راهنمای سفر آخر هفته تابستان: اوشن سیتی، مریلند

*این مکالمه ای است که توسط من از طرف KAYAK نوشته شده است. نظرات و متن همه مال من است.

من اخیراً تصمیم گرفته ام که زمان آن رسیده است که سفرهای بیشتری را به خانه انجام دهم. چند مکان در لیست سطل سفرهای محلی من وجود دارد که من کاملاً باید از آنها خط بزنم. من فکر می کنم همه ما ممکن است یک یا دو مکان درست مانند آن داشته باشیم. می دانید، به طرز مضحکی نزدیک و فوق العاده محبوب است، اما شما هنوز به آنجا نرسیده اید. برای من، آن مکان اوشن سیتی، مریلند است. بنابراین وقتی دیدم که طبق راهنمای هکر سفر تابستانی KAYAK به عنوان پنجمین مقصد محبوب آخر هفته تابستان در ایالات متحده فهرست شده است، فهمیدم که باید برنامه ریزی سفر را شروع کنم.

Ocean_City_MD_historical_marker

اگر به دنبال برنامه ریزی برای تعطیلات آخر هفته تابستانی خود هستید، راهنمای “TravelHacker” KAYAK را بررسی کنید. فهرستی از 10 شهر که بر اساس داده‌های کاربران KAYAK جزو محبوب‌ترین مقصدهای آخر هفته برای سفر آخر هفته تابستان هستند، ارائه می‌شود. همچنین میانگین نرخ بلیط هواپیما را بر اساس ماه ارائه می‌کند، به شما می‌گوید بهترین زمان برای رزرو هر مقصد چه زمانی است و نکات جالب سفر را در بر می‌گیرد. با یک راهنمای آسان، تا حد زیادی توانایی شما در برنامه سفر را ساده می کند. مطمئن نیستید تابستان امسال کجا بروید؟ این راهنمای شماست! خیلی باحاله، درسته؟

9568122356_647b854459_z

بنابراین، پس از خواندن راهنمای سفر هکر کایاک اوشن سیتی مریلند، تصمیم گرفتم توپ را در دست بگیرم و یک برنامه سفر آخر هفته تابستانی Ocean City، MD ایجاد کنم. می خواستم در مورد اوشن سیتی تحقیق کنم و اهداف سفرم را به صورت مکتوب بیان کنم. KAYAK در واقع یک ابزار برنامه ریزی عالی به نام Trips دارد که من برای ایجاد برنامه سفر خود استفاده کردم (فقط رسیدهای رزرو خود را ایمیل کنید – صرف نظر از اینکه کجا رزرو کرده اید [email protected] و KAYAK آنها را در یک برنامه سفر – به صورت رایگان برای شما سازماندهی می کند. اگرچه هنوز آنجا نرفته‌ام، اما توانستم دقیقاً آنچه را که می‌خواهم برای اولین آخر هفته‌ام در OC انجام دهم مشخص کنم.

Ocean_City_MD_Boardwalk_August_2009_1

شهر تفریحی Ocean City که در سال 1875 تأسیس شد، همانطور که می توانید تصور کنید به دلیل ساحل و 2.5 مایلی پیاده روی تاریخی خود مشهور است. هر سال 8 میلیون بازدید کننده دارد و یکی از محبوب ترین مقاصد تعطیلات سواحل شرقی است. اگر دوست دارید نزدیک آب باشید، این مکان برای شماست.

مسافرخانه_روی_اقیانوس

USA Today مرتباً رتبه بندی کرده است پیاده‌روی اوشن سیتی به‌عنوان یکی از «بهترین پیاده‌روی‌ها برای غذا» و در بین «10 پیاده‌روی برتر برای بازدید در ایالات متحده» رتبه‌بندی شده است. جغرافیای ملی. کسی گفت غذای عالی؟ من خیلی وارد هستم!

14009423863_917897a297_z

علاوه بر استراحت در ساحل و گشت و گذار در پیاده‌روی، می‌خواستم در اوشن سیتی چند کار کمی غیرعادی انجام دهم. اشتباه نکنید، من به اندازه دختر بعدی عاشق مینی گلف و پارک های آبی هستم، اما آن مکان ها می توانند منتظر بمانند. اوشن سیتی قطعا رویای عاشقان ورزش های آبی است، از موج سواری گرفته تا جت اسکی و سفر با قایق ماهیگیری. اما، در برنامه سفرم به اوشن سیتی، برای یک کلاس تخته پارویی ایستاده صبحگاهی وقت گذاشتم (نمی‌توانم صبر کنم!).

1421066611_orig

روز یکشنبه برای یک قایق سواری به جزیره Assateague در نزدیکی آن وقت گذاشتم تا نگاهی اجمالی به اسب‌های وحشی معروف جزیره بیاندازم. اعتقاد بر این است که این اسب ها بازماندگان یک کشتی اسپانیایی هستند که در سواحل غرق شده است. کاری که همیشه دوست داشتم انجام دهم.

wild-assateague-island-ponies-1462543773zdq

در مورد رستوران ها، به نظر می رسد اوشن سیتی انتخاب های بسیار خوبی دارد. من رستوران‌هایی را انتخاب کردم که نظرات و منوهای عالی داشتند. و چه کسی می تواند در برابر برخی از سیب زمینی سرخ شده داغ و تازه مقاومت کند؟

فرنچ_فرانسه_مریلند

بنابراین، در اینجا برنامه سفر برای تعطیلات آخر هفته تابستانی در Ocean City، MD است که من با KAYAK Trips ساخته‌ام. برای هر کسی که به Ocean City، MD رفته است و پیشنهادی دارد، لطفاً در زیر نظر دهید. ما دوست داریم شما را به اشتراک بگذارید نکات سفر اوشن سیتی مریلند! کایاک_برنامه_آخر هفته طولانی