فروش عمده عطر و اسانس صفا فرگرنس

برخی دیگر از اسانس های گیاهی بر پایه گیاه مریم گلی، گل میخک، گیاه گشنیز یا انواع میوه ها نظیر خانواده توت، باز هم در شوینده ها مورد استفاده قرار میگیرند. اسانس درخت چای، یکی دیگر از انواع اسانس های مخصوص با پایه گیاهی است که برای شوینده ها به کار می رود. فرمول شیمیایی آن به وزن مولکولی 196/28 می باشد.همچنین دارای دی پانتن و الکل هیدروکومینیک نیز می باشد.

این ترکیبات در شکل ظاهری، مایع هستند اما ترکیبات مولکولی در ساختار روغن ها وجود دارد که مسئول ایجاد بوی خوش در شوینده می باشند. هر یک از انواع اسانس مواد شوینده بر اساس یک ساختار مولکولی وجود دارند و با مقدار معینی در شوینده ها مصرف می شوند. برای شوینده های لباس مایع ظرفشویی و شوینده دست و صورت، انواع اسانس با ساختار مختلف به کار میرود. اسانس مواد شوینده ترکیبات شیمیایی با ساختار معمولاً آلی هستند که جزو ترکیبات و محصولات طبیعی دسته بندی می شوند. اسانس مواد شوینده چیست؟

همه ما ترجیح می دهیم از مواد شوینده استفاده کنیم که بو و رایحه دلپذیرتری داشته باشد. که بالاترین کیفیت آن TOP CLASS بوده و از کیفیت، پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. این بخار روغن یا عطرمایه داخل گیاه را به صورت تعلیق در می­آورد؛ این موضوع نشان دهنده ­ی این است که روغن گیاه داخل آب حل نمی­ شود بلکه به صورت قطره از آب خارج می­گردد. کاربرد:طعم دهنده بسیار عالی در صنعت چای ایران. و اکثرا در بازار ایران نیز این دو کیفیت بیشتر به چشم میخورند و مورد رضایت مشتریان واقع میشود. به دنبال صحبت های کلی که در قسمت مقدمه درباره اسانس مواد شوینده ارائه شد لازم است خاطرنشان کنیم که اسانس ها، عطر و رایحه، جزء جدایی ناپذیر از محصولات بهداشتی و شوینده ها محسوب می شوند.

در یک عبارت کوتاه، متداول ترین کاربرد اسانس مواد شوینده را میتوان در ایجاد بوی خوش و رایحه دلپذیر در اینگونه محصولات معرفی کرد. این تجهیزات به منظور ایجاد رایحه مناسب در محیط و گاها غلبه بر بوی نامطبوع استفاده می شود. بزرگ­ترین صنعت مصرف­ کننده­ ی اسانس صنعتی، شرکت­های عطرسازی هستند که به منظور ایجاد رایحه­ ی ملایم، عطرمایه را با یک ترکیب روغنی مخلوط و در شیشه ­های مختلف نگهداری می­کنند. هدف از فروش اسانس های صنعتی به تولیدکنندگان ایجاد رایحه های متنوع در صنایع بهداشتی می فروش اسانس ويسكي باشد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید اسانس فندق لطفا از سایت ما دیدن کنید.