بهترین قیمت درمارولر دکتر رولر – نوآوران سلامت

بین جلسات درمانی درمارولر باید زمان کافی جهت بهبود پوست وجود داشته باشد. مواردی وجود دارند که درمارولر می­تواند آنها را انجام دهد و موارد دیگری هستند که باید به کمک روش­های دیگر انجام شوند. میکرودرم و لایه برداری های شیمیایی می توانند تنها لایه ی رویی پوست شما را برداشته و پوست را با رشد اندکی کلاژن طراوت ببخشند. عوارض جانبی رایج لایه برداری و میکرودرم شامل موارد زیر می باشد : هیپر/هیپو پیگمانتاسیون(بیش تر و کم تر از حد رنگدانه داشتن پوست) ، ترشحات پوستی، قرمزی و تحریک دردناک. آیا درمارولر با لایه برداری شیمیایی و میکرودرم متفاوت است؟

وسیله سوزن زنی دکتر رولر با سری هشت خطی ، شامل هشت عدد دیسک موازی به هم چسیبیده است و بر روی هر کدام از این دیسک ها ، 24 عدد سوزن ، خار یا پین وجود دارد که در نتیجه در مدل 8 خطی 192 عدد سوزن یا پین وجود خواهد داشت. در این روش یک درام کوچک استوانه ای که دارای سوزن کوچکی است به پوست وارد می شود. آیا می خواهید ظاهر پوست خود را بدون استفاده از روش های گران قیمت و خطرناک بهبود ببخشید؟ از چه کوکتلها و سرمهایی همراه با درمارولر استفاده کنیم؟ در این روش از سوزن های ظریفی شبیه به سوزن های طب سوزنی، برای تزریق خون به پوست صورت درمارولر اصل استفاده میشد.

برخی از افراد همچنین از درمارولینگ به منظور کاهش چربی های اضافی پوست و از بین بردن آلودگی های پوست استفاده می کنند که این موضوع به کوچکتر شدن و کاهش منافذ باز و بزرگ پوست کمک می کند. طول سوزن: در نواحی نازک­تر و حساس­تر پوست (صورت، لب­ها)، شما به سوزن­های کوچکتر به طول 0.25 تا 0.75 میلی­متر نیاز دارید. راز از بین بردن نواقص، بازسازی فیبرهای کلاژن زیر پوست شماست.

این ابزار ساده و منحصر به فرد محبوبیت زیادی دارد و اکثر افراد ادعا می کنند که می تواند واقعاً باعث بازسازی و بهبود ظاهر پوست شما گردند. درمارولر ZGTS که به عنوان غلتک پوست نیز شناخته می شود یک ابزار مراقبت از پوست است که از برنامه مراقبت پوست نسل-4 استفاده می کند. از مرطوب کننده ای استفاده کنید که پایه مواد معدنی داشته باشد و بتواند پوست شما را مرطوب نگه دارد و از هرگونه خشکی جلوگیری کند. قرار نیست از آنها در صورت استفاده شود.