خرید گیفت کارت پلی استیشن

حالا شما اکانت playstation خود را لاگین کرده اید و مشخصات مربوط به حساب ، بازی های نصب شده و غیره را مشاهده می کنید. 12 – گزینه های بعد ، از شما اجازه اشتراک گذاری نام شما در PSN با دوستانتان را می خواهد و یا اینکه چه کسانی بتوانند پروفایل شما را مشاهده کنند ( شخصی سازی پروفایل ) که پس از انتخاب گزینه مورد نظر ، Next را بزنید. کار کردن با پلی استیشن راحت است، شما می توانید اشتراک 1 ماهه یا 3 ماهه یا یکساله بگیرید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن ۵

در صورتی که این دو کشور یکسان نبوده و مطابقت نداشته باشند، در هنگام ردیم یا همان شارژ اکانت به مشکل خواهید خورد و کارت خریداری شده قابل استفاده نخواهد بود. سپس کد گیفت کارت را کادر مورنظر وارد کنید تا گزینه Continue برایتان فعال شود. پس از وارد کردن کد پیغامی بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود که از شما سوال می پرسد، آیا قوانین را قبول دارید و با فشردن دکمه yes بلافاصله مقدار دلاری گیفت کارت به حساب شما اضافه می شود.

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن امکان شارژ حساب کاربری پلی استیشن را بدون نیاز به استفاده از کارت های اعتباری به وجود می آورد. کد گیفت کارت پلی استیشن خریداری شده را باید در کنسول و یا وبسایت سونی مطابق آموزش های وبسایت آل کی وارد کنید. معمولاً گیفت کارت ها دارای یک کد ۱۲ رقمی است که مخصوص شارژ کردن حساب پلی استیشن سونی است. خرید گیفت کارت و استفاده از آن می تواند در صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه های افراد موثر باشد. با شارژ اکانت امکان خرید چندین هزار بازی از فروشگاه پلی استیشن فراهم می گردد.

خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس

اما کنسول های دیجیتال به دلیل امکان خرید اشتراک از اکانت های قانونی دسترسی به بازی های بیشتر را فراهم می کند. مهمترین مزیتی که گیفت کارت برای گیمرها دارد، ارائه تمام خدمات و بازی های فروشگاه پلی استیشن است و در واقع با این گیفت کارت می توان به جای کارت اعتباری خرید کرد. همه گیفت کارت ها ازمحصولاتConsole ,PS3و PS4 پشتیبانی می کنند. در حال حاضر انواع مختلف گیفت کارت برای کشورهای اروپایی و آمریکا و امارات ارائه می گردد که هر کاربر متناسب شرایط خود می تواند اقدام به خرید آنها کند.

خرید گیفت کارت پلی استیشن ۴

گیفت کارت باز وب سایت عرضه و خرید گیفت کارت ارزان در ایران است که به شما امکان خرید گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت اپل را در کنار سرویسهای بازی نظیر ps4 و ایکس باکس را ارائه میدهد.ر گیفت کارت باز میتوانید به صورت مستقیم اقدام به خرید گیفت کارتهای مختلف کرده و از طریق راههای دیجیتالی، به صورت آنی کد گیفت کارت را دریافت کنید و از آنها برای شارژ اکانت خود استفاده کنید. گیفت کارت پلی استیشن استور یک کد شارژ ۱۲ رقمی می باشد که بلافاصله بعد از خرید برای شما نمایش داده میشود.

محصولاتی که با گیفت کارت پلی استیشن نتورک میتوانید خرید کنید شامل بازی، تم های کنسول، سکه ها و خریدهای درون بازی های پلی استیشن، وی باکس فورتنایت و تمام محصولات مجازی فروشگاه آنلاین سونی می باشد. با Subscribe کردن در کارت پلی استیشن پلاس گیمرها تجربه 2 بازی رایگان در هر ماه را دارند که در هرسال مجموعا به 24 بازی جذاب دسترسی خواهند داشت. برای استفاده کردن از برخی بازی های پلی استیشن باید حتماً اقدام به خرید گیفت کارت پلی استیشن کنید. گیفت کارت پلی استیشن استور مانند پول به اندازه مبلغ خریداری شده به حساب شما اضافه خواهد شد(اگر قبلا حساب خود را شارژ کرده باشید به مبلغ قبلی اضافه میشود).

همه کاربران و گیمرهای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ می دانند که برای دسترسی به بازی های خاص باید با استفاده از این گیفت کارت، بازی را خریداری کرده؛ تا بتوانند به امکانات داخل آن دست پیدا کنند. این کمپانی برای انجام هرچه بهتر بازی ها و دسترسی کاربران به تمامی امکانات و بازی های جدید، با راه اندازی یک فروشگاه پلی استیشن همه این امکانات را در اختیار آنها قرار می دهد. انواع گیفت کارت پلی استیشن آمریکا، گیفت کارت پلی استیشن انگلیس و گیفت کارت پلی استیشن امارات جزء بهترین گیفت کارت هایی است که به آسانی در دسترس کاربران پلی استیشن قرار می گیرد و امکان تهیه آنها در مبالغ متنوع وجود داشته، به همین جهت افراد زیادی می توانند آن را تهیه کنند.

با گیفت کارت پلی استیشن استور (پلی استیشن نتورک سابق) شما می توانید حساب کاربری خودتان در کنسول های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ را شارژ کنید و با آن از فروشگاه آنلاین سونی خریداری کنید. گیفت کارت گوگل پلی که محصول شرکت گوگل بوده و به افراد اجازه می دهد برنامه ها و داده های مورد نظر خودشان را از Google Play Market تهیه کنند. اعتبار داخل یک کارت PSN را می توانید درون حساب کاربری شبکه پلی استیشن خود واریز کنید و می توانید آن را در کیف پول پلی استیشن خود بیابید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان

در هر سری با تغییرات و ویرایش هایی که بر روی لوح ویژه آن ایجاد شده، بازی های پیشرفته تری را پوشش می دهد. فروشگاه پلی استیشن استور همه ی کنسول های پلی استیشن 3، کنسول PSP، کنسول PS ViTA و کنسول PS4 را که اکانت PSN انگلیس پوند دارند، پوشش و پشتیبانی می کند. خرید گیفت کارت psn امریکا یا همان گیفت کارت برای پلی استیشن می باشد که شرکت سونی برای خرید محصولات فروشگاه پلی استیشن عرضه کرده است.این امکان از عرضه پلی استیشن ۴ عرضه شده است. بنا به همین استقبال، برخی از فروشگاهها گیفت کارت پلی استیشن و دیگر محصولات شرکت سونی را با قیمت بیشتری به مشتری عرضه میکنند.

خرید گیفت کارت پلی استیشنپس اگر جزو افرادی هستید که همیشه دنبال تجربه بازیهای جدید و به روز بازار هستید و دوست دارید از نظر اقتصادی هزینه کمتری داشته باشید، پیشنهاد میکنیم از اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس استفاده کنید. هرچیزی که درباره خرید گیفت کارت پلی استیشن نیاز دارید در فروشگاه آل کی موجود می باشد. گیفت کارت پلی استیشن : PSN یا Playstation Network از اسمش مشخص هستش که به شما اجازه و دسترسی به فضای نتورک یا فروشگاه شرکت سونی را میدهد که قابلیت خریداری از فروشگاه یا Store سونی را دارید و میتوانید بازی ، موزیک ، فیلم و …

منبع خرید گیفت کارت پلی استیشن : https://dicardo.com/giftkatcategory?giftkartid=5