لینک و بک لینک چه تفاوت هایی دارند؟

یه ابزار بررسی انواع بک لینک ها خودکار که نسبت به بررسی دستی بک لینکها کلی تو وقت و انرژی­تون صرفه جویی میکنه. بنابراین اگر چنین کاری را انجام داده اید ، حتما لینکها را nofollow کنید. اگر نیازمند اشاره به یک وب سایت بوده و به طور کامل به اعتبار و صحت مطالب آن اعتماد ندارید، باید لینک اشارهکننده به آن را به صورت نوفالو در بیاورید. در این مقاله، ما به شما نوفالو کردن لینک های خارجی در وردپرس را آموزش خواهیم داد. فرض کنید شما به شخصی ایمان قلبی دارید و او به شما خیانت می کند.

بک لینک فالوپنجره مرورگر شما اکنون به دو قسمت تقسیم می شود. در اصل شما باید تناسب لینک ها روی صفحات مختلف سایتتان را رعایت کنید. به این ترتیب میتوانیم از میان لیست این بک لینک ها، بفهمیم که سایت رقیب در چه سایت های gov ای بک لینک ساخته. به عنوان بهترین روش عمومی سئو ، باید nofollow را به همه وب سایت های خارجی که به آن ها اعتماد ندارید اضافه کنید. نکته: بسیاری از وبلاگ نویسان هنگام اضافه کردن پیوند خارجی کادر تأیید “باز کردن پیوند در یک برگه جدید” را انتخاب می کنند.

انواع بک لینک ها

ما توصیه می کنیم گزینه “باز کردن در یک برگه جدید” و همچنین گزینه “افزودن” nofollow “برای پیوند را روشن کنید. برخی از کارشناسان سئو معتقدند که نوفالو کردن لینک ها می تواند به وب سایت خود کمک کند تا رتبه بالاتری داشته باشد. از آن جایی که نمیتوان به صورت ۱۰۰ درصدی به وب سایتهای دانلود اعتماد کرد، لینک ثانویه باید به صورت نوفالو باشد. اینکه چطور هوشمندانه و براساس چه استراتژی بتوانید بازدیدکننده درست داشته باشید و از چه راههایی آنها را به سمت خودتان هدایت کنید، کار سختتری است که با سئو امکانپذیر خواهد بود.

به هیچ عنوان یک مطلب کوتاه، کپی شده، بی ارزش و بی محتوا را به عنوان پست مهمان ارسال نکنید، چون با این کار تنها به اعتبار سایت یا کسب و کار خود لطمه خواهید زد. این بلافاصله پیوند nofollow شده را به صفحه یا پست شما اضافه می کند. ساخت بک لینک فالو بسیار مهم است، پس در این مقاله سعی می کنیم سایت هایی برای ساخت لینک فالو را به شما معرفی کنیم. حرف آخر اینکه به نظر می رسد لینک های نوفالو واقعا ارزش سئو دارند… باید ملغمه ایی از لینک های فالو و نوفالو باشد. چگونه می توان بررسی کرد که آیا یک لینک Nofollow است؟

بک لینک چیه

این سایت حاصل تلاش شبانه روزی سیدرضا بازیار می باشد که بدون وابستگی مادی و معنوی به هیچ سازمان و نهاد و حزب و گروه سیاسی فعالیت خود را ابتدا بر اساس قانون الهی و سپس قانون اساسی ایران بنا نهاده است. با این کار می توانید ویژگی nofollow را بدون نیاز به ویرایش هیچ کد HTML اضافه کنید. این کاملاً قابل قبول است و در حقیقت توصیه می شود بدون ویژگی وفالو به وب سایت های معتبری مانند ویکی پدیا، نیویورک تایمز و غیره پیوند دهید. عبارت EAT مخفف شده 3 عبارت expert ، authoritative و trustworthy است که در معادل فارسی می توان گفت متخصص ، معتبر و قابل اعتماد.

همچنین توضیح خواهیم داد که پیوند های nofollow چیست و چرا مهم هستند. کلمات کلیدی که در توضیح لینک آورده میشوند باید مناسب باشند. این دوتا رو هم در قسمت بعد و آخر توضیح میدهم. همچنین در بعضی از این سایت ها، پس از عضویت می توانید لینک سایت خود را در پروفایل کاربری خود قرار دهید. همچنین دریافت بک لینک از سایتهایی با محتوای مرتبط به محتوای وبسایت شما کمک بسیاری به افزایش رتبه وبسایتتان در موتورهای جستجو خواهد کرد. بک لینک ها باعث میشوند که موتور های جستجو متوجه شوند سایت شما منبع خوبی است که سایت دیگر به شما اعتماد کرده و به شما لینک داده است.

