در آشپزخانه خود به غذاهای مخصوص هالووین بپزید!

اگر به دنبال چیزی هستید که در مهمانی یا گردهمایی بعدی هالووین خود عامل “عجب” اضافی را برانگیزد ، این اقلام وحشتناک و ترسناک کیک هالووین باید برای شروع به شما کمک کند. فقط دستور کیک مورد علاقه خود و یکی از این قالب ها را تهیه کنید و در راه تهیه یک غذای هیجان انگیز هستید!

وقتی از تابه 3D Skull Head برای تهیه چیزی فوق العاده خوشمزه استفاده می کنید ، سرتان را برمی گردانید.

قالب پخت کیک جمجمه ای سه بعدی بزرگ شما می توانید این تخته جمجمه سه بعدی Wilton Dimensions Nonstick 3D Skull را اینجا ببینید!

برای این پسر زیبا ، فقط کیک خود را بپزید و پودر قند بپاشید. برای اینکه چشم ها مانند عکس زیر تعریف شوند ، تکه های کوچک ساران را به صورت توپ در بیاورید و در حین دور ریختن در سوکت ها قرار دهید. کیک جمجمه بزرگ سه بعدی برای هالووین

اگر احساس می کنید کمی بلندپروازانه تر هستید ، سعی کنید این عبارت “آیا تو مامان من هستی؟” کیک. می دانیم که شما می توانید این کار را انجام دهید. و اگر کامل به نظر نرسید ، هالووین است. باید کمی ترسناک به نظر برسد ، درست است؟ دستور تهیه را از اینجا دریافت کنید!

largeskull-pan-cake

این “وحشتناک ترین کیک جمجمه” از ویلتون ، همچنین می تواند با استفاده از همان قالب پخت سر اسکلت سه بعدی ساخته شود. دستور تهیه این کیک وحشتناک را می توانید در اینجا دریافت کنید! با این دسر ، مهمانان شما واقعاً آشفته می شوند. اما در یک مسیر صحیح.

ترسناک ترین کیک جمجمه برای میز هالووین شما

بچه ها از این کیک های کوچک کیک خامه ای ضربه می زنند! واقعاً خلاق باشید لذت ببرید و استعداد خود را اضافه کنید.

تابوت

برای ایجاد ، از این قالب کیک کوچک کیک تابوت زیر و دستور پخت کلوچه مورد علاقه خود استفاده کنید…

مینی تابوت-قالب کیک

تابوت های اسکلت خود را با کرم های چرب ، اسکلت های شکلات و آب نبات تزئین کنید و از چاشنی شکلات یا حتی مربا تمشک به عنوان چسب استفاده کنید. تزئینات سنگ قبر که روی مینی کیک های تابوت بالا نشان داده شده است در واقع شکلاتی است و با استفاده از این قالب های آب نبات Creepy Tombstones ساخته شده است! اسکلت ها را می توان با استفاده از این قالب های آب نبات که در اینجا پیوند خورده اند نیز ساخت!

در این هالووین شما می خواهید با این شیرینی های شیرینی جمجمه ای به نام دی دس مورتو یا Day Of The Dead Sugar Skull Skull یک پیشنهاد شیرین به اجداد خود بدهید!

کوکی های ساخته شده با یک روز تمبر کوکی مرده

شما می توانید به راحتی با استفاده از این تمبرهای جالب کوکی روز مرده و دستور شیرینی مورد علاقه خود ، این کوکی ها را از بین ببرید. ما این دستور کوکی شکر را اینجا دوست داریم…
تمبر کوکی جمجمه تزئینی روز مردهبعد از پخت و خنک شدن کوکی ها ، آماده تزئین هستند. سپس برای به دست آوردن نتیجه ای خیره کننده ، مایه های رنگی مختلف را در جزئیات لوله کنید. ترکیب رنگ ها بی پایان است. چه جالب؟

روز کوکی های مرده با استفاده از مهر کوکی

برای کوکی هایی با نفرین ، این برش کوکی عروسکی وودو باید ترفند را انجام دهد.

تمبر کوکی وودو برای هالووین

بیار اینجا!

این افراد ممکن است فقط طلسم چشایی را برای شما ایجاد کنند. آیا آنها ناز نیستند؟ زیبا ، اما هنوز هم ترسناک است.
تمبر کوکی وودو برای هالووین

صبح هالووین شما به یک صبحانه بزرگ احتیاج دارید. چرا؟ تا در طول روز انرژی خود را حفظ کنید. از آنجا که شما باید ترسناک زیادی انجام دهید ، ترفندهایی برای بازی و غذاهایی برای غذا خوردن. صبح هالووین را با وحشت (با مقاومت) شروع کنید ، با این قالب تخم مرغ جمجمه جانبی خنده دار!

جمجمه-تخم مرغ-قالب

با بیکن متقاطع ، برای صبحانه جمجمه و بیکن بیسکویت و تخم مرغ سرو کنید. چند قاشق غذاخوری سس گوجه فرنگی یا سس تند اضافه کنید تا قتل عام خود را در بشقاب خود داشته باشید. یوم!

قالب تخم مرغ جمجمه

این شب خوشمزه سعی دارد ترسناک باشد اما در واقع فوق العاده دوست داشتنی است. او (آن یکی به شما بستگی دارد) می تواند یک افزودنی عالی برای میز دسر هالووین شما باشد. ساختن این شبح نیز بسیار آسان است! فقط کافی است کیک و دستور پخت دلخواه خود را تهیه کنید…هالووین شبح کیک شب کیک

می توانید به یکی از این ترسناک ها امتیاز دهید قالب های کیک شبح Nordic Ware 3D درست از آمازون

ما این مینی قالب کیک کوچک سنگ قبر Nordic Ware را دوست داریم ، دوست داریم و دوست داریم. نه تنها می توانید قبرستان خوراکی خودتان را بسازید ، بلکه هر سنگ قبر دارای طراحی منحصر به فردی است و ابعادی در حدود 2-7/8 اینچ * 4-1/4 اینچ در 1-1/2 اینچ با عمق 3/4 متر دارد. اینچ

قالب پخت کیک سنگ قبر

کیک های خود را بپزید و سپس آنها را به سادگی برای یک نتیجه خارق العاده تزئین کنید.

قالب کیک مخصوص سنگ قبر Nordic Ware

شما می توانید مینی پخت کوچک مزار سنگ قبر خود را که در اینجا در آمازون پیوند خورده خریداری کنید.

چه کسی دوست ندارد برخی از کوکی ها نیش بزنند؟ اگر آنها انگشتان جادوگر هستند؟ البته نه انگشتان جادوگر واقعی ، زیرا حتی کجا را برای خدمت در مهمانی پیدا می کنید؟ فقط شوخی می کنم. این انگشتان خوشمزه شبیه رقم وحشتناک جادوگرترین جادوگران هستند. ترسناک و خوشمزه!

کوکی های انگشت جادوگر هالووین

برای شروع تنها چیزی که نیاز دارید تابه کوکی نچسب Witch Fingers و دستور پخت کوکی مورد علاقه یا دستور تهیه کیک کوتاه است.

کوکی تابه Wilton Fingers برای انگشتان جادوگر هالووین

برای تزئین ، از آیسینگ رویال در رنگهای مختلف مانند آنچه در اینجا نشان داده شده استفاده کنید یا ساده بروید و برای ناخن ها از بادام خرد شده و برای قسمت های خونی از مربای تمشک استفاده کنید. در اینجا می توانید دستورالعمل های تهیه این کوکی های انگشتان جادوگر ترسناک را دریافت کنید.

تصاویر از طریق ویلتون ، آمازون