازی 20 دقایق

دوره سالاد

غذا آمریکایی

عناصر

  • مواد لازم سالاد
  • اسفناج کوچک یا سبزی دلخواه
  • توت فرنگی تازه برش (2-3 برای هر نفر)
  • گردوی آمریکایی
  • پیاز قرمز خلال شده
  • فتا ما از گیاهی استفاده کردیم
  • مواد لازم وینگرت توت فرنگی
  • 1 فنجان توت فرنگی
  • 2 قاشق غذاخوری سرکه شراب قرمز
  • 1 قاشق چایخوری موسیر چرخ کرده (اختیاری)
  • 1 قاشق چایخوری عسل
  • 1/8 فنجان مخلوط روغن اودو 3-6-9
  • ¼ قاشق چایخوری فلفل سیاه
  • ¼ قاشق چایخوری نمک

جهت ها

  • آماده کردن سس: تمام مواد سس را در مخلوط کن یا غذاساز کوچک بریزید و تا زمانی که یکدست شود، فرآوری کنید. کنار بگذارید یا در یخچال نگهداری کنید تا آماده سرو شود.

  • آبکاری سالاد: سبزی ها را بین کاسه ها تقسیم کنید. روی آن را با توت فرنگی ورقه شده تازه، گردو و فتا بریزید. با وینگرت توت فرنگی در کناره سرو کنید.

یادداشت

پانسمان را می توان از قبل درست کرد و تا 5 روز از آن لذت برد.
به جای شراب قرمز می توان از سرکه سیب یا سرکه شامپاین استفاده کرد.
برای تشدید طعم آجیل، گردو را کمی تفت دهید. به سادگی آجیل ها را به صورت یک لایه روی یک ورقه پخت پخش کنید و به مدت 5 تا 8 دقیقه در دمای 350 درجه بپزید. آنها را از نزدیک تماشا کنید تا نسوزند. قبل از افزودن به سالاد خود را خنک کنید.

امگا 3 خود را در تعادل مناسب با ترکیب روغن Udo 369 تقویت کنید!

اگر دوست دارید خودتان سس سالاد درست کنید. روغن Udo’s Oil یک روغن فوق‌العاده سالم و خوشمزه است که می‌توان آن را در دسترس داشت، با نسبت مناسب اسیدهای چرب ضروری!

علاوه بر سس‌ها، از آن در اسموتی‌ها، پستوها و سوپ‌ها و هوموس استفاده کنید یا حتی می‌توانید آن را با ادویه‌هایی برای غوطه‌ور کردن نان مخلوط کنید.

? بازدید کنید FloraHealth.com برای امتحان مخلوط روغن Udo’s 3·6·9

خواندن مرتبط

* Thاین اظهارات توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است. این محصول برای تشخیص، درمان، درمان یا پیشگیری از بیماری در نظر گرفته نشده است.