فنجان موس ادویه کدو تنبل

آیا می خواهید یک دستور دسر هالووین که کمی وحشتناک است ، اما عمدتا خوشمزه است؟ سپس باید این فنجان های موس ادویه کدو تنبل شبح را امتحان کنید! برای ساختن این فنجان های موس شبح بسیار جذاب ، ما موس ادویه کدو تنبل خود را (دستور زیر) ، روی یک کیک شکلاتی ساخته شده قاشق می زنیم ، سپس آنها را با شبح های خامه ای ما اضافه می کنیم. ترکیب طعم و بافت در این دستور غذا کاملاً کار می کند!

و با کمک یک کیک شکلاتی آماده یا جعبه ای ، این ارواح خوشمزه بسیار راحت کنار هم قرار می گیرند. آنها می توانند به راحتی بدون گلوتن ، بدون قند ، کم کربوهیدرات و/یا کتو سازگار شوند. آنها یک دسر عالی برای تهیه هالووین هستند!

طرز تهیه فنجان موس ادویه کدو شبح

موس ادویه کدو تنبل درست کنید

برای تهیه موس ادویه کدو تنبل ، ابتدا با پنیر خامه ای ، پوره کدو ، ادویه کدو تنبل ، عصاره وانیل و شیرین کننده دلخواه خود شروع کنید. سپس خامه آماده شده را داخل می چینیم تا بافت آن روشن شود.

نکاتی برای یک موس فوق العاده صاف: مطمئن شوید که پنیر خامه ای شما نرم شده است قبل از اینکه با پوره کدو تنبل برای یک موس صاف ابریشمی بزنید. اگر آن را به اندازه کافی نرم نکرده اید و با کمی سفید پنیر خامه ای مواجه شده اید ، کاسه را حدود 10-15 ثانیه در مایکروویو قرار دهید تا نرم شود و سپس هم بزنید تا یکدست شود.

این موس کدو نیز به عنوان یک دسر مستقل فوق العاده خوشمزه است ، حتی به جرات می توان گفت بدون ارواح.

مونتاژ کردن فنجان های دسر

کیک شکلاتی (لایه پایینی)

کیک شکلاتی آماده شده مورد علاقه خود را به ته ظرف یا ظرف دسر خود اضافه کنید. می توانید از ظرف دسر خود برای سایز کامل استفاده کنید و سپس به صورت افقی از وسط برش بزنید تا کیک تقریباً 1/2 ضخیم شود. همچنین می توانید کف آن را با کیک خرد شده قرار دهید. کوکی های شکلاتی مورد علاقه شما نیز در اینجا کار می کند.

موس ادویه کدو تنبل + تزیین (لایه میانی)

قاشق موس را روی کیک بریزید. ما نسبت موس به کیک را 2: 1 دوست داریم. سپس با خرده های کیک و پکن خرد شده تزیین کنید که لایه ای دیگر از طعم و یک عنصر ترد و دوست داشتنی را به این دسر اضافه می کند.

ارواح خامه ای! (لایه بالا)

خامه زده شده خود را در یک کیسه لوله کشی مجهز به نوک لوله کشی گرد بزرگ قرار دهید (ما از نکات لوله بزرگ گرد Wilton 1A استفاده کردیم). اگر آن را ندارید ، کافی است خامه زده شده را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و یک برش تقریباً ½ اینچی در گوشه آن ایجاد کنید.

خامه فرم گرفته را در بالای موس کدو تنبل در یک گرداب بلند بریزید.

چگونه می توان چهره های شبح ساخت

  • برای چشم های شبح: ما از چشمان گوگلی آب نبات استفاده کردیم.
  • برای دهان شبح: ما خرده های کیک مرطوب شده را به شکل بیضی درآوردیم و آنها را صاف کردیم.
  • به جای آن می توانید چشم و دهان خود را با چیپس شکلات کوچک جایگزین کنید.

نکته: تمرین کنید که ارواح خود را چند بار روی یک تکه کاغذ مومی بچسبانید تا درست ظاهر شوند.

دریافت دستور العمل!

فنجان موس ادویه کدو تنبل

برای یک دسر فوق العاده آسان ، خوشمزه و فوق العاده ترسناک در پاییز امسال ، این فنجان های موس ادویه کدو تنبل شبح را امتحان کنید. آیا می خواهید آنها را بدون کربوهیدرات و بدون قند تهیه کنید؟ فقط کافیست از جایگزین قندی مانند اریتریتول یا استویا استفاده کنید و به جای آن از کیک شکلاتی کم کربوهیدرات استفاده کنید.

زمان آمادگی 20 دقیقه

زمان سرما 2 ساعت

عناصر

  • 1 15 اونس می تواند پوره کدو تنبل
  • 8 oz پنیر خامه ای ، نرم شده
  • 2 فنجان ها خامه سنگین یا کرم شلاق سنگین
  • 2 1/2 قاشق چایخوری ادویه پای کدو تنبل
  • 1 قاشق سوپخوری عصاره وانیل
  • 1/4 فنجان پودر شیرین کننده دلخواه ، برای استویا ، اریتریتول ، میوه راهب بدون قند و به دلخواه تنظیم کنید)
  • 1/2 فنجان 1/2 پیمانه نصف پانک تفت داده شده
  • آب نبات Googly Eyes
  • کیک شکلاتی باقی مانده یا ساخته شده

جهت ها

  • خامه فرم گرفته: همزن و کاسه خود را به مدت 5 دقیقه در فریزر قرار دهید تا سرد شود. سپس خامه سنگین را با 1 قاشق چایخوری وانیل و شیرین کننده دلخواه به کاسه اضافه کنید. آنقدر هم بزنید تا غلیظ شود. خنک کنید تا آماده استفاده شود.

  • موس کدو تنبل: پنیر خامه ای ، پوره کدو تنبل ، ادویه کدو تنبل ، عصاره وانیل و 1/8 فنجان شیرین کننده دلخواه به مزه آن تا یکدست شدن. به آرامی 1/2 فنجان خامه فرم گرفته را بریزید. به مدت 2 ساعت در یخچال قرار دهید تا سرد شود و سفت شود.

  • مونتاژ: کیک یا کیک خرد شده دلخواه را به ته ظرف یا شیشه پارافیت کوچک اضافه کنید. سپس موس کدو را اضافه کرده و روی آن را با خرده های کیک و تکه های پودر اضافه کنید. خامه زده شده را در کیسه ای با نوک گرد پهن و لوله ای در بالا به شکل شبح قرار دهید. چشمان گوگلی را اضافه کنید و برای دهان ، خرده های کیک مرطوب شده را به شکل بیضی کوچک بچرخانید و صاف کنید. لذت بردن!

  • نکات: چشم گوگلی نداره؟ به جای آن از چیپس شکلات استفاده کنید. یا خرده های باقی مانده کیک را به شکل گلوله های کوچک در آورید.

یادداشت

نکات: از یک کیک بدون قند ، بدون گلوتن یا بدون دانه استفاده کنید تا این دسر کم کربوهیدرات و کتو پسند باشد.

کلمه کلیدی دسر ، آسان ، هالووین ، کم کربوهیدرات ، کدو تنبل ، ادویه کدو تنبل