بهترین دندانپزشک های تهران – لیست 10تایی

پیدا کردن دندانپزشک در شهرهای بزرگی مانند تهران بسیار دشوار است؛ و اگر برای حل مشکل دندان خود به متخصص نیاز داشته باشید، باید بهترین دندانپزشک های تهران را پیدا کنید. پس اگر از طرفداران موسیقی دکتر آمری هستید، می توانید به کلینیک ایشان رفته و اینبار از تخصص او در دندانپزشکی لذت ببرید.

دکتر پور اقدم از دندانپزشکان معروف تهران در حوزه جراحی های ایمپلنت و لثه هستند. بالاترین کیفیت درمانهای ایمپلنت با بکارگیری بهترین مواد و تجهیزات در محیطی آرام و دلنشین. خدمات: ایمپلنت های دندانی، اصلاح طرح لبخند، لامینیت سرامیکی و کامپوزیتی، روکش دندان، بلیچینگ و … در این کلینیک انواع خدمات مرتبط با دندانپزشکی انجام می شود؛ از جمله: انواع خدمات اورژانسی دندانپزشکی، ارتودنسی ثابت و متحرک، انواع ترمیم ها، سفید کردن دندان ها با لیزر، ترمیم دندان ها با اشعه، ترمیم دندان ها با مواد همرنگ، ردیف کردن دندان ها بدون ارتودنسی و تراش، ساخت بریج بدون تراش دندان ها، بریج های کامپوزیتی، کاشت دندان، جراحی لثه، پیوند لثه، جراحی دندان عقل، رادیوگرافی پری اپیکال، خدمات دندانپزشکی کودکان، عصب کشی و انواع درمان ریشه، انواع روکش، فیشورسیلنت (پیشگیری از پوسیدگی دندان ها)، انواع لمینیت، اصلاح طرح لبخند، درمان بدرنگی و بدشکلی دندان ها، فلوراید تراپی، بروساژ، پالپوتومی، استئوتومی، فرنکتومی و ژنژیوکتومی.

چک آپ کلی ایمپلنت، لمینت و کامپوزیت، جراحی لثه و دندان عقل از دیگر خدمات این دندانپزشک خوش اخلاق است. در این لیست سعی کردیم بهترین دندانپزشکان تهران را به شما معرفی کنیم. در ادامه لیست خود، به سراغ یک دندانپزشک سرشناس در تهران با رزومه کاری بسیار قوی خواهیم رفت. رفتن به دندانپزشکی به خودی خود با ترس و استرس همراه است و تنها دندانپزشکی خوش اخلاق و باحوصله همچون دکتر بشارت می تواند به شما در غلبه بر این شرایط روحی نامساعد، کمک کند.

این دندانپزشک متخصص، انواع خدمات زیبایی دندان مثل لمینیت زیبایی، اصلاح نامرتبی و فاصله بین دندان های جلو، جرم گیری، ارتودنسی ثابت و متحرک را نیز انجام می دهد. این کار باعث می شود تا خیال شما از بابت سلامت دندان هایتان راحت شود. در این صفحه شما میتوانید لیست بهترین پزشکان متخصص دهان و دندان را مشاهده نمایید. شما می توانید تجربه های خود را در بخش دیدگاه ها برای ما نوشته و دندانپزشک متخصص خود دندانپزشکی زاگرس را معرفی کنید. دکتر بشارت در کلینیک خود، انواع خدمات تخصصی دندانپزشکی و کاشت دندان را انجام می دهد.