آموزش طراحی سایت رایگان از صفر تا صد

شما با دانلود فیلم آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان، به دور از حاشیه ها و مقدمات خسته کننده، در گام های کوتاه و سریع به یک وردپرس کار حرفه ای تبدیل می شوید. ۷ – وردپرس انعطاف پذیر است : قصد طراحی وبسایت در چه حوزه ای را دارید؟ از طرف دیگه طراحی سایت بدون کدنویسی هم نیاز به کسب تخصص دارد نحوه اجرای بسیاری از پروژه های طراحی سایت اینگونه است که اول یک قالب آماده متناسب با موضوع وبسایت انتخاب میکنید و سپس بخش هایی که نیاز به شخصی سازی دارد را با کدنویسی تغییر میدهیم حالا نکته اینجاست اگر شما مهارت های طراحی سایت بدون کدنویسی را داشته باشید میدانید که برای هر پروژه ای از چه نوع قالبی باید استفاده کنید نحوه کار با قالب های آماده مختلف و همچنین تنظیمات مختلفی که در قالب های آماده وجود دارد را میشناسید.

اگر بخواهید یک وبسایت (آموزشی، کسب و کار، فروشگاه و …) راه اندازی کنید حتما باید از یک برنامه که محتوای مدنظرتان را در آن بنویسید استفاده نمایید (که به آن برنامه مدیریت محتوا می گویند). اگر لازم است که فایلها را در وبسرور آپلود کنید، از یک کلاینت FTP استفاده کنید. ظاهر زیبا: در سطح اینترنت هزاران قالب مخصوص وردپرس وجود دارد که شما میتوانید انتخاب کنید و روی سایت خود پیادهسازی کنید. حالا کافی است که نام دامنه ای که خریده اید را در آدرس بار مرورگر بزنید تا صفحه تنظیمات وردپرس باز شود. برای استفاده از دانلود فیلم آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان همین حالا وارد وب سایت مجتمع فنی اریا تهران و یا تله تیچرز شوید.

در این فیلم آموزش در سایت وبمستر وردپرس، بررسی خواهیم کرد که یک وب سایت چگونه ساخته می شود. در حال حاضر بیش از ۷۶ میلیون وب سایت در جهان با این CMS راه اندازی شدهاست. بله البته چون سایت روی لوکال هاست ساخته شده باید از روی لوکال هاست اونو بیارید روی هاست واقعی و در این مسیر باید برخی چیزارو تغییر بدین. مراحل نصب و راه اندازی وردپرس روی کامپیوتر چیست؟ جهت مشاهده فیلم آموزش طراحی سایت با وردپرس به پایین مقاله مراجعه کنید و یا روی دکمه صورتی زیر بزنید.

به عنوان مثال افزونههای WooCommerce و EDD دو افزونه وردپرس هستند که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی جهت فروش کالای فیزیکی یا فایلهای دانلودی استفاده میشوند. بعد از آن نیز بهترین جزوه PDF فارسی موجود در اینترنت را جهت تکمیل یادگیری می توانید دانلود کنید. اما وردپرس امکان اینکه قالب سفارشی خود را طراحی و استفاده کنید را نیز دارد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با فیلم آموزش اسلاید شو وردپرس وب سایت خود باشید.