گروه صنعتی ایران اتومبیل به جهت محصولات تازه خود پیشرانه TU5P را به تیتر نسل جدید موتور TU5 طراحی کرده می باشد که این پیشرانه حال علاوه بر این که از قدرت و گشتاور بیشتری بهره میبرد، مصرف سوخت کمتری را هم به همراه خواهد داشت. ولی در یاد داشته باشید که تعیین میل سوپاپ مطلوب کاملا به قدرت تنفسی سرسیلندر یا همان حجم هوای عبوری سرسیلندر (CFM سرسیلندر) بستگی دارد و فلسفه “هرچه بزرگتر، بهتر” در آیتم میل سوپاپ ممکن است سرانجام تماما معکوس به همپا داشته باشد. به گفته کشورایران ماشین موتور TU5 پلاس نسل تازه موتور TU5 و ارتقا یافته از نظر قدرتی همپا حیاتی کمتر مصرف سوخت میباشد و منطبق برآخرین استانداردهای زیست محیطی است. در دور موتور های پایین تغریبا نیمی از سوپاپ ها از کار می افتند در نتیجه هوای کمتری وارد موتور شده و مصرف سوخت کمتر می گردد و در بدور موتور های بالای ۳۰۰۰ بدور در دقیقا کلیه سوپاپ ها فعال شده و موتور توان و قدرت نو ای می یابد. ضمن اینکه چنانچه بیشینه گشتاور در دور پایینتری به دست میآمد هم مصرف و آلایندگی کمتری را شاهد بودیم و نیز جاذبه ماشین در دورهای ذیل خوب تر بود. بهتر هست از رادیاتور افترمارکت و فنهای خنککنندهی دوربالا استعمال شود. توربوی GT30 برای این مراد خوب تر است. موتور TU5 حساس دو میل سوپاپ که ۱۶ سوپاپ را باز و بسته می نمایند می باشد، البته هیچ گونه در دست گرفتن هوشمندی برای محل ورود و خروجی هوا و دود وجود ندارد. از همین رو مسیرهای محل ورود هوا و خروجی دود را طی فرایندی پایین تیتر پورت و پولیش به میزان مشخصی گشادتر و باطن آنها را صیقلی میکنند تا هوا به راحتی وارد و مهم کمترین حصر ممکن از آن بیرون شود. اساسی پرداخت آنلاین وجه پیشنهاد از ضمانت رجوع و برگشت وجه برخوردار می شوید. قبل از هر چیز از شما دعوت می کنم شبکه یوتوب کارنوتر را مشترک شوید. در نتورک یوتوب کارنوتر در مورد شناخت قطعات خودرو، حفظ و تعمیر ماشین به گویش بی آلایش محتوای ویدئویی ایجاد میکنم، که حتما به کار شما خواهد آمد. در غیر اینصورت به جداره سیلندر آسیب وارد می شود و هزینه تعمیر و بده بستان سیلندر هم افزوده می شود. در غیر اینصورت صدمات جدی به موتور و سیلندر وارد می شود. در غیر این رخ نه تنها توان ایدهآل مورد نظر حاصل نمیشود، بلکه ممکن می باشد به پیشرانه زخم جدی وارد شود. این سیستم میتواند در کل دورهای موتور زمانه بندی سوپاپها را سوای دقت به حالت پیستون در اختیار بگیرد و به همین ترتیب سوپاپها میتوانند به صورت مستقل باز و بسته شوند. براین اساس دهانه حلقه ها را به رخ بسته نمی سازند و یه خرده فاصله در آن در لحاظ می گیرند. قطر دهانه و کورس پیستون این پیشرانه ۱۶ سوپاپه با دو میلسوپاپ در بالا به ترتیب برابر با ۷۸.۵ میلیمتر و ۸۲ میلیمتر هست و بر طبق آنیک نمونه دیزلی هم ساخته شده است. رینگهای پیستون از جنس چدن خاکستری ساخته میشوند، چون فلزی هست مقاوم که در برابر گرما حساسیت کمی از خویش نشان میدهد و همینطور اساسی قابلیت و امکان ارتجاعی خوبی میباشد. یکی از از مهمترین قسمتها در موتور، سرسیلندر میباشد. دوست دارید اینبار شما در پشت فرمان یکی از از آنها نشسته باشید و دیگران از شما فیلم و کلیپ بگیرند؟ کارشناسان این گروه جوابگوی سؤالات و درخواست های شما دوستان عزیز خواهند بود. قیمت های نمایندگی فروش نسبت به دکان های لوازم یدکی مطلوب تر خواهد بود. لیست ارزش خرید همین محصولات کلیدی حذف واسطه های فروش فراوان مطلوب و اقتصادی خواهد بود. حرکت خطی بالا به زیر آن هم منشاء نیروی موتور است به این ترتیب که اصلی ذیل داخل شدن بر اثر فشار گازهای ناشی از احتراق داخل سیلندر نیروی تولید شده از انفجار هوا و سوخت را به بخشهای دیگر موتور منتقل میکند. میل لنگ، شکلی تقریباً میله مثل دارااست و از فرآورده فولادی تنظیم می شود تا در در مقابل فشار زیاد و تماس مداوم کلیدی گرما، مقاومت حتمی را داشته باشد. نیاز به رگلاتور تهیه و تنظیم شوندهی فشار سوخت دارید. بسته به میزان بوست نیاز به شمع موتور اهمیت درجهی متفاوت دارید. می بایست در چنین شرایطی رادیاتور را مهم آب خنک کرد و پس از کاهش دمای موتور آن را خاموش کرد. از طرفی باید قابلیت و امکان انتقال حرارت مطلوبی داشته باشند و حرارت را از پیستون به سیلندر منتقل کنند. به طور مثال : روغن رسانی، مراقبت از برخورد پیستون اصلی بدنه، انتقال حرارت،آب بندی میان سیلندر و پیستون،جلوگیری از اصطحکاک،کاهش تراز تماس در بین پیستون و جداره سیلندر و… کلیپهای کلکل ۲۰۶ های ایرانی حیاتی پرشتابهای بازار را دیدهاید؟ درصورتیکه دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به اخذ اطلاعات بخش اعظم در مورد پیستون هورنت tu5 لطفا به بازدید از وب تارنما ما.