از XU7 ایرانخودرو بیشتر بدانیم

به محض این که راننده به وضعیت رانندگی آهسته و منظم “اروپایی” تغییر‌و تحول می کند، C4 تنها احساسات مثبت ساخت می کند. زمان یکسان سازی و کمتر هزینه ها قوانین خودش را دیکته می کند و درحال حاضر سیتروئن هاچ بک های جامد اروپایی ساخت می کند. ولی حیاتی ترین چیز این است که ماشین حدود 10 ثانیه برای شتاب 80 به 120 کیلومتر در ساعت نیز صرف می کند. کلیدی دقت به احساس خودم و کلیدی توجه به میزان گیری همکاران در تحقیقات خودرو، C4 به جهت دو ثانیه دیگر به “صدها” عجله می دهد. فرانسوی ها ادعا می نمایند که عجله پاسپورت از 0 تا 100 km در ساعت 12.5 ثانیه است. توجه پدال ترمز بالاست و نیروی شتاب منفی آن به لطف فی مابین چرخ ها تقسیم می شود. همین راه و روش به ساخت محصولی کمک مینماید که اهمیت نیازهای وسیعترین مخاطبان ممکن از مصرفکنندگان دیدنی باشد و اهمیت آن مطابقت داشته باشد. در این ۱۸ سال بارها تماشا کرد ه ایم خریدار یک‌سری روز پس از خرید قطعه ارزان دوباره به سراغ متاع اساسی آمده است. همین اتومبیل در ارتفاع ۱۸ سالی که از معرفی دسته اولیهی آن گذشته، بوسیله خودروسازهای کشورهای مختلف، شکلها و تغییرهای نسبتا زیادی را به خود گرفته و حتی مدل سدان آن نیز کلیدی عنوان ۲۰۶ SD کلیدی همکاری ایرانخودرو و پژو روانهی بازارها شده است. پیشرانه- یکی از راههای فروش بالاتر یک خودرو، عرضه آن حساس تجهیزات رفاهی و فنی متنوع است تا بهاینترتیب بتوان ردههای متعدد سنی و طیف گستردهتری از خریداران را راضی کرد. پژو پارس جنس کشور‌ایران اتومبیل یک عدد از فیس لیفت­ های خودرو پژو 405 می باشد که در دهه 1380 در کمپانی ایران اتومبیل در آغاز اصلی اسم پرشیا و آن‌گاه اساسی نام پژو پارس عرضه شد. پیشرانه TU5 در واقع یکی از از پیشرانههایی میباشد که ایرانخودرو در ظاهر علاقهی خاصی به استفاده از آن پیدا کرده! پژو ۲۰۶ به جهت اول بار در سال ۱۹۹۸ در قالب یک خودروی سوپرمینی روانهی بازارها شد و ساخت آن توسط خودروساز فرانسوی تا سال ۲۰۱۰ هم ادامه داشت. البته یک عارضه جانبی هم وجود دارد – C4 منحصر به فرد به فرد خود را از دست داده است. اما کلیدی همهی اینها تولید ۴۰۵ بعد از گذشت ۲۰ سال هنوز هم ادامه یافته و این تولید طلانیمدت، آن را در جایگاه پرشمارترین خودروی تاریخ کشور‌ایران بعد از پراید قرار دیتا است. احتمالا کلام از پژو ۲۰۶ و ۴۰۵ اندکی تکراری به لحاظ آید. همه اینها به جهت افزایش قابلیت و امکان اطمینان “ماشین” در لحاظ گرفته شده بود. ازدحام شهری به ندرت به شما اذن می دهد اهمیت شتاب بالا عجله بگیرید، البته در بزرگراه می توانید سرعت خاصی را ارتقا بدهید و با وقار آن را مراقبت کنید. اما در مورد آزمایش C4، که بخش اعظمی از سیستمهای آن به وضوح به جهت پتانسیل دینامیکی فراتر طراحی شدهاند، حس استفاده از این جعبه AT8 “متفکرانه” تردیدهای قابل توجهی را تولید میکند. بیایید ببینیم “ربات” شش سرعته Aisin، کارگزاری شده بر روی نسخه دیزلی C4 E-HDi، که آزمایش آن به زودی در صفحه ها پورتال ما ظاهر می شود، به چه صورت به پدال گاز و همچنین در 1.6 THP واکنش نشان می دهد. نخست به تاریخچه و سیر دگرگون سازی دو ماشین میپردازیم و در غایت نیز پایانی مدلهای موجود از آن‌ها را که از پیشرانهی TU5 بهره می برند مورد دقت قرار می‌دهیم و دارای توضیحاتی پیرامون پیشرانهی TU5 و مزایا و معایب آن و کارکرد آن‌ها در دو ماشین گزارش را به اتمام خواهیم رساند. مقایسهی اجمالی دو گزینه از باسابقهترین محصولات ایرانخودرو خوا‌هیم پرداخت؛ پژو ۲۰۶ هاچبک تیپ ۶ و ۴۰۵ اس ال ایکس اساسی پیشرانهی tu5. پلتفرم اولیهی پژو ۴۰۵ ابعاد برای طراحی خودروهایی همچون پژو پارس و سمند هم گزینه استعمال واقع شد و همچنین اتومبیل های پژو RD حیاتی پیشرانه اشاره گر و همچنین روآ هم از بر روی به عبارتی پلتفرم اولیه در مقاطعی تولید شدهاند. سهم اکثر کیفیت پایین پژو پارس سال قسمت کابین خودرو شده است. یک دوم، دو، سه – تردید و تردید در آیتم ایمنی مانور انجام شده در درحال حاضر حاضر وجود داراست – و آنگاه ماشین در غایت شروع به سبقت گرفتن از حمل و نقل عبوری می کند. و هر دو حافظه باطن خویش میکرو کنترولر می باشد که کلیدی یک موفقیت منحصر به اسم Tricore قابل برنامه ریزی میباشند . در مثال های فعلی پژوپارس از طراحی داشبورد سوناتا به کار گیری شده و در میان مردمان نیز گهگاه به اسم “پژوپارس داشبود سوناتایی” موتور tu5 ویکی پدیا شناخته می شود.