بک لینک Pbn + [خرید بک لینک pbn] چیست؟

موضوع وبلاگ ها میتواند هر چیزی باشد و هیچ نیازی نیست مرتبط با سایت شما باشد. گوگل چگونه pbn ها را شناسایی می کند؟ این شیوه ساده ترین روش PBN هست و فقط دو سطح دارد. برای استفاده از این شیوه باید اول لیستی از بلاگ های با اعتبار بالا را پیدا کنید و در آنها وبلاگ بسازید. این روش اولین شیوه ساخت pbn هست .

استفاده از PBN برای بکلینکها معمولاً منجر به رتبهبندی ضعیف کلمات کلیدی میشود و حتی میتواند منجر به جریمهی گوگل شود.

این فرایند چنین است ابتدا دامنه های آزاد شده را باید رصد کنید و بهترین دامنه را انتخاب کنید سپس سایت ایجاد کنید و شروع به تولید محتوا بکنید بعد از چند ماه شروع به سئوی خارجی کنید و به قدری کار کنید تا کلمات کلیدی شما رتبه بگیرند.

خرید بک لینک Pbn رنک مستر

تا هم اعتبار وبلاگ بالاتر برود و هم کلمات کلیدی رشد بکنند. رقبا نمیتوانند به راحتی شما را پیدا بکنند. با توجه به این که باید در تمام این وب سایتها، از محتواهای حرفهای و یونیک استفاده شده و تک به تک درست مانند وب سایت مادر سئو و هدایت شوند، قطعا با یک پروژه زمان بر روبرو هستیم که نیاز به همراهی تیم حرفهای دارد.

سئو کارهای رنک مستر، برای لینک سازی خارجی همیشه به دنبال سایتهای معتبر هستند و تلاش میکنند تا با پرداخت پول از آنها لینک بگیرند، اما این عمل خطراتی را نیز به دنبال دارد و ممکن است گوگل این رفتار غیرقانونی آنها را شناسایی کند.

بک لینک Pbnنخستین قدم برای دارا بودن زنجیره ی پی بی ان، خرید بک لینک pbn دامنه است. اما خلاقیت وب مسترها همیشه چند قدم جلوتر از الگوریتم های گوگل عمل می کرد. در مرحله بعدی ، شروع به تقویت کردن صفحات مرحله اول می کنیم و بسته به اینکه به چند سطح و قدرت نیاز داریم ، این مراحل را ادامه می دهیم ، که تعداد لینک ها را به صورت سلسله مراتبی افزایش می دهد. شروع می کنیم به تولید محتوا ، می تونیم از سایت های زبان های دیگه کمک بگیریم و به وسیله ترجمه کردن مقالات و البته نوشتن برداشت خودمون از اون مقالات محتوای خوبی رو تولید کنیم .

دو زمان میتوانید از این روش استفاده بکنید.

از کجا شروع کنم ؟ بعد از ماه دوم میتوانید برای مطالبتان لینک سازی انجام دهید. دو زمان میتوانید از این روش استفاده بکنید. اگر توسط گوگل جریمه شوید به راحتی می توانید لینک ها را بی اثر بکنید. در این حالت باید گفت که احتمال اینکه شما PBN خود را از دست داده و با افت رتبه و اعتبار مواجه شوید بسیار زیاد خواهد بود.

اما آنها بوده اند دست ساز در طی سالیان متمادی توسط حرفه ای ها ساختار داده ایم آنها برای ایمنی مطلق و غیرقابل شناسایی بودن توسط حتی با تجربه ترین تحلیلگران بک لینک.

بقیه موارد در ادامه آموزش توضیح داده خواهند شد. در ادمه فاکتورهای غیر طبیعی بودن را بهتون توضیح خواهیم داد.

شما در نظر بگیرد که باید دامنه، هاست و یا حتی ip اختصاصی بخرید سپس سایتها را مدیریت کنید یعنی تولید محتوا و تقویت لینک سازی هم انجام بدهید. برای یافتن قطعات مشابه از جستجوی تصویر یا جستجوی ویدئوی گوگل استفاده کنید، البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که تنها با این پارامتر نمیتوان یک وب سایت را یک PBN تلقی کرد.

این سایتها از آنجا که محتوای خاصی نداشته و به کاربران سودی نمیرسانند، از نظر گوگل فاقد ارزش و اعتبار محسوب میشوند و لذا قرار گرفتن لینک شما در چنین سایتی نه تنها کمکی به بهبود رتبه سایتتان نخواهد کرد، بلکه حتی ممکن است باعث جریمه شدن سایتتان از سوی گوگل نیز بشود.

رقبا نمیتواند از شما تقلید بکنند زیرا سایتها متعلق به خود شماست. در نتیجه می تواند سایت شما را با سرعت بیشتری به رتبه های بالاتر برساند. اگر پی بی ان را در قالب یک تصویر گرافیکی بخواهیم بررسی کنیم، بهترین تصویر این دوچرخه سوار است .

2- سایت های PBN بهتر است دارای CDN باشند که بهترین گزینه این موضوع نیز کلودفلر میباشد. گفتیم PBN همان شبکه خصوصی وبلاگ است. برای حل این مشکل میتوانید دامنه ها را با نام افراد مختلف خرید کنید و یا اطلاعات whois را ببنید که البته این کار هم هزینه دارد و هم شک برانگیز است.

بعد از پایان مسابقه ممکن است برگزار کنندگان مسابقه به او شک بکنند یا شک نکنند. بهترین PBN شامل وبسایتهایی با بک لینک با کیفیت است. البته زود ناامید نشوید pbn انواع مختلفی دارد و شما بدون اینکه حتی نیاز باشد خودتان سایتی داشته باشید میتوانید pbn ایجاد کنید.

نویسنده بلاگ ها متفاوت باشد، یعنی همه بلاگ ها را با اسم خودتان نسازید. این قوانین چی هستن یا به بیان ساده تر گوگل چگونه پی بی ان ها را شناسایی می کند؟ منظور از تقویت تولید محتوای ارزشمند و لینک سازی برای لایه های پایین تر است. اگر زمان و انرژی صرف تولید و به روزرسانی بک لینک PBN را به تولید محتوای ارزشمند و تقویت سایت اصلی اختصاص دهیم، چه اتفاقی میافتد؟ سایت هایی که ما انتخاب می کنیم می توانند فعالیت آنها را کاهش دهند یا تمرکز آنها را بر روی محتوای سایت ما حذف کنند.

لینک سازی Pbn کلاه سئو

حتی اگر بک لینک های PBN نمرات خوبی در معیارهای سئوی خاص دارند، اما اگر توسط خزنده های وب کشف شوند، می توانند باعث جریمه شدن یا حذف شدن یک وب سایت از موتورهای جستجو شوند. آیا PBN در سال ۲۰۲۲ ارزش استفاده کردن دارد! این دوچرخه سوار با دوپینگ کردن زودتر از همه از خط پایان عبور می کند و قهرمان می شود. البته یک موضوع مهم در اینا وجود دارد و آن این است که اصلا مهم نیست کاربر به داخل PBN می آید یا نه و اگر بخواهیم بگوییم که هدف اصلی PBN چیست باید بگوییم که صرفا برای موتور های جست و جو مورد استفاده قرار می گیرد.