ها عامل مهم رتبه بندی موتور جست و جو هستند.مهم نیست که این پیوند ها غیرفعال شوند. مخصوصا اینکه چه سایتی به ما لینک داده باشد هم مهم است. پیوند ها یا بک لینک ها عامل مهم رتبه بندی موتور جست و جو هستند. توجه: در اوایل سال جاری ، گوگل اعلام کرد که الگوریتم جست و جوی آن ها اکنون از nofollow به عنوان یک راهنما برای خزیدن و نمایه سازی استفاده می کند. از آن جا که محتوای موجود در آن وب سایت ها را کنترل نمی کنید ، باید به دنبال نوفالو کردن لینک به آن ها باشید. شاید در مورد پیوند های نوفالو چیزی شنیده باشید ، اما مطمئن نیستید که این پیوند ها چه هستند و چرا باید از آن ها استفاده کنید.

زیرا که فرمت غیر طبیعی از تهیه بک لینک را اجرا کرده اند. چه زمانی به نوفالو کردن لینک ها نیاز داریم؟ برای نوفالو کردن لینک های خروجی پست های خود در وردپرس میتوانید از کد نیز استفاده نمایید. سیستم وبلاگ دهی اکثرا لینک فالو رایگان را ارئه میدهند شما از طریق باز نشر مطالب وب سایت تان در این سیستم ها می توانید بک لینک رایگان دائمی دریافت کنید. در بخش های قبلی مقاله گفتم باید انکر تکست بک لینک های شما با کلمه کلیدی هر صفحه متناسب باشد. ساده ترین راه برای نوفالو کردن لینک های سایت وردپرسی استفاده از افزونه All in One SEO برای وردپرس است.

”nofollow” می توانید هر لینکی را به لینک نوفالو تبدیل کنید. بک لینک یعنی چه؟ در یک تعریف ساده می توان گفت بک لینک ها ،لینک هایی هستند از یک صفحه در یک وبسایت به یک وبسایت دیگر، به طور مثال اگر وبسایتی به وبسایت شما لینک دهد شما از آن وبسایت بک لینک سئو هت دارین و همینطور بالعکس. به این ترتیب ، شما SEO را از هر صفحه به پیوند های خاصی منتقل نمی کنید. در اینجا میتوانید به مقالهای از وب سایتی دیگر که از صحت آن اطمینان دارید، به صورت دوفالو لینک کنید. حالا شما می دانید که کدام لینک ها مانند یک بیماری برای وبسایت هستند و باید از آن ها دوری کنید.

شاید در ابتدا کمی آزار دهنده برسد که شما بخواهید آدرس سایت رقیب و یا حتی سایتی را که نمی تواند رقیب شما به حساب بیاید را در سایت خود درج کنید. بسیاری از ابزارهای سئو و آنالیزی هستند که آمار بک لینک های خریده شده را به شما نشان می دهند. مشکل این است که هر بار یک صفحه جدید در سایت شما ایجاد می شود ، شما همچنین یک لینک بک لینک جدید برای آن وب سایت ها از نوار کناری خود در آن صفحه ایجاد می کنید. درسته که لینک های فالو بسیار اهمیت دارند و روی سئو یک سایت تاثیر فراوانی دارند اما دلیل نیست که ما لینک های نوفالو را کلا از برنامه ی کاری سایتمان حذف کنیم .

بک لینک یعنی چه ؟برای نوفالو کردن لینک به سادگی پست یا صفحه ای را که می خواهید ویرایش کنید باز کنید. آیا می خواهید بدانید که چگونه می توان پیوند های nofollow را در وردپرس اضافه کرد؟ برخی از وبلاگ نویسان لیستی از پیوند های خارجی یا وابسته را به سایدبار وبلاگ وردپرس خود اضافه می کنند . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام نحوه نصب افزونه وردپرس مراجعه کنید . چون مخاطبان با تکرار مراجعه به وبسایت شما و گردش در صفحات آن، عملاً به گوگل اطلاع میدهند که این وبسایت از کیفیت خوبی برخوردار است. به سایت لک لک مراجعه کنید و اگر در قسمتی از کار به مشکل خوردید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.