کرم لایه بردار قوی برای لک صورت چه مارکی خوبه بگیرم؟

که در این مقاله به بررسی لایه برداری شیمیایی و محصولات مربوط به آن خواهیم پرداخت. یکی از برندهای محبوب لوازم آرایشی و بهداشتی برند ایو روشه است .فرمولاسیون این برند بر پایه مواد گیاهی است و مواد شیمیایی آن کرم لایه بردار گیاهی بسیار اندک است. نحوه استفاده از اسکراب چگونه است ؟ حتی مشخص نیست از کجا به دست من رسیده واین من رو یکمنگرانکرد. پوست ما روزانه به طور معمول میلیاردها سلول را از دست خواهد داد. فرمولاسیون آن فاقد صابون ، روغن و چربی است .شما با استفاده ی روزانه این اسکراب لایه بردار ، تمام آلودگی ها را از صورت خود پاک می کنید و بدون آسیب به پوست خود ، لایه ای که سلولهای مرده و آسیب دیده ی پوست است به طور کامل و ملایم پاکسازی می کنید.این کرم لایه بردار پوست باعث می شود دانه های سرسیاه و لکه ها کاملا از پوست شما از بین برود.

روزانه یک بار به مدت 2 هفته و پس از آن دوبار در روز تا حد قابل تحمل روی صورت استفاده کنید.ممکن است پس از استفاده سوزش خفیف و گذرا ایجاد شود. کرم لایه بردار AHA 10% درماتیپیک فرموله شده با ترکیبی از آلفا هیدروکسی اسید های معروف در غلظت مناسب و pH متعادل است. محصولی با ترکیبی سحرآمیز از عصاره شیرین بیان ، روغن همیشه بهار ، ویتامین A ,… این اسیدها شامل گروهی از اسیدهای محلول در آب هستند که معمولاً از میوههای قندی استخراج میشوند.

در لایه برداری شیمیایی معمولاً از اسیدهای ضعیف، رتینول و آنزیمهایی برای لایه برداری پوست استفاده میشود. روش هایی که برای این منظور استفاده می شوند شامل دو روش مکانیکی و شیمیایی هستند. بنابراین برای این پوستها توصیه میکنیم از روشهای مکانیکی لایه برداری و اسکرابها استفاده شود. بله؛ در روش های مکانیکی از فیبرها و پارچه های ضخیم، پوست بادام یا زردآلو، اسفنج، برس و بخش های خشک و فیبری گیاهان برای این منظور استفاده می شود. این محصول حاوی AHA با لایه برداری، افزایش سنتز کلاژن و الاستین و رطوبت رسانی عمقی باعث جوانی، شادابی و شفافیت پوست می شوند و علائم پیری زودرس را از بین میبرند.

علاوه بر این، استفاده مرتب از این محصول از طریق تحریک کردن ملایم پوست می تواند سرعت نوسازی پوست و نیز ساخت طبیعی کلاژن و الاستین را افزایش داده و اثرات درمانی خود را بر جای گذارد. کرم لایه بردار ملایم و ضدلک قوی جی پلار دارای آلفا هیدروکسی اسید بدست آمده است و به همین دلیل می تواند از طریق لایه برداری ملایم موجب از بین رفتن لک و تیرگی های پوستی شود. ضمنا این محصول علاوه بر لک و تیرگی، موجب از بین رفتن خطوط و چروک های پوست نیز می شود. اسکراب صورت فاربن حاوی حاوی دانه های اسکراب زردآلو جهت لایه برداری ملایم پوست می باشد جهت پاکسازی عمیق پوست، برطرف کردن جوشهای سر سیاه استفاده می شود و خشکی پوست را از بین برده و باعث نرمی و لطافت به پوست می شود .