دستور العمل: شلیل شفاف (بدون گلوتن ، بدون دانه)

یکی از بهترین چیزها در مورد فصل تابستان ، انبوه میوه های تازه موجود است. توت فرنگی ، توت سیاه ، زغال اخته ، هندوانه ، هلو و یکی از موارد مورد علاقه من – شلیل! ترش آبدار ، شیرین و کوچک ، هیچ چیز بهتر از شلیل کاملا رسیده در یک روز گرم تابستان وجود ندارد. شلیل به عنوان یک میان وعده سالم به تنهایی یا به صورت سالاد ، شگفت انگیز است. اما آیا تا به حال خود را با شلیل فراوان یافته اید و به دنبال راهی جدید و خلاق برای استفاده از آنها هستید؟ ما فکر کردیم ، چرا آنها را در نسخه سالم یک ترد ترد و چرب نپزیم؟ در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

گام اول: ما کار را با برش همه شهدات و برداشتن گودال ها آغاز کردیم. اگر در فکر این هستید که چگونه می توان یک شهد یا سایر میوه های سنگی (هلو ، آلو ، زردآلو و غیره) را بدون خرد کردن به قطعات خرد کرد ، می توانید این مقاله را در مورد نحوه زردآلو ، آلو ، شلیل و سایر سنگ ها بخورید. میوه ها مانند یک سرآشپز.

مرحله دوم: سپس مواد خشک را در یک کاسه اندازه گیری کرده ، آنها را با هم مخلوط کرده و سپس در قطعات کوچک کره سرد برش می دهیم تا ترد یا خرد شود. آیا تفاوتی وجود دارد؟ اسمش را بگذارید در آخر روز خوشمزه است. ما تصمیم گرفتیم که این شهد شکر بدون گلوتن را با استفاده از ترکیبی از آرد بادام سفید شده ، جو دوسر ، شکر قهوه ای و فندق برای کمی تردتر و خوشمزه تر تهیه کنیم. اگر فلفل دلمه ای ندارید ، همیشه می توانید بادام یا گردو را جایگزین کنید. برای کسانی که به آجیل حساسیت دارند ، می توانید آنها را به طور کامل کنار بگذارید.

دستور تهیه شلیل شهد |  www.onbetterliving.com

مرحله سوم: برش های شهد خرد شده را با کمی شکر ، دارچین و آب لیمو بریزید. چند تکه عصاره وانیل و سپس شلیل را در ظرفی برای پخت قاشق می زنید. ما از این ظروف کوچک چدنی که با کره چرب شده اند استفاده می کنیم زیرا جذاب هستند. اگر تصمیم دارید این غذاها را در ظروف پخت کوچکتر و اندازه جداگانه بپزید ، زمان پخت بسیار کوتاهتر خواهد بود.

دستور العمل های شلیل شهد |  www.onbetterliving.com

شلیل شهد به مدت 30 دقیقه در 350 درجه پخته شد. وقتی بدانید که قهوه ای قهوه ای تند خوب است و برخی از میوه های پخته شده باید در اطراف آن حباب بزنند ، می دانید که کار تمام شده است. آرد بادام تمایل به نان تست سریع دارد و می تواند به راحتی بسوزد. مطمئن شوید که آن را در طبقه وسط فر خود می پزید و مثل همیشه مراقب آن باشید. اگر شروع به قهوه ای شدن کرد ، اما احساس می کنید میوه هنوز کاملاً آماده نشده است ، آن را با فویل بپوشانید و پخت را ادامه دهید.
طرز تهیه شلیل شهد |  www.onbetterliving.com

دستور تهیه شلیل شهد

این شهد ترد بدون گلوتن و بدون دانه ، در هنگام استفاده از مواد سالم و دلچسب یک پیچ و تاب جالب در ترد کلاسیک است. تن طعم تابستانی بدون همه احساس گناه. شلیل کافی ندارید؟ سعی کنید هلو ، آلو یا انواع توت ها را به آن اضافه کنید. به جای آرد بادام ، همیشه می توانید آرد معمولی گندم ، آرد کاساوا یا مخلوط بدون گلوتن را با نسبت 1: 1 جایگزین کنید.

طرز تهیه شلیل شهد |  www.onbetterliving.com

طرز تهیه دسر تابستانی: شلیل ترد

آیا به دنبال یک دستور العمل سریع دسر تابستانی هستید؟ با آرد بادام ترد و خرد شده و روکش جو دوسر ، این شلیل بدون گلوتن و بدون دانه راهی آسان و خوشمزه برای استفاده از این میوه میوه تابستانی است.

زمان آمادگی 15 دقیقه

کل زمان 1 ساعت 5 دقیقه

دوره دسر

غذا آمریکایی

عناصر

مواد پر کننده

  • 3-4 پوند شهد ، برش خورده 1/2 اینچ
  • 1/8 فنجان قند
  • 1 قاشق سوپخوری آب لیمو
  • 2 قاشق چایخوری دارچین اختیاری
  • 2 قاشق چایخوری نشاسته پیکان (یا نشاسته ذرت)

مواد اولیه برتر

  • 1 فنجان جو دوسر سریع (نه فوری)
  • 1 فنجان آرد بادام
  • 3/4 فنجان شکر قهوهای
  • 1/2 فنجان کره (1 چوب) سرد و تکه تکه شده
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک (در صورت استفاده از کره نمک دار حذف شود)
  • 1/2 فنجان گردو ، گردو ، خرد شده

دستورالعمل ها

آماده سازی میوه

  • شلیل ها را خرد کرده و پوست بگیرید. آن را در یک کاسه بریزید و سپس آب لیمو ، شکر ، دارچین و نشاسته ذرت (یا پیاز) را خوب مخلوط کنید تا یکدست شوند. سپس شکرها را داخل ظرف پخت 9 9 9 چرب کنید.

ایجاد طعم ترد (می توان یک روز جلوتر تهیه کرد)

  • آرد ، شکر قهوه ای ، نمک ، بلغور جو دوسر ، آجیل (در صورت استفاده) و کره سرد و خرد شده را در کاسه مخلوط کن برقی مجهز به ضمیمه دست و پا بزنید. با سرعت کم مخلوط کنید تا کره کاملا تکه تکه شود و به اندازه نخود خرد شود. همچنین می توانید از دو چنگال یا مخلوط کن شیرینی استفاده کنید. روی شلیل ها را به طور مساوی و شل بپاشید.

پخت و سرو The Crisp

  • ترد را روی کاغذ روغنی یا ورقه پخت با روکش فویل قرار دهید. به مدت 45-50 دقیقه یا تا زمانی که روی آن قهوه ای شود بپزید و آب آن را در حال حباب زدن ببینید. بعد از 25 دقیقه در فر بچرخانید تا از قهوه ای شدن یا پختن مطمئن شوید. از فر خارج کرده و بگذارید 5 دقیقه بماند تا کمی خنک شود. با بستنی و/یا خامه تازه سرو کنید. غذای باقیمانده دارید؟ ترد را در یخچال نگهداری کنید و سپس در فر از قبل گرم شده 350 درجه فارنهایت ، با فویل به مدت حدود 20 دقیقه یا تا زمانی که گرم شود ، گرم کنید.

یادداشت

نکته: می توانید میوه های دیگری مانند هلو ، گلابی ، توت یا سیب را در دست داشته باشید.