آنلی شکلی مشمولتر از اینلی است

انواع روش های ترمیم دندان به صورت غیر مستقیم مراحل بیشتری دارد؛ از جمله معاینه، آماده کردن دندان، ساخت مواد و ونیر موقت، و روکش دندان. • پس از ترمیم دندان، نیازی به استفاده از چرک خشک کن (آنتی بیوتیک) نیست. • ترمیم دندان ها به هیچ وجه مانع رعایت بهداشت دهان نمیشود. هرچند، استفاده از آن در روش های ترمیم دندان از لحاظ زیبایی گزینه مناسبی برای ترمیم دندان پوسیده جلو و ترمیم زیبایی دندان جلو نیست. دندانپزشکان در چنین مواردی باید دندان را برای روکش آماده کنند.

این فاصله میتواند بستر رشد باکتریها را فراهم کند که باعث پوسیدگی مضاعف دندان میشود. اما این عبارت به تعمیری دائم یا نیمه دائم در روش های ترمیم دندان اشاره می کند که امکان خارج کردن آن وجود ندارد. اکنون که می دانیم ترمیم دندان چیست، کمی دقیق تر آن را بررسی می کنیم.

• دندانی که ترمیم شده است، ممکن است تا چند روز به عوامل مختلفی همچون ضربه و سرما حساس باشد.نگران نباشید و سعی کنید عوامل محرک را از بین ببرید. • بی حسی ناحیه مورد ترمیم برحسب نوع بی حسی ممکن است یکساعت تا چند ساعت طول بکشد. • در صورت بلند بودن ناحیه ی ترمیمی، دراسرع وقت به دندانپزشک خود مراجعه کنید. اگر دندان شما آسیب دیده است، باید در اسرع وقت به یک دندانپزشک حاذق مراجعه کنید.

بله ، اگر رویش کامل دارد آنرا ترمیم کنید. به صورت میانگین، هر ۵ سال یک بار باید پروتز های کامپوزیتی را تعویض کنید. در مواردیکه به دلایل تکنیکی نتوانیم گیر غذایی را رفع کنیم ، دندان باید روکش شود ، روکش تحت هر شرایطی این مشکل را رفع می کند . 8. یکسال پیش دندان آسیاب را پر کردم ، همچنان گیر غذایی دارد ، چه کنم ؟ گیر غذایی خطای دندانپزشک است .

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ترمیم دندان عفونی لطفا از سایت ما دیدن کنید.