مناطق تحت درمان با ژل رووفیل

چین و چروک ها و خطوط ظریف در پیشانی، لب ها، نواحی اطراف دهان و دور چشم، گردن و دست ها – Fine، Plus و Ultra می توانند خطوط، چین و چروک های با شدت های مختلف مانند چین های بینی و خطوط ماریونت را درمان کنند.

کاهش حجم در گونه ها یا ناحیه زیر چشم – پلاس و اولترا می توانند حجم را به این نواحی بازگردانند و ظاهر گود رفته و گونه ها را به حداقل برسانند.

لب – لب ها را با پلاس یا اولترا تقویت کنید.

فک و چانه – خطوط صورت را با پلاس یا اولترا دوباره تعریف کنید.

پل بینی – پلاس یا اولترا با صاف کردن برجستگی ها و تیز کردن بینی به بازتعریف پل بینی کمک می کند.

ژل رووفیل چگونه کار می کند؟

با گذشت زمان، عوامل خارجی مختلفی مانند سن، آلودگی، رژیم غذایی و سبک زندگی ممکن است باعث پیری زودرس پوست شوند. شاخص های معمولی پیری پوست مانند خطوط ریز و چین و چروک، کاهش حجم صورت که منجر به گود رفتن چشم ها و استخوان های گونه می شود، و پوست کم آب و کدر همگی منجر به ظاهری ضعیف و فرسوده می شوند. رووفیل با بازگرداندن حجم از دست رفته به صورت، به کاهش اثرات پیری زودرس کمک می‌کند، که به صاف کردن فیزیکی پوست برای اصلاح فرورفتگی‌ها کمک می‌کند و در عین حال پوست را سفت می‌کند تا ویژگی‌های صورت را دوباره تعریف کند.

این پرکننده های پوستی حاوی اسید هیالورونیک و یک مجموعه پپتیدی اختصاصی هستند که به رشد کلاژن کمک می کند. مجموعه پپتیدی از “پپتیدهای بیومیمتیک” تشکیل شده است که الیگوپپتیدهای مصنوعی هستند که توسط Caregen برای تقلید از عمل محرک های طبیعی عوامل رشد در بدن ایجاد شده اند. مطالعات آزمایشگاهی نشان می‌دهند که این پرکننده‌ها به طور مثبت کلاژن و اسید هیالورونیک بومی را در سلول‌های فیبروبلاست انسان تنظیم می‌کنند (یعنی رشد را تقویت می‌کنند).

پرکننده های پوستی آکواشین، نوعی مزوتراپی هستند که هدف آن احیای پوست با بهبود ساختار پوستی آن است. AquashineBR به طور ویژه برای روشن کردن و به حداقل رساندن مشکلات رنگدانه مانند لکه های افزایش سن و رنگ ناهموار پوست فرموله شده است.

جزئیات درمان

تزریق رووفیل فقط توسط یک پزشک آموزش دیده و دارای مجوز انجام می شود. این روش به خودی خود زمان کوتاهی برای تکمیل نیاز دارد – در کل حدود 30 تا 90 دقیقه.

قبل از شروع درمان، ضروری است که تاریخچه پزشکی گذشته بیمار را یادداشت کنید و او را به طور کامل از نتیجه مورد انتظار، اقدامات احتیاطی و عوارض جانبی احتمالی که ممکن است از این روش به وجود بیاید آگاه کنید.

در صورت لزوم، برای راحتی بیمار، قبل از تزریق از بی حسی موضعی استفاده کنید. ژل را در نواحی مشخص شده برای درمان تزریق کنید، گهگاهی برای ارزیابی نتایج آن را متوقف کنید. درمان های نگهداری باید برای حفظ اثرات انجام شود.

ماندگاری ژل رووفیل چقدر است؟

با فرمولاسیون ثبت اختراع آن که از نظر بالینی ثابت شده است نتایج طولانی‌تری نسبت به رقبای خود ارائه می‌دهد، این برند از پرکننده‌های پوستی بهترین ارزش را در مورد هزینه درمان ارائه می‌کند. انتظار می رود که درمان با یک بار تزریق ژل رووفیل به طور معمول 10 ماه تا 1 سال طول بکشد.

نکات ایمنی

این پرکننده‌ها تحت آزمایش‌های گسترده و جامعی قرار گرفته‌اند تا جنبه‌های مختلف ویژگی‌های زیست‌سازگاری آن، از جمله تست‌های عقیمی، اندوتوکسین، حساس‌سازی پوست، سمیت حاد، واکنش‌پذیری داخل پوستی، سمیت سلولی و کاشت طولانی‌مدت (12 هفته‌ای) زیر پوستی مورد بررسی قرار گیرد. نتایج حاصل از این آزمایش‌های متعدد مثبت بود، با بهبود بافت در اکثر موارد بالینی و هیچ عارضه‌ای که نیاز به درمان پزشکی داشته باشد مشاهده نشد.

در مطالعات بالینی انجام شده بر روی این محصولات، عوارض جانبی بسیار کمی گزارش شده است. برخی از عوارض معمولی شامل تورم، درد یا قرمزی در محل تزریق است. این عوارض باید در عرض 1 هفته فروکش کنند، در صورت تداوم این عوارض، بیمار باید فورا به دنبال مراقبت های پزشکی باشد.

زمان بهبودی

هیچ زمان بهبودی در ارتباط با این نوع درمان وجود ندارد. بیماران شما می توانند به محض اتمام درمان، فعالیت های عادی روزانه خود را از سر بگیرند.

هزینه ژل رووفیل

قیمت هایی که بیماران انتظار دارند برای این نوع درمان بپردازند بسته به نوع محصول، حجم مورد استفاده، پزشک و منطقه جغرافیایی متفاوت است. هزینه متوسط ​​درمان پرکننده پوستی 644 دلار برای هر سرنگ است.